Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
forelvisser
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 december 2010
Locatie: Swifterbant
Contacteer:

Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

05 januari 2011

Hallo,

Heeft iemand ook ervaring met mijn webwinkel 5 van logivert??
 
Liam
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 december 2008

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

06 januari 2011

Hallo,

Heeft iemand ook ervaring met mijn webwinkel 5 van logivert??
Die heb ik ja, ik werk met plezier met versie 5 Pro+ en heb daar inmiddels meerdere webshop's mee gemaakt. Werkt gemakkelijk en grote voordeel is als ik eens iets wil aanpassen en er niet uit kom er een welwillend forum van gebruikers is. Loop ik dan nog vast dan is er ook nog een helpdesk waar je ook met je vragen terecht kunt.
Ander voordeel is dat de software updates vanzelf komen waardoor alles netjes bij blijft. Tevens worden in zo'n update verwerkt toevoegingen welke door vele gebruikers op het forum zijn gemeld die men graag in de software ziet. En niet onbelangrijk daar het mijn software is ben ik vrij te hosten waar ik wil.
 
Jemico
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 januari 2011

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

06 januari 2011

Ik ben al jaren gebruiker van het Mijn Webwinkel pakket van LogiVert en kan niks anders dan lof spreken over het pakket. Natuurlijk zijn er op elk stukje software nadelen te vinden maar als je iets zoekt wat niet duur is en toch de meeste waar voor je geld bied dan is dit zeker het overwegen waard.

Je kan instappen met een basis pakketje en dit steeds uitbreiden met nieuwe modules voor nog meer functie's zonder je huidige winkel opnieuw te moeten bouwen.
Download de demo van hun site en speel er eens mee en begin met het bouwen van je winkel, bevalt het je dan is het een kwestie van licentie kopen en registratie codes invoeren in je demo versie en je werkt met het pakket en ga je gewoon verder waar je gebleven bent in de demo maar kun je nu ook daadwerkelijk online zetten!

http://www.logivert-download.com/inst/l ... p_ebt5.exe

suc6 en je bent daar op het forum altijd welkom! 8)
 
Bernd
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 januari 2011
Contacteer:

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

07 januari 2011

Hoi Marcel,

Zelf gebruik ik het al jaren. Het is makkelijk in gebruik en het is van jezelf, dus geen maandelikse kosten. Het is dus eigenlijk veel te goedkoop.
Het fijne is dat je meerdere webshops kunt maken.
De helpdesk zit nu in Nederland en helpt super.
Dus doen!!!

MVG
Bernd

P.S. mocht je vragen hebben kan je altijd contact opnemen via een van mijn sites.

http://www.modelbouwbloemendaal.nl
http://www.leonschuijt.com
http://www.copterx.nl
http://www.goedspeelgoed.info
http://www.coolpower.info
http://www.trumpeter.co.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
offshore
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 januari 2011
Contacteer:

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

26 januari 2011

Dat ga ik eens vanaderbij bestuderen :D
 
moncherry
Berichten: 245
Lid geworden op: 22 februari 2011
Locatie: veghel
Contacteer:

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

14 maart 2011

Onze winkel draait perfect met logivert mijnwebwinkel 5pro+
Ik ben er heel tevreden over.
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

14 maart 2011

Die van ons ook sinds januari ongeveer. Erg fijne software :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
forelvisser
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 december 2010
Locatie: Swifterbant
Contacteer:

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

14 maart 2011

Hoi hoi,

De software is inmiddels al een geruime tijd in in mijn bezit en de webshop is al bijna klaar.
 
Boxershopping.nl
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 juni 2011

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

15 juni 2011

Wij gebruiken het ook al enige tijd, in het begin wat probleempjes (meer omdat wij er geen verstand van hadden) nu gaat het al stukken beter!

Nadeel vinden(vonden) wij wel dat ze geen ondersteuning geven aan de layout (iedere webwinkel wil wel een eigen Layout en geen standaard Layout.)

Al met al zeker tevreden over de software.

Voorraad is wel aan te geven maar dan alleen voor alle artikelen... Wij zouden graag per artikel willen en eigenlijk dat de klant de voorraad niet ziet maar dat er een pop-up komt als het product niet voorradig is... Iemand hier ervaring mee?

