vraagje bouwen van mijnwebwinkel.nl

1
hej hallo allemaal,

graag zou ik willen weten hoe andere mensen hier op het forum het doen met mijnwebwinkel.nl
het is op zich allemaal heel makkelijk ( als je het weet haha). wij zijn bezig met de site te bouwen
alleen we weten niet hoe ik aan de linkerkant mijn producten kan neerzetten. ( en bij helpdesk, kom ik ook niet verder met mijn vraag).

dus wij willen onze producten aan de linkerkant hebben, een kolom dus. zie deze site http://www.natuurhondenvoerbrunssum.nl/. hier zie je dus allemaal producten aan de linkerkant waar je dan op drukt om te zien wat het inhoudt.

hoe krijg ik dit ?

alvast bedankt voor de uitleg.

groetjes
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: vraagje bouwen van mijnwebwinkel.nl

6
Ik hoop dat ik je vraag goed heb opgevat en de site waar je naar linkt is dus niet jou site, maar een voorbeeld zoals je het wilt hebben?

In dat geval ga je in je beheeromgeving naar : vormgeving > indeling

rechtsboven in zie je staan : kolommen - en je kunt kiezen uit links, rechts, of links en rechts. De website uit je voorbeeld heeft gekozen voor links en rechts.

vervolgens kies je uit je 'beschikbare elementen' de menubullet : navigatie ,en die sleep je naar de plek waar je de navigatie (dus al je pagina's waar je artikelen op staan) zou willen hebben. in jou geval het linkermenu dus.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en mocht ik het verkeerd opgevat hebben of als je nog een andere vraag hebt kun je me gewoon mailen :)