Welke programma voor one page only gebruiken?

1
Beste ondernemers,

Ik zit al een tijdje met een vraag dus ik probeer het hier even. Ik ben op zoek naar een webshop die de mogelijkheid geeft om één pagina te ontwikkelen en waar verder geen categorieën in voorkomen. De bedoeling is dat klanten op de homepage komt en vanuit daar meteen producten kan bestellen en dan vervolgens kan betalen op de volgende pagina. Het gaat hier om één soort product.

Ik ben helemaal niet bekend met wordpress of joomla of wat dan ook, het zou het meest handig zijn als ik een bestaande template hiervoor kon gebruiken.

Hoop op reactie!

Yaron

Re: Welke programma voor one page only gebruiken?

2
Dit doet mij erg denken aan een affiliate-achtig product wat je wil gaan verkopen. Klopt dat? Dat gaat vaak al op een andere manier. En 1 pagina is met PHP/HTML/CSS te maken en er is dan een speciale button dat voor de afhandeling zorgt.

Re: Welke programma voor one page only gebruiken?

3
Zyra thanks voor het snelle antwoord! Ja om het even te verbeelden het gaat inderdaad om één product met diverse varianten, bijvoorbeeld 5 x 5 producten. Er kan dan gekozen worden voor één of meerdere varianten en vervolgens betaald worden. Ik ben totaal niet bekend met het bouwen van webshops, zie daarom een totaalpakket als het makkelijkst, weet alleen niet welke!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.