Mvg
 
MrCactus
Berichten: 115
Lid geworden op: 14 oktober 2010

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

21 juni 2011

Wij gebruiken het ook al enige tijd, in het begin wat probleempjes (meer omdat wij er geen verstand van hadden) nu gaat het al stukken beter!

Nadeel vinden(vonden) wij wel dat ze geen ondersteuning geven aan de layout (iedere webwinkel wil wel een eigen Layout en geen standaard Layout.)
Mijn Webwinkel van Logivert heeft:
1. een layout ontwerp wizard (in MWW-5 Pro Plus),
waarmee je heel makkelijk layouts kan ontwerpen !
2. meer dan 200 standaard layouts.
3. een handleiding "layout aanpassen" .
4. een lijst met externe bedrijven die de layout kunnen aanpassen.

Verdere aanpassingen zal je zelf in html moeten doen.
Ze kunnen tenslotte niet alles voor je doen !
 
MrCactus
Berichten: 115
Lid geworden op: 14 oktober 2010

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

21 juni 2011

Wij gebruiken het ook al enige tijd, in het begin wat probleempjes (meer omdat wij er geen verstand van hadden) nu gaat het al stukken beter!
Voorraad is wel aan te geven maar dan alleen voor alle artikelen... Wij zouden graag per artikel willen en eigenlijk dat de klant de voorraad niet ziet maar dat er een pop-up komt als het product niet voorradig is... Iemand hier ervaring mee?

Mvg
Voor elk artikel is de voorraad-situatie aan te geven met:
1. exacte aantallen.
2. een tekst.
3. een afbeelding.
4. een HTML-code.
Helaas kan je maar 3 verschillende voorraad-situaties specificeren.
Dus of 3 teksten, of 3 afbeeldingen, of 3 HTLM-bestanden.
 
compu
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 juli 2011

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

05 juli 2011

Ja wij hebben hier redelijk wat ervaringen mee, zeer goed programma, mits je niet al te veel producten invoert, onze shop heeft bijna 5000 artikelen en dan duurt het Uploaden heel lang 8 uur is niets alvorens ie klaar is.
Wij zijn dus ook op zoek naar een ander programma. En het heeft niets te maken met de provider we hebben onze eigen server.
 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

05 juli 2011

Ja wij hebben hier redelijk wat ervaringen mee, zeer goed programma, mits je niet al te veel producten invoert, onze shop heeft bijna 5000 artikelen en dan duurt het Uploaden heel lang 8 uur is niets alvorens ie klaar is.
Wij zijn dus ook op zoek naar een ander programma. En het heeft niets te maken met de provider we hebben onze eigen server.
Mag ik u vragen om welke site het gaat?
 
Liam
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 december 2008

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

05 juli 2011

Ja wij hebben hier redelijk wat ervaringen mee, zeer goed programma, mits je niet al te veel producten invoert, onze shop heeft bijna 5000 artikelen en dan duurt het Uploaden heel lang 8 uur is niets alvorens ie klaar is.
Wij zijn dus ook op zoek naar een ander programma. En het heeft niets te maken met de provider we hebben onze eigen server.
Als je dat probleem heb zou ik zeggen neem eens contact op met de helpdesk van Logivert, deze kunnen je mogelijk helpen met je probleem.

Ikzelf ben in ieder geval een tevrede gebruiker van Mijn Webwinkel.
 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

06 juli 2011

Heb vanaf versie 2 mww al.
De laatste die ik had was 5 pro + maar na een computercrash helaas terug naar 5 pro
Maar MWW bevalt me zeer goed, kan het iedereen adviseren.
 
moncherry
Berichten: 245
Lid geworden op: 22 februari 2011
Locatie: veghel
Contacteer:

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

06 juli 2011

Hoezo ben je dan terug gegaan naar een versie lager?

