Mandje in shopfactory V9 blijft leeg bij Windows 7

1
Ik heb een nieuwe PC gekocht met Windows 7, 16GB RAM, i4770 met Explorer IE11 en Shopfactory V9.

Het uploaden gaat nu zeer traag en loopt telkens vast en start na 5 minuten weer op en zo verder tot de site na ca. een half uur geupload is, soepel is het niet, maar daar is mee te leven en werkte onder Win XP wel goed.

Nu het ernstige probleem, ik gebruik shopfactory zakelijk en dan moet de shop zijn werk doen waar deze voor gekocht is.
Probleem is dat het winkelmandje leeg blijft.
Nu heb ik alles al tig-maal geprobeerd wat ze bij support hebben voorgesteld (in het Engels), maar het lukt me niet, het mandje blijft leeg.

Het probleem is neergelegd bij de sales in den haag, maar zij verkopen alleen maar, de support zit in Australië, bij een probleem verloopt de communicatie in technisch Engels = een behoorlijk nadeel en zoeken in het shopfactory forum / fack waar je naartoe wordt verwezen is als zoeken in een hooiberg, daar kun je met gemak weken in vertoeven zonder enig adequaat resultaat.
Dat werkt niet en is frustrerend.

Er is dus geen koppeling tussen het shoppen en het winkelmandje / globecharge.
Wij hebben 3 PC's, op de oudere PC met Win 7 werkt de site ook niet, alleen op de nog oudere PC met Win XP werkt shopfactory naar behoren, maar het behoort op alle PC's met alle besturingssystemen uiteraard correct te functioneren.

Wie herkent dit heeft een duidelijk van a tot z omschreven oplossing?
U kunt hier kijken / beoordelen / testen >>> http://www.klokonderdelen.nl/enter.html


PS.:
de meest recente editie is geupload, in de rechterbovenhoek van shopfactory staat :
Shopfactory 9.3.9 Build 13323
(patch: 13340)

Re: Mandje in shopfactory V9 blijft leeg bij Windows 7

4
Dat is fijn te vernemen Zyra en Ward.
Merkwaardig dat het mandje op 2 van onze PC's met Windows 7 wel leeg blijven.
Heeft u door-gewinkeld tot het afrekenen aan toe ?
Dus niet alleen in mandje plaatsen maar doorgaan t/m veilig bestellen?
Op onze PC's blijft na de knop "afrekenen" het mandje niet alleen leeg, maar komt er een error in beeld zodra globecharge de bestelling verder moet verwerken (er valt immers niets te verwerken als het mandje leeg blijft), waar kan dat aan liggen ?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.