Spaarsysteem

1
Goedenavond,

Op dit moment maak ik gebruik van Mijnwebwinkel. Deze voldoet echter niet aan mijn wensen en daarom denk ik er aan om over te stappen naar Biedmeer. Het spreekt me aan dat men een account kan aanmaken, en dus ook (neem ik aan?) een orderhistorie kan zien. Ik vroeg me af of deze orderhistories voor mij als webwinkelier, ook in te zien zijn. Weet iemand dit? Ik heb de demo gebruikt, maar kon dit zo 123 niet terugvinden.

Verder ben ik benieuwd of er een mogelijkheid bestaat bij Biedmeer (of een andere gelicenseerde webshop) om een punten spaarsysteem te hanteren. Zodat klanten bijvoorbeeld per uitgegeven euro een punt krijgen en deze later kunnen inwisselen.

Ik weet dat dit bestaat via Magento, maar dat is mij te ingewikkeld..

Re: Spaarsysteem

2
Misschien een suffe reactie, maar goed bedoeld: is het niet handiger om even contact op te nemen met Biedmeer om te kijken of het aan al je wensen voldoet? Voor je kiest voor een aanbieder moet je (lijkt mij) exact weten wat ze te bieden hebben.

Persoonlijk vind ik ze wel aan de prijs (niet dat ik aanbieders heb vergeleken, ik werk nooit met sites onder licentie moet ik eerlijk toegeven) - voor 25,- euro per maand (300,- per jaar) kun je prima hosting kopen en een open source pakket draaien als WP, Presta of Magento. Maar da's off-topic en een persoonlijke voorkeur ;)

Van Magento schreef je dat het vrij ingewikkeld is, en dat ben ik wel met je eens. Zelf draai ik WP met WooCommerce, beide gratis en erg eenvoudig maar de plugins voor WooCommerce kunnen kostbaar zijn (hoewel je met een beetje Google-werk vaak aanzienlijk goedkopere alternatieven kunt vinden).
Presta is vrij eenvoudig en met enorm veel, meestal gratis, modules helemaal naar wens aan te passen.
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen

Re: Spaarsysteem

3
Ik ben jaren geleden overgestapt van mijnwebwinkel naar biedmeer. Ben zeer tevreden.
Zelf heb ik ook de kennis niet om het allemaal zelf te doen.
Biedmeer heeft steeds updates. Steeds meer mogelijkheden.
Er is geen spaarsysteem bij biedmeer, maar ze staan overal voor open. Overleg het eens met ze.
http://www.horsetopshop.nl

Re: Spaarsysteem

4
Bedankt voor jullie reactie!

Inmiddels heb ik me aangemeld bij Biedmeer, ze voldoen (behalve het spaarsysteem) verder volledig aan mijn wensenlijst. Het belangrijkste voor mij was dat mensen een klantaccount konden aanmaken en zodoende niet steeds alles opnieuw in hoefden te vullen. Ik heb de afgelopen dagen wat gespeeld met het demo onderhoudspanel en ben zeer enthousiast geworden. Ook over de snelle reacties vanuit de helpdesk (zelfs op zaterdag middag/avond!).

Groetjes Daniëlle
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.