aankoop delen VOOR aanschaf.. Waar kan dit?

1
Beste Webwinkelforum leden,

voor mijn webshop ben ik op zoek naar een aanbieder waarbij het mogelijk is in te stellen dat gebruikers de aankoop moeten delen alvorens ze een product kunnen kopen. Delen moet mogelijk zijn op facebook en twitter.

Ik weet dat velen zullen zeggen dat is niet slim, het stoot klanten af enz enz. Bespaar je die moeite, ik weet het, en toch ben ik opzoek naar een aanbieder die deze mogelijkheid bied.

Iemand?

Alvast super dank!

MvG,
Tobias

Re: aankoop delen VOOR aanschaf.. Waar kan dit?

3
dank vampire.. Daar was ik al 'bang' voor.. Als dat zo is, zijn er dan aanbieders waarin dergelijk maatwerk te implementeren valt? Dat ik het dus als maatwerk (module) laat maken en deze zelfde persoon het in een van de licentie aanbieders kan implementeren? Verder mag het namelijk een standaard webshop met basic mogelijkheden zijn..
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.