welke software voor mijn webwinkel?

1
hallo,

ik ben opzoek naar software voor mijn webwinkel.
ik heb wel een aantal eisen:

-Ik wil GEEN maandelijkse kosten, ik wil dus een software pakket kopen en of dat nou 500 euro kost maakt me niet uit.
-ik wil wel iets wat makkelijk is. dus wel zoeiets als mijn webwinkel en shopfactory want ik heb geen ervaring met programmeren.
-uitgebreid in de zin van btw tarieven voor het buitenland.
-het moet er proffesioneel en mooi uitzien bijv. zoals mijnwebwinkel, vind dit programma erg mooi maar bied niet de functies die ik wil.
-creditcard, paypal en ideal ondersteuning.

het is met name bedoeld voor buitenlandse bedrijven.

hoop dat iemand iets weet.

Re: welke software voor mijn webwinkel?

4
hean schreef: -het moet er proffesioneel en mooi uitzien bijv. zoals mijnwebwinkel, vind dit programma erg mooi maar bied niet de functies die ik wil.
Ik denk dat Mijn Webwinkel van Logivert een juiste keuze voor je zou zijn. Ikzelf gebruik dit pakket al meer dan 2 jaar en ben er bijzonder te spreken over. Standaard zit er in de mogelijkheid van de BTW tarieven voor het buitenland in te voeren maar ook de mogelijkheid om intracommunautair te leveren, verder zijn er standaard al iets van 9 talen ingevoerd. Het kiezen van een betaal systeem was helemaal simpel daar er vele zoals ideal, paypal, creditcard, ogone, enz. enz. al standaard zijn toegevoegd. Je hoeft dus alleen maar bij de betreffende betaal provider je gegevens te vermelden en alles werkt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: welke software voor mijn webwinkel?

5
Han je hebt altijd de kosten, want ook al heb je een program gemaakt, maar je moet je space op het web nog inkopen.
Dat betaal je vaak ook per maand voor.

Oke je wilt geen maandelijkse kosten, maar mocht je het overwegen (ook omdat je aangeeft niet zoveel verstand er van te hebben) zou ik voor iets als Biedmeer of andere aanbieders in dit soort paketten.
Waarom het je moeilijk maken als het makkelijk kan toch?
Heb er niet 1 maar 4 ;)

Re: welke software voor mijn webwinkel?

8
mmmmwah gedeeltelijk mee eens, als je de Kameleon template neemt kan er met de nieuwe ontwikkelingen van de afgelopen week wel heel erg veel hoor.
En tja ik heb toch voor het gemak gekozen en ik betaal 24,95 euro per maand voor onbeperkt, er ruim 3100 produkten instaat (pfff en moet nog zo veel)

Maar de snelheid is top, het gemak is prettig, de aanbiedingen die je hebt als je bijv. voor Buckaroo (IDEAL,Creditcards) etc is zo interessant, ik ben er al jaren en vind het helemaal prima zo.
Heb er niet 1 maar 4 ;)

Re: welke software voor mijn webwinkel?

9
Daantje schreef:mmmmwah gedeeltelijk mee eens, als je de Kameleon template neemt kan er met de nieuwe ontwikkelingen van de afgelopen week wel heel erg veel hoor.
Tja... wat ik van het Kameleon template heb gezien werkt het hetzelfde als een shop met osC of Zen-Cart...

Behalve dan dat ik met osC, Zen Cart etc. wel eigen baas ben over mijn programma, software en hosting.

Maarja ieder zijn eigen...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: welke software voor mijn webwinkel?

10
ja ik snap dat je kosten hebt voor hosting enz. maar ik bedoel, ik wil niet een x bedrag betalen per maand voor een webwinkel. ik wil de software zelf hebben. dat ik kan gaan en staan waar ik wil.
stel ik wil dalijk een keer een andere website of in ieder geval van een andere aanbieder hoef ik alleen andere software te kopen. en is mijn website niet ofline of heb ik geen dubbele kosten van 30 euro per maand voor een website.

maar ik ben er nu dus uit. ik ga mijnwebwinkel 5 pro+ van logivert proberen. Ik weet het het is niet zo uniek, maar dat maakt niet uit. ik ga proberen te knutselen met de layouts. hopende zo toch een mooie website online te zetten. + voor mijn producten ben ik toch meer voor de standaard degelijke site. (begrijp me niet verkeerd hij moet er wel mooi en netjes uitzien en niet zo standaar als een simpele layout van mijnwebwinkel)
hij is besteld domein is geregistreed, kvk is geregeld, bij google aangemeld. afspraak bij de bank is gemaakt. nu aan de slag met het ontwerpen/inrichten van de webwinkel

als iemand nog tips heeft zijn die alijd welkom.

groeten han