ik ga starten

1
In de afgelopen 2 weken heb ik met veel plezier aan mijn webshop gewerkt. Het resultaat ben ik trots op. Met de webshop (http://www.vavia-webshop.nl) wil ik digitale content verkopen over de onderwerpen management, leiderschap en verandermanagement.

Ik heb trouwens voor Shoptrader gekozen en mijn ervaringen tot nu toe zijn zeer positief.
Bijna elke aanpassing die ik wil is mogelijk en er wordt super snel gereageerd op vragen.

Mijn webshop is nog niet klaar en daarom de vraag: als je suggesties en ideeeen hebt graag.

Re: ik ga starten

4
Het zal vast aan mij liggen, maar wat verkoop je nu eigenlijk? E-books? Er staan producten van 0,99 euro tot ruim 1000 euro bij, maar geen idee wat je daar precies voor koopt...

Ik zie dat alles digitaal verstrekt wordt, maar bij enkele product staat dan weer dat het niet op voorraad is. :?:, en ook dat het aantal pagina's nog niet bekend is. Toch een boek zo blijkt, maar je moet het dus nog schrijven??

De info is zo summier, en ik heb zo'n slecht of eigenlijk zelfs geen beeld van wat ik zou kunnen verwachten als ik het koop, dat ik zelfs een product van 0,99 euro niet zou bestellen. Ik zou je in ieder geval aanraden duidelijk te maken wat je precies verkoopt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: ik ga starten

5
@Rudy, dank voor je reactie

ik heb eea aangepast om het te verduidelijk

het zijn idd e-books (die kreet heb ik nu toegevoegd)
ik heb de dure dingen weggehaald, dat leidt idd alleen maar af

het boek (e-book) is in de maak en daarom voorraad op nul gezet; maar heb het laten staan als een soort aankondiging

hoor/lees graag meer reacties
ben ook benieuwd naar tips om meer bezoekers en kopers in de webshop te krijgen

Re: ik ga starten

6
willemn schreef:huh, ik begrijp niet wat je bedoelt. de url is toch te bereiken???
Ik krijg een landingspagina van PCextreme:

web02 (172.17.1.52)

Hostname web02
IP-Adres 172.17.1.52
Load 2.63 2.76 2.85
Datum / Tijd Tue, 20 Aug 2013 12:17:02 +0200
PHP versie 5.3.2-1ubuntu4.20 (phpinfo)
Perl versie 5.10.1
Deze server is eigendom van PCextreme B.V.

Re: ik ga starten

7
Leuke en frisse site! :)

Ik zou je wel willen aanraden om de homepagina op te vullen. Ik vind 'm heel erg leeg.