Ik ben ook een tevreden MWW5 pro+ gebruiker...
Meer dan ± 3000 artikelen in de webwinkel!
 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

06 juli 2011

Hoezo ben je dan terug gegaan naar een versie lager?
+ opgewaardeerd voor €100 en heb de code,s niet opgeschreven.
Heb van logivert een nieuwe code gekregen voor 5 pro.
Meer zat er niet in :?
En dat terwijl ik al een nieuwe layout klaar had in + (die zo hard nodig is)
 
MrCactus
Berichten: 115
Lid geworden op: 14 oktober 2010

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

08 juli 2011

Hoezo ben je dan terug gegaan naar een versie lager?
+ opgewaardeerd voor €100 en heb de code,s niet opgeschreven.
Heb van logivert een nieuwe code gekregen voor 5 pro.
Meer zat er niet in :?
En dat terwijl ik al een nieuwe layout klaar had in + (die zo hard nodig is)
MWW hoort die codes zelf ook te bewaren, en je betaling te registreren.
Anders deugt dit verkoopsysteem niet, en daar is Logivert toch aansprakelijk voor.
Dat iemand een e-mail of een brief kwijtraakt komt vaker voor.
Dus of te weinig service, of een ondeugdelijke manier van verkopen.

Heb je geen e-mail meer met de code ?
 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

08 juli 2011

MWW hoort die codes zelf ook te bewaren, en je betaling te registreren.
Anders deugt dit verkoopsysteem niet, en daar is Logivert toch aansprakelijk voor.
Dat iemand een e-mail of een brief kwijtraakt komt vaker voor.
Dus of te weinig service, of een ondeugdelijke manier van verkopen.

Heb je geen e-mail meer met de code ?
Helaas beheerden wij niet de administratie van Easy Computing en kunnen we de verkopen die zij gedaan hebben niet achterhalen.
Dat is ook als zodanig gecommuniceerd. Wij hebben alle codes en informatie geleverd van de verkopen die wel via ons zijn verlopen.
 
moncherry
Berichten: 245
Lid geworden op: 22 februari 2011
Locatie: veghel
Contacteer:

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

08 juli 2011

Dat is vette shit serviesonline!!

Na een pc crash was ik ook de gegevens kwijt(in een e-mail)
Ik mailde en kreeg wel de code's opgestuurd, ik weer niet of dat via logivert ging of nog via easy....maar dan had ik wel geluk gehad dus...
Inmiddels heb ik ze natuurlijk opgeslagen, maar zal ze toch nog eens even uitrpinten in me logivert boek plakken of zo..
Ik had ze toevallig vandaag weer nodig voor een verhuizing van de winkel naar een nieuwe harde schijf..

Is wel heel erg sneu dat het niet te achter halen is dat je in het bezit was van pro+
Als je het zou kunnen aantonen heb je toch recht op de code of een nieuwe code lijkt mij.
Ook niet via je bankafschrift? hopelijk er bijgezet dat het update pro+ betreft?
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

08 juli 2011

MWW hoort die codes zelf ook te bewaren, en je betaling te registreren.
Anders deugt dit verkoopsysteem niet, en daar is Logivert toch aansprakelijk voor.
Dat iemand een e-mail of een brief kwijtraakt komt vaker voor.
Dus of te weinig service, of een ondeugdelijke manier van verkopen.

Heb je geen e-mail meer met de code ?
Helaas beheerden wij niet de administratie van Easy Computing en kunnen we de verkopen die zij gedaan hebben niet achterhalen.
Dat is ook als zodanig gecommuniceerd. Wij hebben alle codes en informatie geleverd van de verkopen die wel via ons zijn verlopen.
[TROSRADARmodus ON]
Het is wel makkelijk je te verschuilen achter het faillissement van een tussenhandelaar, waar de eindgebruiker de dupe van word.
[TROSRADARmodus OFF]

Maar aan de andere kant wel begrijpelijk anders zou iedereen dat kunnen beweren en ik ga er van uit dat mocht je kunnen bewijzen, middels een bankafschrift/emailverkeer, dat je de pro+ versie hebt aangeschaft dat Logivert Mijn Webwinkel niet de beroerdste is om de juiste code/software te verstrekken.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

08 juli 2011

Ik laat het er verder maar bij zitten maar ik ga niet opnieuw 100 euro betalen voor +
Ik heb MWW nu een jaar of 8 maar zodra mijn shop hopeloos achter loopt (duurt niet lang meer) stap ik over op een andere winkel.
Het is niet anders, ik blijf niet betalen.
Maar desondanks dit probleem (goed beschouwd mijn eigen schuld) blijft MWW een goed programma, dus niks kwaads daar over.
 
MrCactus
Berichten: 115
Lid geworden op: 14 oktober 2010

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

08 juli 2011

Misschien is bij de curator van Easy-Computing nog iets te regelen ?

Jammer dat Logivert dat tot nu toe ook niet heeft kunnen regelen met Easy-Computing.
 
moncherry
Berichten: 245
Lid geworden op: 22 februari 2011
Locatie: veghel
Contacteer:

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

09 juli 2011

Deze rekeningen/bestanden print je toch eigenlijk ook uit voor je boekhouding btw aftrek.
Wel raar,vervelend dat je het niet kan aantonen.
Maar ja als je het er zelf bij wilt laten zitten om jou redenen, snap de moeite niet waarom je het dan op dit forum even moest vermelden..
 
Rene ter Veld
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 januari 2016

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

08 januari 2016

Zojuist door Logivert gebeld en zij hebben een oplossing aangeboden om de google vriendelijke template te behouden. Wellicht dat we er op een goede manier uitkomen. Word Vervolgd....
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

08 januari 2016

Die prijzen slaan werkelijk nergens op! Logisch dat je er niet lekker bij voelt, ik zou zeggen weggaan bij het bedrijf en voordat je dat doet eerst alles overzetten op ander software. Echt dit klopt gewoon niet. 
 
Rene ter Veld
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 januari 2016

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

08 januari 2016

Die prijzen slaan werkelijk nergens op! Logisch dat je er niet lekker bij voelt, ik zou zeggen weggaan bij het bedrijf en voordat je dat doet eerst alles overzetten op ander software. Echt dit klopt gewoon niet. 
Bedankt voor je reactie. Zojuist gebeld door Logivert. Zij hebben een mogelijke oplossing aangeboden welke wellicht aanvaardbaar is. Word vervolgd.....
 
Loek
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 augustus 2016

Re: Ervaringen Mijn Webwinkel 5 van Logivert?

29 augustus 2016

Bij heel lang getwijfeld te hebben om iets over logivert te zeggen.
Denk ik dat het wel heel belangrijk is voor eventuele nieuwe klanten die een webwinkel willen aanschaffen.
Ik heb het een paar maanden geleden ook gedaan omdat je bij Logivert onbeperkt artikelen kunt uploaden.
Dat was een uitkomst voor mij, niet dus niets anders dan een fout melding op fout melding.
En zoals er al eerder werd gezegd op deze site de fout ligt niet bij logivert maar bij u.
Na weken proberen meer dan 150 uur erin gestopt nog steeds de zelfde fout melding.
Na steeds bellen email sturen en met de hosting partij gebeld nog steeds niet opgelost.
Het probleem krijgen ze ook niet opgelost zolang ze niet iemand erop zetten die er daadwerkelijk verstand van heeft.
Nou eindelijk toch op het internet gekregen na 150 uur ik dacht nu heb ik het eindelijk voor elkaar.
Nou niet dus de site deed er ongeveer 12 seconden over om een pagina te laden bij elke klik die je deed.
Blijkt de man die normaal op de support zit vrij te zijn ik dacht nee hé.
Nou soms heb je dan ook wel eens geluk een plaats vervanger aan de lijn ik moet zeggen super geholpen en nog eens netjes te woord gestaan.
Dus de site werkt nu redelijk en is ook best vrij snel.
Bedankt hiervoor dat mag ook wel eens gezegd worden.
Alleen nu het volgende probleem wij krijgen een prijs update dus de prijzen moeten worden aangepast.
En je raad het al weer de zelfde fout meldingen dus geen prijs update.
Want je support tijd is voorbij en als je nu support wil kost datConsultancy op afstand
Uurtarief: € 82,50 *Minimale afname: 30 minuten
Nou als je dat keer 150 uur doe weet je dat je hier niet aan moet beginnen tenzij je maar een paar artikelen heb dan zou je misschien hier iets aan hebben.
Nogmaals ik hou er niet van om negatieve dingen te schrijven.
Maar er is niets van gelogen.
Een tip voor Logivert zet de juiste mensen op de juiste plaats en zult merken dat er veel meer gebruikers positieve dingen zullen schrijven.
Dus sorry Logivert.
Met vriendelijke groet.
Een nog steeds teleur gestelde klant.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht