Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Logivert 6 - recht op service of wens?

21 september 2013

Sinds 6 juni jl. ben ik in het bezit van Logivert 6. De reden was voornamelijk, dat er geen upgrades meer zouden plaats vinden voor Logivert MWW 5.5 Pro Plus. Je wilt en moet met je tijd mee.

Na 3,5 maand heb ik nog steeds problemen met het programma. Volgens Logivert ligt het aan mij.
De woorden zijn te lang. Woorden als schemerschakelaar en oriëntatieverlichting mag je niet gebruiken. Je moet dan maar een andere template gebruiken :( Deze werkt ook niet.

De helpdesk heeft mij geholpen. Dit was echter service en hoort niet bij het onderhoudscontract, dat ik heb tot 1 augustus 2014. Het woord wordt nu "bijna" gelezen. De laatste "r" is maar half in beeld op sommige pagina's, maar daar kan ik mee leven.

Het grote probleem is dat nu de gegevens, die je onder specificatie invult, enige tekens links staan van de omschrijving. Ik wil dit aangepast zien, maar hier moet ik voor betalen!
Dit zijn namelijk wensen en deze vallen niet onder het servicecontract.

Ik ben er niet over voorgelicht dat woorden maar maximaal zoveel letters mogen bevatten.

Het ziet er niet uit....

https://www.elektrobert.nl/index.php?it ... 16&lang=nl

Ik vind dat het aan Logivert is om te zorgen, dat alles netjes onder elkaar staat en dat ik daarvoor niet hoef te betalen, want met de vorige versie had ik geen problemen of men had mij moeten voorlichten in plaats van geld te incasseren. Ik vind dit namelijk geen wens, maar een vereiste voor een nette website, die er nu helaas nog standaard uitziet, want als je zelf wijzigingen aanbrengt, dan vervalt je servicecontract. Eerst moet mijn site 100% in orde zijn, want dit is namelijk niet het enige probleem.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

21 september 2013

Volgens Logivert ligt het aan mij.
De woorden zijn te lang. Woorden als schemerschakelaar en oriëntatieverlichting mag je niet gebruiken. Je moet dan maar een andere template gebruiken :( Deze werkt ook niet.
Van Nederlandstalige software mag je verwachten dat deze voldoet aan de normen die gelden in het Nederlandse taalgebied. Voldoet de software niet, dan lijkt mij dat wanprestatie. In goed Nederlands wordt nu eenmaal zoveel mogelijk aaneengeschreven en dat zou een programma moeten ondersteunen.

Er is wel een truc waarmee je het kunt oplossen. Heb je in MWW toegang tot de HTML-data van lange woorden?
 
Liam
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 december 2008

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

21 september 2013

Ik zelf werk ook met versie 6. Ik heb wel gemerkt dat er veel instelmogelijkheden zijn (o.a. regel weergave en tabel weergave) en verschillende standaard templates. In sommige templates is het simpelweg niet mogelijk lange woorden te gebruiken door een ruimte te kort (omdat ze geoptimaliseerd zijn om te focussen op de afbeeldingen), je kunt dus beter er voor kiezen een andere template te nemen, want de template en instelling die je nu gekozen heb komt dit minder goed over. Maar door hier een andere keuze in te doen of de template aan te (laten) passen, kun je alles naar je eigen hand kan zetten.

In de huidige gebruikte template zou je er ook voor kunnen kiezen het gebruikte letter type wat kleiner te maken in de css waardoor er meer ruimte vrij komt.

Een standaard template kan natuurlijk nooit aan ieders wensen voldoen.

Mogelijk heb je wat aan onderstaande linken om verder te komen.
http://www.logivert.com/help/lv6/nl/ind ... aginas.htm
en de handleiding voor templates:
http://www.logivert-download.com/manual ... eiding.pdf

Zo heb ik het ook naar volle tevredenheid gedaan.
 
moncherry
Berichten: 245
Lid geworden op: 22 februari 2011
Locatie: veghel
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

21 september 2013

Bij de internet explorer schuiven de letters idd achter de foto, maar bij google chrome staan de letters wel keurig naast de foto op elke pagina.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

21 september 2013

Men heeft de omschrijving al voor mij aangepast via customised css. Ik heb zelf de omschrijvingen herschreven, want met termen als douche-/toiletventilator kwam ik helemaal in de penarie.

Ik vind het daarom zo flauw, dat ik niet geholpen word met het laatste stukje om de specificatie netjes onder de omschrijving te krijgen.

Met MWW 5.5 Pro + had ik geen problemen met de omschrijvingen.

Ik heb alle templates uitgeprobeerd en bij iedere template had ik hetzelfde probleem. Anders kwam de tekst buiten het vak.

Een ander groot probleem is dat na de laatste update men zich niet meer als klant kan registreren op mijn site. Dit schijnt te liggen aan mijn beveiligingscerfiticaat volgens Logivert.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

21 september 2013

Zover ik kan zien het ik geen toegang tot de html codes via LV 6, maar ik ben een leek, dus ik zit er misschien naast.
 
Liam
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 december 2008

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

21 september 2013

Een ander groot probleem is dat na de laatste update men zich niet meer als klant kan registreren op mijn site. Dit schijnt te liggen aan mijn beveiligingscerfiticaat volgens Logivert.
Dit lijkt inderdaad door je SSL te komen, als ik de SSL waarschuwing negeer kan ik wel verder gaan.
 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

23 september 2013

bij mij draait serviesonline.nl en legoplezier.nl inmiddels onder logivert 6.
Eerlijk gezegd vind ik het geweldig.
Natuurlijk kom ik fouten tegen maar dat zal de komende maanden vast wel opgelost worden.
bij mij draait huishoudwinkelonline.nl nog onder versie 5
Dan ziet de layout van 6 er toch een stuk beter uit vind ik.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

23 september 2013

Mijn probleem zijn mijn te lange woorden en door een aanpassing in de customised css staat de specificatie niet meer onder de omschrijving.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen, die dit programma ook gebruikt. Ik kan mijn vragen niet meer stellen op het forum van logivert.

Ik ben in de ban gedaan op het forum van Logivert, omdat na een aanpassing in de customised css ik nog niet verder was gekomen en het woord fouten had gebruikt.

Ik wil verder met mijn site. Er moeten producten op en ook nu probeer ik zelf te achterhalen wat er aan de hand is. Dit is zonde van mijn tijd. Er zitten al zoveel uren in. Kleinigheidjes neem ik ook voor lief. Zelfs dat de laatste letter er soms net niet helemaal op staat.

Ik heb mijn site bekeken via Stylizer en er zitten heel veel errors in de basis!

Mvg
Josée
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

23 september 2013

De reden in de bewoordingen van Logivert:

Groot is mijn verbazing om op het forum negatieve uitingen door u over LogiVert en ons programma te vinden, terwijl u ons vooraf niet persoonlijk op de hoogte stelt van de problemen die u ondervindt.


Cencuur heet zoiets. Passen ze allemaal toe. Negatieve verhalen hoor je nooit over die partijen omdat ze alles weghalen wat negatief is. Ik snap nog steeds niet waarom mensen een webwinkel beginnen en ergens een pakket huren. Om vervolgens hier op dit forum te klagen over de beperkingen van zo'n pakket...

Om een webwinkel te kunnen runnen heb je gewoon basiskennis nodig van de bijbehorende techniek. Punt. Er zijn zoveel open sourrce pakketten waarbij je alles wat je maar wilt kan doen met tutorials. Je kan toch ook geen stenen winkel beginnen als je niet met de kassa kan omgaan? Als het nu nog ingewikkeld was maar met 1 of 2 daagjes werken heb je alles onder de knie.

Heb je dat er niet voor over kan je naar mijn idee beter of een shop op marktplaats openen of niet klagen over de beperktheden van een pakket huren.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

23 september 2013

Beste mevrouw R.,

De door u geschetste situatie is, zoals u zelf weet, incompleet en daardoor onjuist. Graag bespreken we uw vragen en problemen via de juiste wegen, dus niet via een extern forum.
We vinden het jammer dat u gekozen heeft voor deze stap.


Met vriendelijke groet,

Het LogiVert Team.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

23 september 2013

Sorry, maar dit is geen klacht, maar slechts een vraag of ik recht heb op hulp of dat ik inderdaad hiervoor moet betalen. Ook vraag ik of eventueel iemand mij kan helpen, omdat ik geblokkeerd ben op het Logivert forum en daar mijn vraag niet kan stellen.

