Mijnwebwinkel 5.5 "aantal te bestellen items aanpassen"

1
Hallo,

Enthousiast heb ik bij logivert.nl de mijnwebwinkel 5.5 standaard variant gekocht. Nu ik het allemaal aan het installeren ben loop ik tegen een ding aan:

Ik kan een minimum aantal instellen bij aantal producten, maar niet een maximum. Ik verkoop dalijk zelfgemaakte dingen, en wil ik het dus per item aanbieden. Want wanneer ik weer iets maak kan het er namelijk anders uit zien.
Echter bij publicatievoorbeeld kan ik nog steeds aantal 5 intoetsen, terwijl ik er maar 1 heb.

En weegt het op om de pro te kopen, gezien in de templates graag zou willen aanpassen?

Re: Mijnwebwinkel 5.5 "aantal te bestellen items aanpassen"

3
Beste TanteMaja,

U kunt dit eenvoudig mogelijk maken door de voorraad online in te schakelen en het aantal beschikbare artikelen op te geven in het veld voorraad van het artikel. Door dit te doen zullen er niet meer artikelen besteld kunnen worden dan u opgeeft.

Mocht u meer vragen hebben, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze helpdesk:
http://www.logivert.com/nl/contact/contact.htm

Met vriendelijke groet
LogiVert - ERP, E-commerce, CRM & POS in één
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Mijnwebwinkel 5.5 "aantal te bestellen items aanpassen"

6
TanteMaja schreef:Beste logivert, 2 dagen geleden heb ik via uw link een vraag gesteld over de html code en layout echter tot op heden nog geen respons.
Ik zal hier dan ook maar een topic over openen.
Waar heeft u de vraag gesteld? Via mail, op het forum of via de helpdesk? We kunnen uw vraag namelijk niet terug vinden.
Zou u de vraag per mail naar support@logivert.com kunnen sturen. Dan zorgen we voor een snelle afhandeling.
LogiVert - ERP, E-commerce, CRM & POS in één

Re: Mijnwebwinkel 5.5 "aantal te bestellen items aanpassen"

9
Het Varaantje schreef:Op b.v. OpenCart forum kan je jezelf direct registeren. Er zijn heeeeel veel mensen die je willen helpen. Ze hebben ook een Nederlands gedeelte. Handig als je niet van enkele (zeer drukke) personen afhankelijk bent.
De acceptatie was in nog geen minuut afgerond... en op ons forum zijn er ook genoeg fanatieke leden ;-)

Overigens goed om te weten dat ze op het OpenCart forum ook vragen over het LogiVert pakket kunnen beantwoorden! ;-)
LogiVert - ERP, E-commerce, CRM & POS in één