Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Daanslightshop
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 maart 2014

Logivert 6

26 maart 2014

Ik heb een webwinkel, die uitgemaakt is met LV 6. Tik ik bij Google Daanslightshop in dan komt er naast mijn website Logivert info.

Deze info stel ik absoluut niet op prijs! Ik wens geen reclame te maken voor een bedrijf, dat mij permanent verbant van het forum, omdat ik de vraag stelde, wanneer de 5 templates uitkomen.

Ik krijg deze melding op het forum (niet van Logivert..;-)) maar voor en door gebruikers van Logivert:


Je bent permanent geband van dit forum.
Neem contact op met de beheerder voor meer informatie.
Deze ban heeft betrekking op jouw IP-adres
.

Op de beurs is namelijk door hun medewerker tegen mij gezegd dat er 5 templates gereed lagen, die binnen enkele dagen beschikbaar zouden zijn. Er zijn inmiddels 2 maanden verstreken. Ik ben nieuwsgierig naar deze templates, omdat ik de huidige templates niet mooi vind.

Al meer dan 1 week wacht ik op antwoord over het hoe en waarom. Het heeft waarschijnlijk te maken met het account van mijn vrouw. Ik zie echter niet in, wat dit met elkaar te maken heeft.

Ook wil ik iedereen waarschuwen, die denkt over te gaan naar Logivert, dat je slechts een basispakket koopt. Alle extra's, zoals in de toekomst Feedback Company vallen onder je overeenkomst, dus als je je overeenkomst beëindigt ben je alle extra's kwijt, zoals extra veld en het kunnen kiezen van afhaallocatie bij Post NL. Je betaalt dus een bom duiten en daarnaast ook nog eens maandelijks de hoofdprijs. Hier is Logivert ook niet duidelijk in geweest. Sinds juni zijn er alleen maar toevoegingen geweest, die onder de overeenkomst vallen. Ik zal die overeenkomst in ieder geval niet verlengen, omdat ik mijzelf als een klein kind behandeld voel en men niet het fatsoen neemt om mij toe te lichten, waarom ik permanent geband ben.

Hoe krijg ik deze ongewenste informatie weg?

Mvg
Bert
 
Kmowebdiensten
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 oktober 2013
Locatie: België
Contacteer:

Re: Logivert 6

26 maart 2014

In google is dit te zien:

http://www.daanslightshop.nl/lvinfo.html
LogiVert information file gives information about this webshop (webwinkel):

Het gaat hier om lvinfo.html bestand. Heb jij daar toegang toe?
 
Daanslightshop
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 maart 2014

Re: Logivert 6

01 april 2014

Ik heb wel een bestand lvinfo.html op de server aangetroffen. Deze is handmatig verwijderd.
De reclame voor Logivert blijft zichtbaar.

Na alle weken nog geen antwoord op mijn vraag over het waarom van de blokkering op het forum. De afdeling marketing heeft het dus heel erg druk.

Mvg
Bert
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Logivert 6

01 april 2014

Na alle weken nog geen antwoord op mijn vraag over het waarom van de blokkering op het forum. De afdeling marketing heeft het dus heel erg druk.
Waarom blijven aanrommelen met een product waarvan de leverancier je overduidelijk niet (meer) wil helpen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Daanslightshop
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 maart 2014

Re: Logivert 6

02 april 2014

Afgelopen zomer is mijn zoon met deze website begonnen, omdat zijn moeder de software had.
Hij heeft het nu te druk met school, dus ik spring bij.

Mvg
Bert
 
Kmowebdiensten
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 oktober 2013
Locatie: België
Contacteer:

Re: Logivert 6

02 april 2014

Kan zijn dat het even duurt eer die tekst uit google weg is.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Logivert 6

02 april 2014

Ik heb wel een bestand lvinfo.html op de server aangetroffen. Deze is handmatig verwijderd.
De reclame voor Logivert blijft zichtbaar.
Het bestand staat er ook nog (of alweer): http://www.daanslightshop.nl/lvinfo.html
 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: Logivert 6

02 april 2014

Dat sitelinkje kan je in Google webmaster tools laten verwijderen. Zie deze uitleg. Kan alsnog even duren volgens mij.

https://support.google.com/webmasters/a ... 7334?hl=nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht