Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
klad
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 juni 2013

Keuze nieuwe software webwinkel

16 juni 2013

Beste forumleden,

Ik heb jarenlang gebruik gemaakt van Logivert 4.5 en daarna 5.5. Hier waren een aantal minpunten bij, maar met wat creatief 'kunst-en-vliegwerk' kon ik me er goed mee redden. Na een zéér lange tijd reikhalzend te hebben uitgekeken naar de nieuwe versie 6 is deze onlangs gelanceerd. Helaas kwam dit voor voor mij persoonlijk op een zeer ongunstig en verdrietig moment (familiale en medische omstandigheden) . Hierdoor heb ik de kans gemist om als bestaande gebruiker via Aurore voor een gunstige prijs over te stappen.

Als ik mijn opties op dit moment bekijk wordt de aanschaf voor het nieuwe pakket (van Pro en CB naar Extended) financieel niet haalbaar. Het huidige tijdelijke aanbod voor een upgrade biedt qua prijs niet veel soelaas. Het is nogal een forse investering en het blijft voor mij nog steeds de vraag of het nieuwe programma een betere oplossing biedt voor mijn bestaande wensen/problemen.

Nu Logivert zich voor mij uit de markt heeft geprijsd en met de rustige zomerperiode in het vooruitzicht wil ik me gaan oriënteren op alternatieve (betaalbare) opties. In grote lijnen wat ik zoek in een programma:
- online webwinkel met nadruk op fotomateriaal en goede SEO optimalisatie.
- layout naar eigen wensen kunnen aanpassen
- factureren
- duidelijke artikelbeheer
- inkoop/verkoop administratie
- historie kunnen inkijken (inkopen/verkopen en reeds verkochte artikelen)

Wie heeft ervaring met andere softwareprogramma's die deze functies bieden?

Bij voorbaat dank.
 
Dutchvogue
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 juni 2013

Re: Keuze nieuwe software webwinkel

16 juni 2013

Beste forumleden,

Ik heb jarenlang gebruik gemaakt van Logivert 4.5 en daarna 5.5. Hier waren een aantal minpunten bij, maar met wat creatief 'kunst-en-vliegwerk' kon ik me er goed mee redden. Na een zéér lange tijd reikhalzend te hebben uitgekeken naar de nieuwe versie 6 is deze onlangs gelanceerd. Helaas kwam dit voor voor mij persoonlijk op een zeer ongunstig en verdrietig moment (familiale en medische omstandigheden) . Hierdoor heb ik de kans gemist om als bestaande gebruiker via Aurore voor een gunstige prijs over te stappen.

Als ik mijn opties op dit moment bekijk wordt de aanschaf voor het nieuwe pakket (van Pro en CB naar Extended) financieel niet haalbaar. Het huidige tijdelijke aanbod voor een upgrade biedt qua prijs niet veel soelaas. Het is nogal een forse investering en het blijft voor mij nog steeds de vraag of het nieuwe programma een betere oplossing biedt voor mijn bestaande wensen/problemen.

Nu Logivert zich voor mij uit de markt heeft geprijsd en met de rustige zomerperiode in het vooruitzicht wil ik me gaan oriënteren op alternatieve (betaalbare) opties. In grote lijnen wat ik zoek in een programma:
- online webwinkel met nadruk op fotomateriaal en goede SEO optimalisatie.
- layout naar eigen wensen kunnen aanpassen
- factureren
- duidelijke artikelbeheer
- inkoop/verkoop administratie
- historie kunnen inkijken (inkopen/verkopen en reeds verkochte artikelen)

Wie heeft ervaring met andere softwareprogramma's die deze functies bieden?

Bij voorbaat dank.
Ik heb voor een klant een webshop laten maken in OpenCart. Echt superhandig. Ze is nog bezig met vullen, maar met al ruim 1000 producten online zou je eens een blik kunnen werpen op http://www.itstimeforfreya.com. Mocht je hulp nodig hebben, ik reken geen €3000 voor een webshop (en ook geen €1500) en zeker niet als je het hebt over de bovenstaande wensen. Mocht je meer willen weten dan mag je mij altijd mailen: ria@thinkpinkmarketing.com.

Wie ben ik: ongeveer twee jaar geleden ben ik begonnen met ondernemen. Toen heb ik alles aangepakt wat ik maar pakken kon en daardoor heb ik een breed aanbod op mijn website. Momenteel ben ik mij aan het toesplitsen op creatieve communicatie en heb ik dus ook besloten dat ik voor een scherpe prijs enkele opdrachten ga aannemen om een portfolio te kunnen vullen. Ik werk met een topdesigner, supergoedewebbouwer en nog veel meer andere creatieven om samen tot het perfecte plaatje te komen.
Let op: ondernemers gezocht die opzoek zijn naar een creatieve campagne voor een startersprijs. Mail me: ria@thinkpinkmarketing.com
 
Gebruikersavatar
easywebshop
Berichten: 70
Lid geworden op: 10 mei 2013

Re: Keuze nieuwe software webwinkel

17 juni 2013

Wat je wil kan met zo goed als elk webshop pakket.

Prijs is belangrijk voor je, daarom kies je best voor een pakket waar je zelf alles kan bouwen.

Neem in je vergelijking zeker onze software op:
- online webwinkel met nadruk op fotomateriaal en goede SEO optimalisatie.
Onze software is SEO optimized, er is een fotozoomer, module voor grote productfoto's en onbeperkt aantal foto's per product.

- layout naar eigen wensen kunnen aanpassen
Dit is mogelijk en eenvoudig. Er zijn heel veel mogelijkheden. (Achtergronden, logo's, kleuren enz)

- factureren
Automatische facturatie is mogelijk. Zelf factuurlogo toevoegen, algemene voorwaarden één keer instellen. Daarna kan de factuur naar de klanten gemaild worden na een bestelling.

- duidelijke artikelbeheer
Overzichtelijk productbeheer met zoekfunctie en sorteermogelijkheid. Het is ook mogelijk om in de productenlijst de voorraad en prijzen aan te passen. Zo hoef je niet telkens elk product apart te openen.

- inkoop/verkoop administratie
Is beschikbaar.

- historie kunnen inkijken (inkopen/verkopen en reeds verkochte artikelen)
Is beschikbaar.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht