3
Het is eenvoudig te installeren, neem anders even contact op.
www.shopmin.nl
www.triloxigen.nl

4
Of het makkelijk is, is afhankelijk van je eigen kennis maar vooral van de instellingen van je webhosting provider. osCommerce is het gemakkelijkste te installeren zonder PHP Safe Mode en met Register Globals aan. Vraag hier anders eerst even naar voor je webhosting besteld.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Oscommerce

6
houman_2e schreef:Het is zeer makkelijk om een oscommerce webwinkel op te zetten.
Kleine beetje php kennis is wel vereist.
ik heb de mijne in paar dagen opgezet.

zie--> Elektronica Webwinkel
Hoi,
Hallo, ik wil een webwinkel opzetten met OSCommerce, maar tot op heden is het mij nog niet gelukt. Zelfs niet met het nl_forum van OSCommerce.
Bij navraag heeft mijn webhoster mij gemeld dat OSCOmmerce op hun host kan draaien.
Ik heb het al een aantal keren zonder succes geprobeerd het te installeren.
Ik krijg o.a. de foutmeldingen van SAFE MODE. Een aantal mappen die in de handleiding staan zijn niet in mijn (catalog) aanwezig. Een (klein) beetje kennis heb ik wel :-)
Op mijn pc heb ik XAMPP al geinstalleerd. Ik hoop dat je mij zou willen helpen! Alvast bedankt.

instaltron

7
wat je kan doen is aan je hoster vragen of zij toevalig installatron hebben
hier mee is het makelijk om osCommerce te installeren op welke hosting pakket ook en daar bij zitten nog eens tal van diverse scripts er bij waar je gebruik van kan maken of neem is een kijk bij ons op de site welke
script we kunnen draaien mat installatron is het binnen 2 min geinstalleerd
http://www.mbord.nl/sapl.html