Webwinkel met veel attributen

1
Ik zoek een webwinkel waar ik per artikel veel verschillende attributen kan hebben.

Denk aan een slang, die bestaat uit:

- lengte in cm
- Koppeling aan kant 1
- Koppeling aan kant 2
- Dikte van de slang
- Maximale druk van de slang.

Is er een kant en klare webwinkel waar je dit zo kan aanpassen? Het is een project voor op korte termijn, dus een webwinkel bouwen is eigenlijk niet de bedoeling.

Als jullie tips hebben, hoor ik het graag. Ondertussen ben ik ook rond aan het kijken.

Re: Webwinkel met veel attributen

2
Zen Cart kan een vrijwel onbeperkt aantal attributen (opties) per artikel aan: je maakt ze zelf aan en kent ze vervolgens toe aan het artikel. Voor ZenCart zijn ook allerlei aardige Templates te krijg en te koop: de demo ziet er afschrikwekkend lelijk uit, maar daar moet je even doorheen kijken.

Re: Webwinkel met veel attributen

3
Bij ons kan het met "product variaties" en met "product parameters". Daarbij krijgt de klant op de product detailpagina een aantal formuliervelden / keuzemenu's of drop down menu's waar hij de attributen kan selecteren.

Een overzicht van wat mogelijk is is hier te vinden:
http://www.easywebshop.com/about/25-Pro ... -instellen

Met variaties kan het product ook een andere prijs hebben. Een slang van 100cm kan zo meer kosten dan een slang van 10cm.
EasyWebshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkel met veel attributen

7
Beste

Ik weet niet of u al iets gevonden heeft maar wij hebben een multi language webshop systeem waar u zelf de attributen kunt opgeven ( zo veel als u wilt )

U kunt daarnaast dan weer online filters op attributen waarde instellen voor bezoekers zodat uw webshop zeer gebruiksvriendelijk is.

Is dit misschien iets voor u? Ik zou u en keer een demo kunnen geven..

Groet
Patrick de Vos
Custom Website
http://www.customwebsite.nl