Mijnwebwinkel 5.5 "standaard" layout aanpassen

1
Hallo,

Ik heb dus een mijnwebwinkel aangeschaft op het standaard type. Nu zou ik de homepage willen aanpassen. Mijn logo is nu veel te groot.

Afbeelding


En ik zou graag het lettertype aanpassen en wat plaatjes toevoegen, maar hoe?

Bij het gekozen pakket staat: Layouts kunnen met externe HTML-programma's aangepast worden
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Mijnwebwinkel 5.5 "standaard" layout aanpassen

7
vampirelord schreef:Ik zou er toch nog eens naar kijken en klanten vragen waarom ze niet op de knoppen Hebben gedrukt, maar een topic hebben geopend, wat mij meer werk lijkt.
Bedankt voor de feedback. Zolang het overgrote deel van onze 7.500 gebruikers de weg naar onze helpdesk en ons forum kunnen vinden, is het een kleine moeite om de gebruikers op dit forum rechtstreeks te benaderen.
LogiVert - ERP, E-commerce, CRM & POS in één

Re: Mijnwebwinkel 5.5 "standaard" layout aanpassen

8
vampirelord schreef:Ik zou er toch nog eens naar kijken en klanten vragen waarom ze niet op de knoppen Hebben gedrukt, maar een topic hebben geopend, wat mij meer werk lijkt.
Houd het maar ontopic want Logivert heeft zelf een forum met momenteel zo'n twaalfduizend berichten en op dit forum hebben we er op dit gebied maar een handjevol, waarvan de meesten juist onafhankelijke feedback willen. Als het een keer voorkomt dat sommige mensen toch ergens anders een vraag stellen is dat niet gelijk reden om de complete site-structuur van dat bedrijf te betwijfelen lijkt me.
Nu op mijn weblogs:

Re: Mijnwebwinkel 5.5 "standaard" layout aanpassen

9
Dirkjan schreef:
vampirelord schreef:Ik zou er toch nog eens naar kijken en klanten vragen waarom ze niet op de knoppen Hebben gedrukt, maar een topic hebben geopend, wat mij meer werk lijkt.
Houd het maar ontopic want Logivert heeft zelf een forum met momenteel zo'n twaalfduizend berichten en op dit forum hebben we er op dit gebied maar een handjevol, waarvan de meesten juist onafhankelijke feedback willen. Als het een keer voorkomt dat sommige mensen toch ergens anders een vraag stellen is dat niet gelijk reden om de complete site-structuur van dat bedrijf te betwijfelen lijkt me.
Ik denk dat het antwoord van Logivert duidelijk genoeg was. Ik gaf Logivert een suggestie ( genoeg on topic en om Logivert te helpen), Logivert heeft daarop gereageerd en daarmee was de kaus af voor mij.

Ik vind het een beetje erg jammer, dat jij denkt dat het nodig is om je sponsor hier te helpen. In mijn ogen doe je hier mee afbreuk aan het onafhankelijkheid van dit forum.

Re: Mijnwebwinkel 5.5 "standaard" layout aanpassen

12
logivert schreef:
Ward schreef:En ondertussen is niemand op het lumineuze idee gekomen om de concrete vraag te beantwoorden, al is het maar met een linkje naar een ander forum...
Gelukkig wel... Deze klant is ondertussen aangemeld op ons forum en heeft daar reeds een onderwerp gestart.
:arrow: Klik hier

Re: Mijnwebwinkel 5.5 "standaard" layout aanpassen

13

Ik vind het een beetje erg jammer, dat jij denkt dat het nodig is om je sponsor hier te helpen. In mijn ogen doe je hier mee afbreuk aan het onafhankelijkheid van dit forum.
Terechte opmerking. Ik heb ook een PB gehad hierover. Totaal onzinnig dat je hier helemaal niks over Logivert mag zeggen puur en alleen omdat die hier een banner hebben. Dan ben je wel heel erg makkelijk 'te koop'.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Mijnwebwinkel 5.5 "standaard" layout aanpassen

14
Het is maar net hoe je het antwoord wilt lezen. Ik zie hier geen enkele vorm van bijval van dirkjan in. Als het een ander bedrijf was dat hier al een tijdje meedraait had hij, is mijn vermoeden, hetzelfde gezegd. Of Logivert nou sponsor is of niet maakt niet uit. Van bijval aan een sponsor is hier totaal geen sprake. Dirkjan probeert alleen te stimuleren om het forum van meer informatie te voorzien. Dat is zijn goed recht. Of je die stimulans een echt wilt lezen is je eigen keus...

Re: Mijnwebwinkel 5.5 "standaard" layout aanpassen

17
logivert schreef:Zit u met problemen, dan kunt u natuurlijk contact (ook telefonisch) opnemen met onze helpdesk.
Via de mail heb ik het meerdere malen geprobeerd maar dat lukt me niet.
Je kunt niet rechtstreeks via de mail contact met jullie opnemen maar je moet een heel menu door.
Telefonisch heb ik 2 keer energie in gestopt maar er was geen doorkomen aan.
Continue in gesprek.
Ik heb een "expert" op het forum er vervolgens naar laten kijken voor 37,50 per uur maar ook hij komt er ook niet uit en zegt dat ik een ticket (?) moet aanvragen bij jullie.
Ik gebruik mww al vanaf versie 3.5 en heb geen enkele versie over geslagen maar ik blijf continue tegen bottlenecks aan lopen.
Dat komt niet zo zeer dat er fouten in mww zitten (ja, nu wel bij mij) maar wel door mijn beperkte kennis.
Die beperkte kennis heb ik in het verleden redelijk op kunnen lossen door het forum maar het forum is aan het veranderen, ik vind er geen tot zeer moeilijk antwoorden.

Re: Mijnwebwinkel 5.5 "standaard" layout aanpassen

20
Het Varaantje schreef:Terechte opmerking. Ik heb ook een PB gehad hierover.
Heb die pb even opgezocht en je hebt een nieuwe met verdere toelichting. Dank voor de open feedback.

Dat LogiVert of andere software-aanbieders hier meelezen geloof ik best, maar in mijn beleving doen hun klanten dat nog onvoldoende. Enkele aanbieders durven sinds kort openlijk naar dit forum te refereren en daar ben ik heel blij om! Vandaar dat ik graag die ontopic wil helpen en niet gelijk een discussie over opensource vs. licensie, of de voor- en nadelen van de aanbieder wil bespreken maar graag die klanten wil helpen met hun probleem. Het logo-probleem van 'Tante' hier, leek me makkelijk op te lossen vandaar de vraag om het ontopic te houden. Maar zie dat ik dat ook wat vriendelijker had mogen doen inderdaad. ;)

Uiteraard staan advertenties hier los van de inhoud, dus als je kritiek hebt op adverteerders, ga je gang. Maar doe het svp in een nieuw topic, en probeer nieuwe leden vooral eerst te helpen met hun probleem, zodat ze ook de waarde van dit forum kunnen inzien!
Nu op mijn weblogs: