Ideal mogelijkheden bij een Strato webshop

1
Sinds enige tijd heb ik een webwinkel bij mijnwebwinkel.nl. Aanvankelijk was ik heel tevreden maar omdat men nauwelijks iets doet aan productontwikkeling ben ik bij andere aanbieders gaan kijken. zo kwam ik uit bij Strato. Men biedt aanmerkelijk meer mogelijkheden dan mijnwebwinkel.nl en tegen een vergelijkbare prijs. Helaas staan bij de Ideal betalingsmogelijkheden in het Strato overzicht alleen partijen die, kijkende naar het prijsnivo, zich op grotere webshops lijken te richten. Als ik het goed heb uitgezocht dan is met mijn lage aantal orders (momenteel slechts nog zo'n 20 per maand) Skrill de goedkoopste maar wel duurder dan bijv. Sisow, mijn huidige internetkassa.

Heeft iemand ervaringen met Skrill? Naast de kosten is zeker ook klantvriendelijkheid van belang. Ik wil bijvoorbeeld niet dat klanten zich moeten registreren bij de leverancier van de internetkassa en ook is een Nederlandse interface een vereiste.

Bij voorbaat dank voor eventuele reacties.

Re: Ideal mogelijkheden bij een Strato webshop

2
marc999 schreef:Helaas staan bij de Ideal betalingsmogelijkheden in het Strato overzicht alleen partijen die, kijkende naar het prijsnivo, zich op grotere webshops lijken te richten.
Waar staan precies de tarieven van de betaalproviders? Ik kon ze niet zo snel vinden en vaak hebben softwareleveranciers speciale deals afgesloten. Skrill ken ik niet. DocData en Ogone wel in dat lijstje en durf ik beiden ook wel aan te raden. Die zijn soms flink duurder dan Sisow, maar dat kan dus afhankelijk zijn van aanbieder dus je zou Strato eens kunnen vragen wat je moet betalen voor die aanbieders. Of waren de tarieven jou wel bekend?
Nu op mijn weblogs:

Re: Ideal mogelijkheden bij een Strato webshop

3
Bedankt Dirkjan voor je reactie. Inmiddels heb ik contact gehad met de Strato helpdesk en dat was zo frustrerend dat Strato zeker niet de partij wordt waarmee ik wil samenwerken.

Naar aanleiding van goede berichten op dit forum over Biedmeer, ben ik daar eens gaan kijken. Volgens mij bieden zij datgene waarnaar ik zoek en ook hebben ze veel koppelingen met partijen die Ideal betalingen verzorgen. Mijn vraag is dus niet meer relevant.