Luondo webwinkel

1
Is iemand bekend met Luondo?
Ik kwam dit net tegen op internet en heb er nog nooit van gehoord.
Zijn er mensen die hun ervaringen met Luondo willen delen met mij?

Re: Luondo webwinkel

2
Afgelopen week ben ik over een paar webwinkels gestruikeld die hiermee werkten. Had hiervoor er nog nooit van gehoord. Ik vond... persoonlijk, de uitstraling niet je van het (design etc), maar al een stuk beter als mijnwebwinkel.nl bv. Nu ben ik aardig kieskeurig als het komt over hoe een webshop eruit ziet en werkt XD. Verder zelf ook helemaal geen ervaring mee, dus ben benieuwd.
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook

Re: Luondo webwinkel

3
Anydree schreef:Is iemand bekend met Luondo? Ik kwam dit net tegen op internet en heb er nog nooit van gehoord.
Je vraag is nogal breed! Wat wil je er precies over weten? Luondo is een van de jongste aanbieders, maar is opgericht door een organisatie die zich al actief met ecommerce bezighield in de vorm van advies of andere oplossingen. De software is aardig uitgebreid en ik hoor aardig tevreden geluiden van gebruikers. Het lijkt me dus een (van de vele) acceptabele en betrouwbare oplossing om een webwinkel mee te beginnen. Is dat wat je wilt weten?
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Luondo webwinkel

5
Wij zitten er ook, snelle helpdesk en actief forum.

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, alleen een op maat gebouwde shop die wij gekocht hadden en niet zelf ontwikkeld hadden,dit beviel niet.
Bij Luondo krijg je bijna het idee dat je zelf een proffesionele webshopbouwer bent :P

Groetjes,

Marijke
http://www.pimpels.nl
Trots op pimpels.nl
Gek op de natuur
Merken die wij hebben:
Dutch Heroes,Fred's World En veel meer!!!!

Re: Luondo webwinkel

6
Hallo,

Ik heb zelf goede ervaringen met Luondo. Ik heb nu ruim twee jaar een webshop in Luondo online staan http://www.biertap-shop.nl. Luondo heeft een erg actief forum en ook vragen of tickets worden snel opgepakt en goed afgehandeld.

Het platform ontwikkeld continue door en de mogelijkheden en functionaliteiten worden steeds uitgebreider. Dus voor iemand die een webshop wil starten is Luondo het overwegen meer dan waard.

Groet,


Vincent

Re: Luondo webwinkel

7
Vinnie1978 schreef:Hallo,

Ik heb zelf goede ervaringen met Luondo. Ik heb nu ruim twee jaar een webshop in Luondo online staan http://www.biertap-shop.nl. Luondo heeft een erg actief forum en ook vragen of tickets worden snel opgepakt en goed afgehandeld.

Het platform ontwikkeld continue door en de mogelijkheden en functionaliteiten worden steeds uitgebreider. Dus voor iemand die een webshop wil starten is Luondo het overwegen meer dan waard.

Groet,


Vincent
Het topic is bijna een jaar oud, je bericht neigt naar spam als je het mij vraagt.

Leuk filmpje trouwens, bij winst ;)