One Stop Webshop

1
Hi

Mijn naam is steven en heb nu 3,5 jaar een eigen webshop, dikke 2,5 jaar was bij mijnwebwinkel.nl en zit nu dus bij osw. deze switch gedaan omdat ik dacht van semi naar echt een pro webshop te gaan.

Helaas zijn mijn verwachtingen niet als het was, kan iemand dit met mij delen die ook bij osw zit ?

Gaan ook dingen goed natuurlijk maar loop nu eigenlijk al vanaf het begin tegen dingen aan en als ik dit aangeef word ik eigenlijk weer weg gestuurd met niks.

heel veel wachten niet terug gebeld worden, wel betalen maar als het niet goed werkt weer een maand wachten. ook dit vinden zij de normaalste zaak van de wereld.

Ben ik nou zo zeikerd ? zo ja zeg het maar. want ik heb 15 jaar in de retail gewerkt en dit is de eerste keer dat er op deze manier gewerkt wordt. Ook heb ik een andere webshop opgezet voor iemand anders en ook dit ging heel anders dan bij deze partij dit was bij tritac

Normaal zou ik dus nooit zo iets als dit posten maar ze nemen mij gewoon niet serieus heb ik het gevoel.

Nou ja dit was het :)

Greets steven

Re: One Stop Webshop

2
Hi Steven,

Welkom op het forum van (en voor) mede-webwinkeliers!

Of je een zeikerd bent durf ik niet direct in de eerste kennismaking op dit forum te zeggen, maar wat ik niet meteen duidelijk heb is wat je precies van ons verwacht. Je was 2,5 jaar bij een andere aanbieder en daar niet langer tevreden om nu na een jaar (inclusief enkele keren maanden wachten op updates) erachter te komen dat de tweede aanbieder dus niet beter werkt?

Waarom ga je niet gewoon terug, of kies je een duurdere oplossing? Je kunt ook open source overwegen. Daar kan alles, maar vaak is maatwerk daar wel wat duurder omdat er niets op licenties verdiend kan worden (en er moet ergens op verdiend worden).
Nu op mijn weblogs:

Re: One Stop Webshop

3
wat ik hier van jullie vraag? nou wat feedback over deze aanbieder en het kan natuurlijk dat het aan mij licht, maar als er andere mensen de zelfde ervaringen hebben krijg ik er wat meer duidelijkheid over.

Terug gaan is geen optie

Ik snap heel goed dat alles geld kost, en dat is het probleem ook niet.

Re: One Stop Webshop

4
Al een tijdje geleden deze post maar toch.
Ik werk inmiddels een tijdje met One Stop Webshop en ik word er niet vrolijk van. Tickets blijven veel te lang liggen. Ook maak ik regelmatig mee dat als e iets opgelost wordt na veel wikken en wegen, een ander probleem ontstaat. Na het uitgeven van vele duizenden euro's en een vrij regelmatig beklag gedaan te hebben bij OSW ben ik serieus aan het overwegen over te stappen. Technisch is het allemaal wel ok maar kom regelmatig nog dingen tegen die ineens niet meer werken. En dan maar wachten, wachten, wachten....soms meer dan 4 weken!!!

Ik hoop dat ze dit zelf ook eens lezen, wellicht dat er in de toekomst wat verandert!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.