Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Greco
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 augustus 2020

Prestashop 1.7.6.7 Admin login,

07 augustus 2020

Beste Mensen,

Ik heb prestashop geinstalleerd via Web application, nu is het soms als ik in mijn backoffice ga dat is er uit word gegooid, hij heeft mij een 503 error aan,

Service Unavailable  The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Wie kan mij daarop een oplossing geven,

Met vriendelijke groet,
Greco
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Prestashop 1.7.6.7 Admin login,

07 augustus 2020

Prestashop is open source software, maar dat betekent nog niet dat iedereen er zonder specifieke kennis zomaar mee weg kan fietsen. Mijn webwinkel draait ook op PS en ik ben niet helemaal een digibeet, maar voor een goedlopende webwinkel is doorgaans professionele ondersteuning nodig, zodat je niet steeds tegen dit soort problemen aanloopt. Ook een echt betrouwbare host is geen luxe, niet iets van een tientje per jaar. Je wilt je toch concentreren op je onderneming en je klanten een betrouwbare winkel bieden? Niiettemin: Succes!
 
Abeta
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 oktober 2020
Contacteer:

Re: Prestashop 1.7.6.7 Admin login,

29 oktober 2020

Hoi Greco,

Een 503 error is een server error, dus in principe zou je een foutmelding in je error log terug moeten kunnen vinden.
Er zijn een sowieso een aantal variabelen die wel handig zijn om te vermelden zoals of je debug al aan staat, en op welke versie van PHP je Prestashop draait?
Heb je misschien al Prestashop plugins geinstalleerd, of betreft het echt een schone installatie?