Biedmeer blog pagina's

1
Beste,

ik heb mijn webwinkel ondergebracht bij Biedmeer en heb daar 1 blog pagina aangemaakt met verschillende blogs met eigen seo aliassen.

Nu is het zo dat als ik deze blog op google tegenkom en erop klik, ik naar de hoofdpagina word verwezen waar alle blogs in staan en dus niet naar de betreffende blog pagina zelf...

Heeft iemand ervaring hiermee hoe dit opgelost kan worden zodat men op de betreffende blog pagina terecht komt?

Ik hoor het graag.

Re: Biedmeer blog pagina's

2
Hoe heb je de instellingen staan?

Als je zoekt op '' houten stal zelf maken " zou je toch op m'n blog moeten uitkomen...

EDIT.
Ik moet wel zeggen dat Wordpress veel beter scoort. Op geen enkele manier kun je de Blog functionaliteit zo instellen dat het lekker werkt, helaas.
Het minimum aantal blogs per pagina is 5; dan heb je zoveel en en verschillende content op 1 pagina dat daar weinig chocola van te maken is.

Persoonlijk denk ik erover na om Google+ als blog te gaan gebruiken. Google gaat iedere pagina op Google+ als unieke pagina zien indien je deze goed inricht.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Biedmeer blog pagina's

3
Klopt inderdaad deze is goed vindbaar en komt op de juiste plaats uit.

Er valt niet zoveel in te stellen voor de blog pagina... De blog instellingen staan op 10 blogs per pagina en lengte van het blog in overzicht is kort.

Voor de rest voor elke blog een aparte seo alias opgegeven.

Kan het zijn dat de pagina nog niet geheel is geindexeerd door google...?

Re: Biedmeer blog pagina's

4
Jan Speelgoedboer schreef:Hoe heb je de instellingen staan?

Als je zoekt op '' houten stal zelf maken " zou je toch op m'n blog moeten uitkomen...

EDIT.
Ik moet wel zeggen dat Wordpress veel beter scoort. Op geen enkele manier kun je de Blog functionaliteit zo instellen dat het lekker werkt, helaas.
Het minimum aantal blogs per pagina is 5; dan heb je zoveel en en verschillende content op 1 pagina dat daar weinig chocola van te maken is.

Persoonlijk denk ik erover na om Google+ als blog te gaan gebruiken. Google gaat iedere pagina op Google+ als unieke pagina zien indien je deze goed inricht.
Is het SEO technisch niet veel handiger om je blog op hetzelfde domein als je website te hebben? Wij stijgen behoorlijk in Google, alleen door de blogs.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Biedmeer blog pagina's

7
Ik beperk me even tot een keuze inzake marketing budget. Wel even meenemen dat ik vanuit ons segment beredeneer.

Je kunt ervoor kiezen om dit uit te geven aan campagnes die snel vervliegen als Adwords. Maar als het dan op is, is het ook klaar.

Dan investeer ik liever in commerciële uitingen die langer houdbaar zijn. Concreet; afgelopen 2 jaar hebben we geleerd welke mogelijkheden een Youtube kanaal kan hebben.

Dat wat we geleerd hebben gaan we meenemen naar een serieuzer Youtube kanaal en investeer daar dan ook in kwaliteit. Dat is langer houdbaar; videomateriaal kan in ons geval wel 2 jaar mee.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren