Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
SandraB
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 juli 2016

facturen automatisch printen

12 juli 2016

Ik ben op zoek naar software waarmee facturen volledig automatisch geprint kunnen worden, dus alleen bestellingen authoriseren en de facturen rollen uit DE JUISTE printer. Iemand tips?

Ik heb 12 jaar een oude script gebruikt (php4 op lokale pc, voert query uit om te kijken of er pdf in database staat, zo ja stuurt het naar de printer) en wegens nieuwe Windows versie ben ik op zoek naar een andere. Als tijdelijke oplossing gebruik ik nu HP software (zodra geauthoriseerd wordt pdf naar HP gemaild, hij print daarna heel snel) maar je kan helaas niet instellen uit welke lade hij moet printen.

Alvast bedankt!
 
rednas
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 oktober 2013

Re: facturen automatisch printen

12 augustus 2016

Ik ben op zoek naar software waarmee facturen volledig automatisch geprint kunnen worden, dus alleen bestellingen authoriseren en de facturen rollen uit DE JUISTE printer. Iemand tips?

Ik heb 12 jaar een oude script gebruikt (php4 op lokale pc, voert query uit om te kijken of er pdf in database staat, zo ja stuurt het naar de printer) en wegens nieuwe Windows versie ben ik op zoek naar een andere. Als tijdelijke oplossing gebruik ik nu HP software (zodra geauthoriseerd wordt pdf naar HP gemaild, hij print daarna heel snel) maar je kan helaas niet instellen uit welke lade hij moet printen.

Alvast bedankt!
wat voor webwinkel software gebruik je? Voor Woocommerce heb je bijvoorbeeld plugins die dat kunnen.
 
SandraB
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 juli 2016

Re: facturen automatisch printen

16 augustus 2016

Mijn software is maatwerk (zelf geprogrammeerd tijdens afstudeerstage informatica). Inmiddels gebruik ik nog steeds de hp oplossing en dat bevalt op zich goed, maar mocht iemand nog software weten die je op de pc kan gebruiken dan hoor ik dat graag.