Is onze webwinkel responsive?

ja
Totaal aantal stemmen: 2 (40%)
nee
Totaal aantal stemmen: 2 (40%)
geen idee
Totaal aantal stemmen: 1 (20%)
Totaal aantal stemmen: 5

Is uw webwinkel al responsive?

1
De nieuwsberichten over hoe groot het percentage is dat mobiel shops vliegen je om de oren. Zogenaamde 'helderzienden' beweren zelfs dat over x jaar 80% mobiel afrekent in webshops.

Dus vragen wij ons af: is uw webshop al responsive?

[responsive is een techniek die er voor zorgt dat de website in alle resoluties goed wordt weergegeven, zonder bijv een aparte mobiele webshop]

Re: Is uw webwinkel al responsive?

2
Er ontbreken twee antwoorden:

( ) Nee, veel beter dan responsive design: we hebben een aparte mobiele webwinkel.
( ) Nee, responsive design hebben we echt niet nodig, want we hebben een app.

Waarom krijg ik de laatste tijd toch de indruk dat enquêtes hier op het forum vooral worden misbruikt voor de preek voor eigen parochie? En voor het slijten van eigen producten en diensten?

Re: Is uw webwinkel al responsive?

3
Die indruk heb ik ook. Het ware beter wanneer een nieuwe poll eerst werd gescreend door een mod. Tot die tijd doen wij er beter aan commercieel ingegeven polls links te laten liggen.
Overigens komen er voor vele Open Source systemen steeds meer gratis of in ieder geval betaalbare responsive templates beschikbaar, zodat een dure maatoplossing helemaal niet nodig blijkt. Je webwinkel in de nabije toekomst responsive maken verdient zeker aanbeveling denk ik.

Re: Is uw webwinkel al responsive?

4
BertB schreef: Overigens komen er voor vele Open Source systemen steeds meer gratis of in ieder geval betaalbare responsive templates beschikbaar, zodat een dure maatoplossing helemaal niet nodig blijkt. Je webwinkel in de nabije toekomst responsive maken verdient zeker aanbeveling denk ik.
Helemaal mee eens! Daarom ga ik zelf nu een nieuwe kopen (goede mooie responsive template). En raad ik dit ook voor vele andere mensen aan (zelf ermee aan de slag gaan kost ook tijd en veel geld en ook voor anderen dus als er al genoeg templates zijn, waarom moeilijk doen?).

En ik waarschuw mensen, want gister heb ik weer een staaltje oplichting gehoord, mensen ontvangen e-mails van bedrijven dat ze voor €300,- wel even een mobiele website voor je maken, maar na betaling horen ze niets meer. Of ga op ZEER goed onderzoek uit of laat het lekker links liggen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Is uw webwinkel al responsive?

5
Aanbiedingen per mail reageer ik uberhaupt niet op. Die verwijder ik standaard. Is net als huis aan huis verkoop. De mooier het klinkt, de grotere oplichter het is. In het verleden heb ik wel eens gekocht aan de deur of op mails gereageerd. Is altijd tegen gevallen...!

En on topic. Ik ben ook bezig met een mobiele website. Responsive design zeer zeker niet. Voor een laptop/desktop heb je nu eenmaal de mogelijkheid meer content per pagina te presenteren dan voor een mobiel. Als je dan met responsive design dit wilt opvangen, laat je de bezoeker een hoop bulk downloaden waar ze niets aan hebben. Beter dan een website puur voor mobiel maken. Dat is dan sneller en fijner voor de bezoeker.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: Is uw webwinkel al responsive?

6
NOP Webdesign schreef:Aanbiedingen per mail reageer ik uberhaupt niet op. Die verwijder ik standaard. Is net als huis aan huis verkoop. De mooier het klinkt, de grotere oplichter het is. In het verleden heb ik wel eens gekocht aan de deur of op mails gereageerd. Is altijd tegen gevallen...!

En on topic. Ik ben ook bezig met een mobiele website. Responsive design zeer zeker niet. Voor een laptop/desktop heb je nu eenmaal de mogelijkheid meer content per pagina te presenteren dan voor een mobiel. Als je dan met responsive design dit wilt opvangen, laat je de bezoeker een hoop bulk downloaden waar ze niets aan hebben. Beter dan een website puur voor mobiel maken. Dat is dan sneller en fijner voor de bezoeker.
Ik ben benieuwd.
Wij zijn er nog mee aan het 'spelen'. Via Biedmeer wordt op een Smartphone de mobile versie aangeboden. De sales hieruit vallen me nog niet mee.
Ondertussen al wel redelijk wat cijfers verzameld om mee te gaan stoeien.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren