Pagina 1 van 1

Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 13 oktober 2010
door bara
Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met Mijn Webwinkel.
Goede of minder goede alle 2 belangrijk.
Ik heb de afgelopen dagen wat aanbieders vergeleken op prijs, en opties die ze aanbieden, en denk dat Mijn Webwinkel het best bij mij past.
Belangrijke zaken vind ik dat er geen limiet is voor het aantal producten,
Goede ideal ondersteuning,
En dat er iets bij inbegrepen is voor facturen te maken.
Vooral het laatste vind ik belangrijk.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties,
Ps. ik ben op zoek naar meningen van gebruikers en niet van de aanbieders zelf.

Geplaatst: 13 oktober 2010
door bouwshop
Sinds een jaartje werk ik met mijn webwinkel 5 pro, en tot op heden ben ik daar erg tevreden over. De support zowel via het bijbehorende forum ende helpdesk is uitstekend.
Tevens worden er workshops t.b.v. het programma gegeven. Updates zijn bespreekbaar, door zelf ideeën in te brengen, door gebruikers. Er wordt geluisterd naar vragen en opmerkingen, die dan later toegevoegd worden via een update.

Het werken met het programma kost enige gewenning, maar aan de hand van de gebruiksaanwijzing en de verder support staat je webwinkel dan ook vlot online.

Geplaatst: 13 oktober 2010
door veke
@ bouwshop wat is jouw site dan.
Wil wel eens kijken hoe het eruit ziet.
Ik ga misschien ook webwinkel 5 pro nemen.
(heb je de pro of pro + ?)

Geplaatst: 13 oktober 2010
door Liam
Ook ik werk inmiddels bijna 2 jaar met Mijn Webwinkel 5 pro+ van Logivert. Ik ben bijzonder tevreden hier over en heb inmiddels 2 shops er mee gemaakt. Aan het begin een beetje wennen maar met de hulp van het forum en de helpdesk redelijk snel alles op de rit gekregen.
Leuke is dat er op het forum een mogelijkheid is om voorstellen te doen wat je in de software mist, als er meer personen dit graag hebben / missen is er een mogelijkheid dat dit onderdeel later weer is toegevoegd in een gratis update.

Geplaatst: 13 oktober 2010
door bara
Ik bedoelde eigenlijk mijnwebwinkel.nl.
Echter heb ik al veel goede reacties gelezen over deze software, mischien moet ik mij hier ook een in gaan verdiepen.
Kan iemand mij vertellen wat het elke maand kost aan hosting?
Of is dat niet de goede benaming?

Geplaatst: 14 oktober 2010
door MrCactus
Tja, er is ook nog mijnwinkel.nl van Durk-Jan de B. (van Startpagina.nl) !

Mijn Webwinkel van www.Logivert.nl is een onderdeel van het Easy Business Tools pakket.
Met aanvullingen zoals Commercieel Beheer, Relatie Beheer, Kassa Beheer, Multi-user module.

Pluspunten:
1. Het webwinkel-programma is zeer uitgebreid, en wordt regelmatig verbeterd en aangevuld.
2. Je mag er een onbeperkt aantal webwinkels mee maken, met een onbeperkt aantal artikelen.
3. Zeer uitgebreid forum met ondersteuning van de programmeur en twee externe specialisten.
3. Geen maandelijkse kosten.
4. Daarom gebruiken al meer dan 7500 klanten MWW van Logivert .....

Dus tel uit je winst !

Geplaatst: 14 oktober 2010
door niekj
Ik bedoelde eigenlijk mijnwebwinkel.nl.
Echter heb ik al veel goede reacties gelezen over deze software, mischien moet ik mij hier ook een in gaan verdiepen.
Kan iemand mij vertellen wat het elke maand kost aan hosting?
Of is dat niet de goede benaming?
Als je het pakket van mijnwebwinkel.nl koopt (Dus Professional pakket) is bij het maandbedrag de Hosting van je website al inbegrepen. dus €19,- (excl. BTW)

Geplaatst: 19 oktober 2010
door DaYog
Ik heb ook gekeken naar diverse winkels maar heb er nog geen gevonden die klanten de mogelijkheid biedt om zelf aanvullende info te uploaden bij hun bestelling. Bijvoorbeeld, iemand bestelt een beker in mijn shop (niet een product wat ik verkoop, maar het is dan dus ook een voorbeeld) en wil daar de foto op van zijn/haar kind dat 12 wordt. Dan wil ik dat ze de foto gelijk met hun bestelling mee kunnen sturen.

Is iemand dit ergens tegen gekomen?

Re:

Geplaatst: 21 oktober 2010
door Liam
Ik bedoelde eigenlijk mijnwebwinkel.nl.
Echter heb ik al veel goede reacties gelezen over deze software, mischien moet ik mij hier ook een in gaan verdiepen.
Kan iemand mij vertellen wat het elke maand kost aan hosting?
Of is dat niet de goede benaming?
Mijn Webwinkel van Logivert is er in 3 pakketten: standaard Pro en Pro+ respectievelijk 100,= , 200,= en 300 euro. in de hosting ben je vrij en is dus afhankelijk hoeveel artikelen, afbeeldingen je er in wil zetten.

Re:

Geplaatst: 22 oktober 2010
door Jelle du Chatenier
Ik heb ook gekeken naar diverse winkels maar heb er nog geen gevonden die klanten de mogelijkheid biedt om zelf aanvullende info te uploaden bij hun bestelling. Bijvoorbeeld, iemand bestelt een beker in mijn shop (niet een product wat ik verkoop, maar het is dan dus ook een voorbeeld) en wil daar de foto op van zijn/haar kind dat 12 wordt. Dan wil ik dat ze de foto gelijk met hun bestelling mee kunnen sturen.

Is iemand dit ergens tegen gekomen?
Dit kan je doen door middel van een uploadscript,
zoek even op google.

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel.

Geplaatst: 03 november 2010
door jamado
Kun je ons ook opnemen in de vergelijking? -> http://www.101winkels.nl.
Neem contact op voor meer informatie. Het is ook mogelijk om vrijblijvend een webwinkel 2 weken lang te testen.

Wij horen het wel.

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 05 juli 2011
door compu
Versie MWW5 een slechtere versie kun je je niet voorstellen je kan beter verder zoeken naar een ander prg. zijn wij ook mee bezig.

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 05 juli 2011
door PeterPastoor
Versie MWW5 een slechtere versie kun je je niet voorstellen je kan beter verder zoeken naar een ander prg. zijn wij ook mee bezig.
Grapsoos. Volgens mij was jij op het Logivert-forum ook al zo aan het zeuren ;)

En dit topic gaat niet over Logivert ;)

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 05 juli 2011
door Liam
Versie MWW5 een slechtere versie kun je je niet voorstellen je kan beter verder zoeken naar een ander prg. zijn wij ook mee bezig.
Buiten dat je je zelf tegenspreekt gezien je uitlating in een ander toppic wat heeft het voor een zin om een toppic uit november 2010 te voorzien van deze opmerking.

Het lijkt eerder op een gefrustreerde uitlating waar dit forum en topic niet voor zijn.

Ikzelf ben ook een Mijn Webwinkel gebruiker tot volle tevredenheid.

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 06 juli 2011
door moncherry
Wat heeft compu tegen logivert?
Is dit een anti logivert actie/laster?

Ben wel benieuwd waarom iemand zoiets zomaar doet?
Is het een ontevreden klant, is het iemand van een concurrent software? wie wat waarom?

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 06 juli 2011
door MrCactus
Versie MWW5 een slechtere versie kun je je niet voorstellen je kan beter verder zoeken naar een ander prg. zijn wij ook mee bezig.
Waarom dan ?
Graag concrete punten waarom MWW-5 zo slecht is !

Zoveel waar voor je geld krijg je nergens.
En daarnaast is er ook nog een complete back-office met Relatie-beheer en Commercieel-beheer.

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 06 juli 2011
door GAP
Ik heb ook iets tegen Mijn Webwinkel. Niet zozeer tegen deze firma maar tegen de kant en klare oplossingen. Ik verzin dagelijks nieuwe dingen voor webshops en sites. Internet gaat snel erg snel. Met deze oplossingen loop je altijd achter de feiten aan. Dat is het grootste probleem.

Beter is om meteen met maatwerk te beginnen die snel kunnen schakelen.

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 08 juli 2011
door MrCactus
Beter is om meteen met maatwerk te beginnen die snel kunnen schakelen.
Snel ?
Maatwerk is per definitie niet snel.
Zelf een website maken is zeker niet snel.

Als je Mijn Webwinkel van Logivert een beetje kent, en je hebt teksten en afbeeldingen klaar liggen,
dan heb je in enkele uren al een werkende webwinkel.
Dat is snel !

De belangrijkste feiten zijn een goed bezochte webwinkel die goed converteert.
Veel extra functies leiden af, en maken een website onoverzichtelijk.

Re:

Geplaatst: 11 november 2011
door Motorwebshop
Ik bedoelde eigenlijk mijnwebwinkel.nl.
Echter heb ik al veel goede reacties gelezen over deze software, mischien moet ik mij hier ook een in gaan verdiepen.
Kan iemand mij vertellen wat het elke maand kost aan hosting?
Of is dat niet de goede benaming?
Zelf heb ik ook een mijnwebwinkel webwinkel, op zicht goede software.

Enkele nadelen:

- geen meertalige versie beschikbaar (makkelijk als je ook over de grens wilt verkopen)
- geen omzetcijfers overzichtelijk in te zien
- geen csv upload functie, wat vooral handig is als je bijvoorbeeld van 100 producten de prijs aan wilt passen, bij mijnwebwinkel moet je dit dus 1 voor 1 doen.

Om deze redenen ben ik er een webwinkel bij gestart van onetoshop, deze heeft al deze functies wel. Tevens een snelle reactie op vragen, ze luisteren goed naar suggesties....

Kortom, zet eerst alles goed op een rijtje wat je zou willen, ook in de toekomst.... bij de meeste kan je het gratis proberen en een beetje uitvogelen of het je bevalt ja of nee.

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 11 november 2011
door bulbsforflowers
Ik ben ook nog aan het afwegen welk programma ik wil gebruiken voor mijn webshop, mijn vraag is of iemand weet of je het mijnwebwinkel pro 5 programma ook kan gebruiken op meerdere locaties op verschillende computers?

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 12 november 2011
door MrCactus
Bedoel je: ''Mijn Webwinkel 5 PRO'' van Logivert ?
Zie dan :
http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=3436

Mijn Webwinkel-varianten:
Mijn Webwinkel - van http://www.Logivert.nl
http://www.mijnwebwinkel.nl
http://www.mijnwinkel.nl

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 14 november 2011
door SEOshop
Waarom wilt iedereen werken met een pakket dat je moet installeren? Waarom geen CLOUD oplossing? Kijk eens naar software waarmee je de webwinkel overal ter wereld kunt beheren zonder een backup of computer te moeten hebben met een installatie van de software?

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 14 november 2011
door Ward
Waarom geen CLOUD oplossing? Kijk eens naar software waarmee je de webwinkel overal ter wereld kunt beheren zonder een backup of computer te moeten hebben met een installatie van de software?
Bijvoorbeeld omdat een cloud-oplossing het Europese exportverbod van persoonsgegevens vaak overtreedt? Of anders omdat gratis/goedkope weboplossingen vaak als sneeuw voor de zon verdwijnen en je dáár niet je hele winkelbedrijf aan wilt overleveren?

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 14 november 2011
door SEOshop
@Ward,

Ik ken weinig prominente spelers die hun diensten hebben moeten beëindigen. Juridisch gezien is er geen man overboord, met de juiste overeenkomsten is alles volgens de actuele wetgeving. Buiten de Europese unie is dit een ander verhaal. Ik zal de vraag anders stellen:

Waarom zou je er niet voor kiezen als je kijkt naar de functionaliteit, de snelheid en innovatiekracht van een online platform t.o.v. een CD met een Windows programma dat je niet op een Mac kunt gebruiken?

Lees ook eens:
http://www.vi.net/blog/2010/11/the-bene ... -industry/
Benefits to e-commerce

Trust
One of biggest challenges facing e-commerce pioneers in the early days of the web turned out not to be a technical problem, but a human one: Trust.5

It took time to build trust into their networks and establish a set of online credentials that made buyers feel comfortable initiating an online purchase.

With the advent of cloud computing, existing businesses and startups can immediately leverage the trust built into established cloud systems such as Google, Amazon and Salesforce. A business can now point out to its customer base that their technical platform is managed and secured by the best cloud engineers in the world.

Cost Savings
Cost is generally one of the primary reasons for moving a business application or data center to the cloud. While there may be a low cost associated with developing and deploying an e-commerce application, the parallel need for hardware and bandwidth may turn out to be expensive.

Generally, a cloud-based initiative on a virtualized server may save a company 80% of the costs normally associated with a traditional e-commerce roll out. 6

Speed

A company may be able to roll out an e-commerce application five times faster than before and begin selling immediately on the remote platform.

Scalability
Often referred to as “elastic”, these cloud services allow a business to scale quickly and support seasonal spikes in demand or those triggered by special promotions.8

Security
Securing applications, physical facilities and networks is a critical consideration. Many cloud vendors complete third-party certification, including ISO 27001 and SysTrust audits. VI has been audited in for ISO 9001 and ISO 27001. Further security measures are implemented at the application, facility and network levels including data encryption, biometric screening of personnel and certification through third-party vulnerability assessment programs.7

Interoperability
The explosive growth in cloud ecommerce offerings in the next few years will also see an increase in the ability to share information between clouds and communities of clouds. Leading-edge cloud vendors will offer a standards-based framework, which allows programmatic access for users, partners and others who want to leverage additional functionality from within the cloud.

Conclusion
The term cloud computing is no longer an industry buzzword and signals a transformational shift in how business data and e-commerce applications will be stored, accessed, shared, and transacted online.

In tandem, mobile applications and services will be provisioned from the cloud offering a myriad of ways for the end user to engage e-commerce operations.

The arrival of cloud computing is in many respects equivalent to arrival of the Internet in the 1990s and fulfills the maxim prophesized by Google CEO, Eric Schmidt in 2006, when he declared “the network will truly be the computer.”8

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 14 november 2011
door eentje
@SEOShop

Ik ken ook bijna geen webshops die op de vingers getikt worden voor het niet hebben van ee SSL, argument dat jij zelf gebruikt in een ander topic, maar volgens de wet hebben we wel een beveiligde verbinding nodig.

Hetzelfde geld voor CLOUD, officieel mogen persoonsgegevens niet buiten de EU komen.

Dus zul je als je een eigen server hebt in de wolken via de firewall alle IP adressen van buiten de EU moeten blokkeren.

Goed er is gezegd door de minister dat het op dit moment geen probleem is. (Kwestie Wbp vs Patriot Act) maar wat zal een volgende minister doen?

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 08 augustus 2014
door felix herman
Slechte ervaringen met mijnwebwinkel !
De site gaat vaak down.
Problemen worden niet opgelost en de site kan meestal net niet datgene wat het zou moeten kunnen (problemen met BTW, met buitenlandse (B2B) klanten, ...)
Wanneer je hen een vraag stelt, dan krijg je geen antwoord, ofwel duurt het heel lang, ofwel is het naast de kwestie. Van constructieve antwoorden op vragen (ivm bijvoorbeeld) onvolkomenheden hebben ze daar nog nooit gehoord.
Mijn mening: zoek verder als je een webwinkel wil opzetten !

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 08 juni 2015
door stef0001
mijnwebwinkel.nl werkt zeer onprofessioneel.
Er ontstaan zeer veel fouten (bvb het verdwijnen van foto's, problemen bij online betalingen, ...).
Er missen ook een aantal belangrijke functionaliteiten en hetgeen je wil kan meestal niet.

De dienstverlening is verschrikkelijk slecht. Onvriendelijkheid en onkunde is de norm !
Suggesties doen tot verbetering van functionaliteiten heeft geen enkele zin.

Let ook op als je het contract wil beëindigen, want met wat pech moet je dan nog een jaar doorbetalen.

Mijn advies: zoek verder. Er bestaan goedkopere en veel betere alternatieven.

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 02 februari 2016
door benn
Ik ben een klant van mijnwebwinkel.nl sinds 2011.

Tot midden 2014 had ik soms twijfels, omdat ik vond dat de ontwikkeling van nieuwe functionaliteit soms relatief traag ging.

Maar sinds dan heeft mijnwebwinkel.nl sterk geinvesteerd in de ontwikkeling van nieuwe modules. Quasi alles wat in September 2014 nog ontbrak is nu beschikbaar.

Het platform is ook zeer stabiel en kan perfect ook grote webshops aan : mijn shop bevat bijna 5.000 artikelen die in 3 talen worden aangeboden. Het voorbije jaar heb ik bijna 10.000 verkopen gerealiseerd via mijnwebwinkel.nl.

Ik ben nu een 100 % tevreden klant, en zeer blij dat ik in 2011 voor mijnwebwinkel.nl gekozen heb.

En de prijs, die is natuurlijk buiten alle concurrentie...

Benn, www.wolboetiek.be

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 22 december 2016
door Niels024
Mijn ervaring van mijnwebwinkel.nl is niet bepaald positief.....

Na jarenlang(!) een webshop gehad te hebben bij mijnwebwinkel.nl heb ik recent het abonnement / webshop per direct opgezegd.
De reden hiervoor was dat de producten welke ik verkocht niet meer in de markt lagen..... Dat is als webshop eigenaar al treurig genoeg.
Maar helaas hielp deze uitleg niet om onder het abonnement uit te komen. Ik moest nog meer dan een half jaar door betalen, a 19,- euro per maand.
Bij de meeste andere aanbieders is een dienst per maand opzegbaar, bij mijnwebwinkel zit je er een vol jaar aan vast. Zeer klantonvriendelijk, zeker anno 2016.
Daarnaast zijn de lay-out mogelijkheden erg beperkt, zeker voor wat je per maand moet betalen.

Na deze ervaring raad collega ondernemers dan ook aan GEEN ZAKEN te doen met mijnwebwinkel.nl 
Let altijd op waar je een simpel vinkje zet, bedrijven als mijnwebwinkel.nl maken hier misbruik van.

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Webwinkel?

Geplaatst: 29 januari 2017
door ewerkman
Ik heb ook gekeken naar mijn webwinkel. maar sommige reviews waren niet positief. vooral het klantcontact en het opzeggen van contracten.
verder ga je daar automatisch een contract aan voor een jaar. en wat als er ondertussen iets gebeurt dat je de webwinkel moet staken?? dan zit je dus vast eraan.

daarom heb ik gekozen voor shoppagina.nl. gewoon maandelijks opzegbaar en 3 pakketvormen. ik heb nu extra en 30 dagen gratis en zelfs nog goedkoper dan mijnwebwinkel.nl
ik ben er tevreden mee. alles werkt prima. Mijnwebwinkel.nl heeft heel veel last van ddos aanvallen (zie ik regelmatig op twitter voorbij komen dat de boel daar weer plat ligt) en bij shoppagina nog niet gehad. Ook reageert men bij shoppagina netjes en snel op vragen, ook via twitter.

Dus ik blijf voorlopig bij shoppagina.nl:D