There is a problem with this website's security certificate

1
Op mijn met Shopfactory gemaakte website accepteer ik geen betalingen.
Onder company details heb ik gekozen voor No payment via internet required.

Mijn probleem is dat tijdens het afrekenen de klant toch naar https://www.shopfactory.de/cgi-local/sh ... _email.cgi
gestuurd wordt, waardoor de klant de waarschuwing krijgt
There is a problem with this website's security certificate.
The security certificate presented by this website has expired or is not yet valid.
Security certificate problems may indicate an attempt to fool you or intercept any data you send to the server.
We recommend that you close this webpage and do not continue to this website
.

Dat is voor de meeste van mijn klanten zo schrikken dat ze de bestelling afbreken.

Kan ik ervoor zorgen dat mijn klanten tijdens het bestellen niet automatisch door worden gelinkt naar shopfactory.de?

2
Zeker klanten die gebruikmaken van Firefox worden hiermee weggejaagd als ze er uberhaupt al voorbij kunnen komen (probeer het maar eens).

Ik zou gewoon even bellen met je leverancier om het op te lossen, zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!

3
A. Loomans schreef:Zeker klanten die gebruikmaken van Firefox worden hiermee weggejaagd als ze er uberhaupt al voorbij kunnen komen (probeer het maar eens).
Ook Chrome geeft een dikke vette waarschuwing. Als gebruiker klik ik dan altijd onmiddelijk weg ook al wil ik de inhoud nog zo graag bekijken.

Inderdaad even contact opnemen met shopfactory.de
Klant omleiden om zonder SSL te laten bestellen lijkt me al helemaal onverstandig.

4
Klant omleiden om zonder SSL te laten bestellen lijkt me al helemaal onverstandig.
Als het goed is heb ik geen SSL beveiliging nodig, omdat ik geen betalingen accepteer op de website.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
SSL is een protocol dat wordt gebruikt om het verwerken van uw orders op een beveiligde manier te laten plaatsvinden.

U kunt hiervoor gebuik maken van ShopFactory's gratis SSL server.

U kunt uw site publiceren bij een provider zonder dat u daar een veiligheidscertificaat hoeft te laten installeren (dit scheelt u jaarlijks enige tientallen euros). De gratis SSL server die ShopFactory u aanbiedt in de "Gratis Orderverwerking door ShopFactory" zorgt ervoor dat al uw orderinformatie, zoals klantgegevens en credit card details, wordt beveiligd (versleuteld) terwijl deze via het internet verstuurd wordt via een HTTPS beveiligde pagina die door ShopFactory geleverd wordt.

De twee browsers Internet Explorer en Netscape ondersteunen een speciale encryptie methode. Het zorgt ervoor dat niemand een order kan lezen terwijl deze via het Internet verstuurd wordt. Deze encryptie methode wordt SSL (Secure Socket Layer) genoemd. Door de enorm hoge veiligheid die SSL biedt wordt deze methode door bijna iedere webwinkel gebruikt om het orderproces te beveiligen.

ShopFactory biedt u deze SSL ondersteuning en deze is gemakkelijk en gratis te gebruiken .

Omdat SSL overal bekend en geaccepteerd is adviseren wij u om het altijd te gebruiken als u online orders accepteert, dit zal uw klanten een extra gevoel van veiligheid geven.

Wij raden u ook aan om op uw homepage te vermelden dat uw shop beveiligd is. Hoe meer u uw klanten het gevoel geeft dat winkelen bij u veilig is hoe groter de kans dat ze een order bij u zullen plaatsen.

Van iedere order die in uw shop wordt geplaatst ontvangt u een ordermelding per email. Deze email bevat alle gegevens van de bestelling van uw klant en deze kan dus ook privacy-gevoelige informatie zoals credit card gegevens bevatten. Deze email is standaard niet beveiligd en kan, als deze in verkeerde handen valt, voor problemen zorgen. Hiervoor heeft ShopFactory uiteraard ook een oplossing: U kunt een PGP versleuteling toepassen op de email die verstuurd wordt. U heeft hiervoor een PGP key nodig.

6
Als klanten worden omgeleid naar de site van shopfactory moet je tegen hen zeggen dat het certificaat ongeldig is ;)
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!

7
Waarom niet contact opnemen met shopfactory en hun vertellen dat hun SSL verbinding niet in orde is en dat je dit graag opgelost ziet?

8
Wouter Hol schreef:Waarom niet contact opnemen met shopfactory en hun vertellen dat hun SSL verbinding niet in orde is en dat je dit graag opgelost ziet?
Ik heb contact opgenomen met Shopfactory Benelux. Nog geen antwoord mogen ontvangen.

9
Echt een kwaliteitsbedrijf dan zo te horen :roll:
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!

10
A. Loomans schreef:Echt een kwaliteitsbedrijf dan zo te horen :roll:
Daar wordt en is op dit forum en elders op het internet al vaker over geklaagd.
Elke klacht/vraag aan het adres van Shopfactory wordt steevast beantwoord met: download de nieuwe versie maar (kost je 400 Euro en men geeft geen enkele garantie dat het de oplossing voor je probleem is).
"Ja, maar we geven aantrekkelijke kortingen aan onze bestaande klanten"
Een upgrade kost Euro 279,30 (=40% korting) en natuurlijk nog steeds geen garanties dat je problemen dan zijn opgelost......schandalig als je het mij vraagt.

Ik ben geen overdreven fan van Microsoft, maar Windows updates zijn tenminste gratis voor geregistreerde gebruikers.

11
Ik ben geen overdreven fan van Microsoft, maar Windows updates zijn tenminste gratis voor geregistreerde gebruikers.
Net als bij Microsoft, zijn bij Shopfactory updates gewoon gratis. Als er updates zijn krijg je automatisch een melding in beeld en kun je deze downloaden.

Alleen als je een nieuwe versie of uitgebreidere versie wilt, zul je moeten betalen. Bijvoorbeeld je hebt shopfactory V7, en wilt V8.

Dit is bij microsoft ook zo, je kunt windows 98 hebben, maar als je windows 7 wilt, dan zul je deze moeten aanschaffen.
www.glastrends.nl
geschenken van glas

12
shopfactory schreef:The costs of providing the free order processing service has increased markedly due to the many new security requirements introduced by payment providers around the world. So that we can continue to offer this service free of charge we will start inserting references to eCommerce solutions supported by GlobeCharge from September 21 onwards in order notifications sent to customers or on the Thank You page.

Re: There is a problem with this website's security certific

17
Shoppingbaglady, het niet zo dat als je geen betalingen accepteert, je ook geen beveiligde verbinding hoeft te hebben. Als eigenaar van een webwinkel ben je wel degelijk verplicht om de gegevens van je klanten te beschermen. Dus als ze zich aanmelden met hun n.a.w. gegevens moet de verbinding ook al beveiligd zijn.

Helaas zijn er nog steeds webwinkels die zich daar niet aan houden. Sommige webwinkel software is niet goed voorbereid op deze beveiliging. Ook de hosting bedrijven bezuinigen soms op de benodigde verbinding, om hun diensten zo goedkoop mogelijk aan te kunnen bieden.

Vaak komen deze zaken pas aan het licht als webwinkels een aanvraag doen voor een webwinkel keurmerk.
Webflow - Dat gaat veel verder dan een webwinkel.
http://www.webflow.nl/webwinkel-software.html