Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Roderik86
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 februari 2016

Premiums Mobi ervaringen?

07 april 2016

Hi,

Ik zie op dit moment een goed aanbod staan op www.premiums.mobi, voor het maken van een Wordpress webshop.

Heeft iemand ervaring met deze partij? 

Van dit topic werd ik namelijk niet veel wijzer.

Alvast bedankt.
Een goed marketingplan helpt je vooruit! Kijk op www.marketingscriptie.nl. Of geld nodig voor je shop? Check www.doneerveilig.nl/crowdfunding-starten/
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Premiums Mobi ervaringen?

07 april 2016

Mijn mening is nog steeds ongewijzigd ;-)
Zie onderstaande topic:

http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=14831

Ze bieden een 'winstgevende webshop'voor €695,- ex BTW + €29,- p/m
Ze beloven een 'Goed vindbaar en bij ons geen standaard template website' terwijl hun eigen referenties duidelijk gebaseerd zijn op hetzelfde template... (sommige zelfs met dezelfde stock foto's)

Als je een "kapperszaak" hebt en op zoek bent naar een website met webshop mogelijkheid om "shampoo" aan je vaste klanten te verkopen, dan lijkt mij dit zeker een mogelijkheid.

Wil je je echter focussen op online verkoop, dan zou ik persoonlijk ook kiezen voor een softwarepakket wat daar speciaal voor ontworpen is.
Voor hetzelfde maandbedrag zijn er diverse complete webwinkeloplossingen beschikbaar zoals: ccvshop, mijnwebwinkel, seoshop, strato of meshop
Lees ook de ervaring van TS in bovenstaande link die inmiddels is overgestapt op een ander CMS
 
Roderik86
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 februari 2016

Re: Premiums Mobi ervaringen?

08 april 2016

Bedankt voor je reactie.

Ik had dat inderdaad gelezen. Ik ben daarom benieuwd of er nog meer negatieve of juist positieve ervaringen zijn met die partij.
Een goed marketingplan helpt je vooruit! Kijk op www.marketingscriptie.nl. Of geld nodig voor je shop? Check www.doneerveilig.nl/crowdfunding-starten/
 
Suzanne Jansen
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 april 2016

Re: Premiums Mobi ervaringen?

03 mei 2016

Ik hoor heb er meerdere verhalen over gehoord die zowel negatief maar ook positief waren. De toelichting van de negatieve kant was altijd wat zwakker dus mijn vraag luidt hetzelfde: Is iemand bekend met Premiums Mobi en hoe zit het met de prijs kwaliteit verhouding?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Premiums Mobi ervaringen?

04 mei 2016

Ik hoor heb er meerdere verhalen over gehoord die zowel negatief maar ook positief waren. De toelichting van de negatieve kant was altijd wat zwakker dus mijn vraag luidt hetzelfde: Is iemand bekend met Premiums Mobi en hoe zit het met de prijs kwaliteit verhouding?
Beste Suzanne,
Je vraagt of er iemand ervaring heeft met Premiums Mobi, terwijl je zelf aangeeft dat je zowel positieve als negatieve ervaringen over Premiums Mobi hebt gehoord, waarbij de negatieve ervaringen naar jouw idee zwakker waren toegelicht.
Ben je dan niet de uitgewezen persoon om deze ervaringen met ons te delen?
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Premiums Mobi ervaringen?

10 mei 2016

Lees anders eens de beoordelingen op TrustPilot:

https://nl.trustpilot.com/review/premiums.mobi
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Premiums Mobi ervaringen?

10 mei 2016

Lees anders eens de beoordelingen op TrustPilot:

https://nl.trustpilot.com/review/premiums.mobi
Dat is appels met peren vergelijken! ;-)
Premiums bouwt namelijk ook websites! Websites die naar mijn idee prima voldoen voor een kleine zelfstandige en redelijk betaalbaar zijn. Over hun webshop pakket heb ik echter mijn sterke twijfels...
 
Jose
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 oktober 2016

Re: Premiums Mobi ervaringen?

08 oktober 2016

Truspilot wordt door premiums.mobi gemanipuleerd. Wil je toch in zee gaan met dit bedrijf, SUCCES dat is vragen om opgelicht te worden. Ook ik trapte in de alleen maar positieve reacties die ik een paar jaar geleden alleen maar tegen kwam op internet en truspilot. Mensen wees gewaarschuwd
 
RJO
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 oktober 2016

Re: Premiums Mobi ervaringen?

28 oktober 2016

Onbetrouwbaar, niet mee in zee gaan

De beloftes zijn mooi, de uitvoering heel slecht, alleen uit op snel geld binnenhalen, afspraken worden niet nagekomen, erg onbeleefde medewerkers en onprofessioneel. Zodra je aanpassingen wil geeft men niet thuis en ik wilde onder de opdracht uit wegens wanprestatie en stuurt men direct deurwaarder op je af. Goedbedoeld advies: niet doen en anderen ook afraden.
Er onderaan zetten ze bij alle slechte reviws een standaardreactie en durven nergens inhoudelijk op in te gaan. Kijk maar naar alle slechte reviews. Veel goede beoordelingen zijn wss van werknemers zelf. Lijkt op oplichting