Het is zeer incorrect om mijn achternaam te vermelden en ik wil dan ook vragen deze te verwijderen. Grote klasse!

Ik heb gereageerd naar Logivert op het feit dat ik moet betalen, maar van de zijde van Logivert is geen reactie geweest. U ziet het als wens en ik begrijp niet dat men niet meedenkt met de klant, omdat de klant een net product wil hebben.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

23 september 2013

Beste mevrouw XXX,
Logivert ga je diep, diep schamen! Zomaar prive gegevens van je klanten publiceren mag wettelijk gezien niet eens.

En je doet hier jezelf verder absoluut geen dienst mee. Dit is een openbaar forum en Elektrobert mag hier posten wat zij wil (zolang het uiteraard niet in tegenstrijd is met de gebruikersvoorwaarden van dit forum) Ik snap niet hoe jullie denken om hier jullie cencuur toe te passen. Welkom op het internet.

Uiteraard mogen jullie je hier wel verdedigen. Maar dan wel zonder prive gegevens van jullie klant op een forum te gooien. Elektrobert noemt hier toch ook alleen maar het product naam?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

23 september 2013

Reactie naar Varaantje toe...

Ik gebruik dit programma al langer dan 8 jaar! Het heeft altijd prima gewerkt. Bij elke (gekochte) upgrade waren er kleinigheden, die altijd snel verholpen werden.

Ik heb inderdaad geen verstand van CSS, dus daar waag ik mij niet aan. Met de handleiding kom ik er niet uit. Daar wordt namelijk niet in besproken hoe ik dit soort dingen kan aanpakken. Ik zou het anders zelf doen! Met element inspecteren kom ik er ook niet uit.

Ik vraag alleen om hulp en geen discussie. Ik verdoe hier al genoeg tijd mee en als onderneemster moet ik verder!
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

23 september 2013

In dat geval mag je het doen met het korte antwoord.

Je bent afhankelijk van de goodwill van Logivert. Deze bugs zijn irritant maar zijn geen showstoppers. Je klanten kunnen nog steeds gebruik maken van alle functionaliteiten van je webshop. Je zult de oplossing van Logivert moeten accepteren. Pas op het moment dat klanten niet meer bij je kunnen kopen kan je aanpraak gaan maken.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

23 september 2013

Alsnog slaat het natuurlijk nergens op dat je beperkingen op gaat leggen bij het bouwen. Want ja, het zal wel niet nodig zijn. Helaas in Nederland moet gewoon veel aaneengeschreven worden en daar zou de Nederlandse Logivert dan wel ondersteuning in mogen bieden.

En op de website kom ik niet eens handleiding Logivert 6 tegen. En wat is de installatieset? En kom ik later prijzen tegen van Logivert6? Als je Logivert moet kopen, dan is het niet eens een OS platform en dan zou je al wat meer mogen verwachten.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

24 september 2013

Erger is dat een nieuwe klant zich niet meer kan registreren. Volgens Logivert ligt het aan degene, die mijn ssl certificaat heeft geplaatst en volgens deze persoon is het een fout in de code van de template. Hij heeft namelijk weer getest (om mij te helpen)en hij zegt, dat als deze fout geïnstalleerd was, deze ook niet zou werken.

Via een omleiding kom je er wel in, maar er vindt geen registratie plaats.

Gegevens zijn wel te vinden op de site van Logivert. De handleidingen tref je aan onder Download.
Op de homepage tref je de pakketten aan en bij bestellen kan je kiezen, wat voor contract je wilt.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

25 september 2013

Ja de gegevens zijn te vinden idd, waarop duid dat zij niet een OS zijn. En als ik een pakket zou kopen zou ik ook nog enige service verwachten.
En de SSL werkte wel goed onder de vorige installatie? Vind het best grappig dat een SSL-certificaat het in ene zou moeten verknoeien :S :shock:
 
zeghetmaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 september 2010
Locatie: Huizen
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

25 september 2013

Ik ben in de ban gedaan op het forum van Logivert
In de ban gedaan op het forum van Logivert? Ik vond het al stil worden op het forum!
Zijn er nog meer leden die in de ban gedaan zijn?
Dit forum wordt onderhouden vóór en gebruikt dóór klanten van LogiVert en "leeft" daardoor onafhankelijk van LogiVert.
Bovenstaande staat op dit forum maar is dus niet de waarheid?
Misschien wordt het tijd om ons te verenigen op een nieuw/ander forum zodat iedereen om hulp kan vragen!
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

25 september 2013

Ik sluit mij hierbij aan. Je hebt al één forumlid.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

25 september 2013

Nog een antwoord over het niet kunnen registreren... omdat ik niets hoor van Logivert heb ik maar weer contact opgenomen met het bedrijf, dat mijn site host.

Er is een script via Google gebruikt, wat maar ten dele is weergegeven. Er wordt ook verwezen naar htpp in plaats van htpps. De tekst staat raar onder elkaar. Er moet dus opnieuw geknipt en geplakt worden. Het is dus aan Logivert om dit aan te passen.

Ik zal vast de enige niet zijn, die hier mee tobt, dus ik hoop hiermee een ander geholpen te hebben.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

25 september 2013

Nog een antwoord over het niet kunnen registreren... omdat ik niets hoor van Logivert heb ik maar weer contact opgenomen met het bedrijf, dat mijn site host.

Er is een script via Google gebruikt, wat maar ten dele is weergegeven. Er wordt ook verwezen naar htpp in plaats van htpps. De tekst staat raar onder elkaar. Er moet dus opnieuw geknipt en geplakt worden. Het is dus aan Logivert om dit aan te passen.

Ik zal vast de enige niet zijn, die hier mee tobt, dus ik hoop hiermee een ander geholpen te hebben.
Sowieso is htpp fout, moet dat http zijn en HTTPS onder SSL. Daarbij vraag ik mij af wat via Google is gebruikt. Een simpele stukje code dat voor Google Analytics is? Het klinkt erg vaag.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

25 september 2013

Wat staat er in de licentie overeenkomst? Daar ben je akkoord mee gegaan toen je je contract afsloot.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

25 september 2013

Via Google schijnen dit soort bestanden te downloaden te zijn. Ik heb zelf gegoogled en je komt inderdaad op allerlei bestanden uit. Mijn hoster zag gelijk dat de gebruikte code niet volledig was.

Dit is de overeenkomst:
http://www.logivert.com/index.php?actio ... ereenkomst
(nietszeggend)

Ik heb de extended versie.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

26 september 2013

[…] Mogelijkheid tot maatwerkverzoeken en -opdrachten

Als u geen onderhoudsovereenkomst afsluit, kunt u niet van bovenstaande punten profiteren. […]
Zonder onderhoudsovereenkomst heb je niet eens de “mogelijkheid” om een “verzoek” in te dienen. En dat in het tijdperk van open-source software.

Begrijpelijk dat je bij zo’n houding uitwijkt naar een onafhankelijk forum. Maar zou je niet gewoon de knoop doorhakken en eens gaan omkijken naar een alternatief?
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

26 september 2013

Mijn overeenkomst loopt tot 1 augustus aanstaande en mijn problemen worden toch ook niet opgelost :( Het forum komt er en ik ben al zoekende naar een ander programma.

Ik verklungel nog steeds mijn tijd met dit programma, want je blijft zelf zoeken.

Zonde van mijn tijd. Het niet kunnen registreren is een heel groot probleem. Veel kleine zelfstandigen kopen bij mij in en zij hebben een account nodig.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

26 september 2013

En ik ben natuurlijk zoekende naar een nieuw programma...
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

26 september 2013

En ik ben natuurlijk zoekende naar een nieuw programma...
Na je webwinkel enkele keren bekeken te hebben, denk ik dat je het beste af bent met OpenCart of PrestaShop.

Voor Magento moet je technisch handig zijn en Zen Cart heeft een dramatisch standaardsjabloon. In jouw specifieke geval vallen die, denk ik, daarom af.
 
drweb
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 april 2009
Locatie: België
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

26 september 2013

Beste Elektrobert,
Ik denk dat je wat te hard van stapel loopt.
1) te lange categorie-namen
In ELK opensource programma kan je dergelijk probleem tegenkomen. Dat ligt zeker niet aan het programma, welk het ook moge zijn, maar dat ligt alleen maar aan de gebruikte layout. Het volstaat om enkele aanpassingen uit te voeren in de HTML- of de CSS-code. Logivert levert gratis enkele standaard templates in elk van hun versies en die worden met der tijd steeds verder aangevuld. De instel-mogelijkheden die de huidige versie biedt zijn best wel uitgebreid. Als je zelf geen kennis hebt van HTML- en CSS-code doe je best een beroep op een webdesigner die het voor jou uitvoert. En dergelijke aanpassingen zijn nooit inbegrepen in een onderhoudscontract ! Het betreft hier geen onderhoud van je site of je programma, maar maatwerk.
2) registratie van nieuwe klanten
Het lijkt wel een welles/nietes spelletje tussen je hoster en de fabrikant van het programma. Ook hier is de oplossing best wel voor de hand liggend. Neem je hosting af bij Roberto Webhosting. Die is gespecialiseerd in de hosting van Logivert websites. Je zal wellicht niet veel meer betalen dan wat je nu betaald (misschien zelfs minder). Maar je zal wel een werkende site verkrijgen. En in het ergste geval, als de registratie nog steeds niet lukt, dan zullen Logivert en Roberto Webhosting het wel voor je uitzoeken (en dan nog wel gratis ook).
3) je ban op het forum
Hoeveel software-leveranciers ken jij die zelf een gebruikersforum ter beschikking stellen van hun klanten ? Ik ken er geen enkele... Als je dus een ban hebt opgelopen, pas dan gewoon de netiquette toe en vraag om je ban te verwijderen op een heel normale en vriendelijke manier. Ik ben er van overtuigd dat je binnen de kortste keren weer zal kunnen posten op het forum.
4) de kostprijs
Als je zelf geen letter HTML of CSS kent, is Logivert de meest gebruiksvriendelijke oplossing ! Je mag uiteraard argumenteren dat ik in het verleden nog met Logivert samengewerkt heb, maar dat doet niets toe aan mijn beoordeling hieromtrent. Ik werk momenteel meer met bvb Magento en Joomla dan met Logivert en geloof me, dat is heel wat meer werk en veeeeeeeeeeeeel minder administratieve mogelijkheden dan datgene wat Logivert biedt voor amper 150 eur. Om je een klein voorbeeldje te geven, betalen we jaarlijks ongeveer 50.000 euro aan onze webdesigners (Magento Silver partner) om aanpassingen te laten uitvoeren aan een Magento Community site en dan nog meestal voor zaken die er bij Logivert standaard inzitten. En dan spreek ik nog niet eens over de 3 servers (en de kosten daarvan) die we nodig hebben om de site in de lucht te houden. Dan is je rekening wel snel gemaakt denk ik...
5) je privacy
Logivert had inderdaad je naam niet moeten vermelden, maar dat is blijkbaar al aangepast. Van de andere kant, elke ervaren Googler vind je familienaam wel in minder dan 5 minuten. Trouwens, dan zou je al bij de opstart van je bedrijf meteen een klacht tegen de regering moeten indienen omdat je volledige bedrijfsgegevens gepubliceerd worden (in België tenminste).

Vriendelijke groeten,
DrWeB
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

26 september 2013

Om je een klein voorbeeldje te geven, betalen we jaarlijks ongeveer 50.000 euro aan onze webdesigners (Magento Silver partner) om aanpassingen te laten uitvoeren aan een Magento Community site en dan nog meestal voor zaken die er bij Logivert standaard inzitten. En dan spreek ik nog niet eens over de 3 servers (en de kosten daarvan) die we nodig hebben om de site in de lucht te houden. Dan is je rekening wel snel gemaakt denk ik...
50.000 per jaar? Of je liegt of je wordt een poot uitgedraaid. Daar kan je bijna 2 FTE voor in dienst nemen.

Ik denk dat als je 3 server nodig hebt Logivert je verdomd snel van hun servers afkicked. En terecht. Ik weet niet wat voor servers je hebt maar ff uit mijn hoofd heeft Wehkamp er 7 ofzo. Wie ben je bol.com of is je magento zo goed 'gedesigned' dat het draait als een emmer zand?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht