welke shops ondersteunen XML feeds

1
Ik gebruik al jaren Logivert ( LV6 nu ) maar loop nu tegen een heel groot probleem aan.
Logivert shops kunnen niks met XML
Iedere dag krijg ik van m,n leverancier een feed met ongeveer 30.000 artikelen en handmatig bijhouden en foto,s los bij plaatsen is echt geen doen.
Welke shop(s) kan probleemloos XML feeds importeren , zijn uitgebreid, makkelijk bij te houden en zijn betaalbaar.

Re: welke shops ondersteunen XML feeds

3
google gaf idd problemen maar dat was achteraf niet nodig geweest.
Ben een week onzichtbaar geweest maar dank aan Ward binnen een paar dagen weer waar ik altijd stond.
Wou dat ik eerder over was gestapt.
Ben alleen helaas al mijn mail adressen kwijt die ik 9 jaar lang heb opgebouwd.
Kan niet meer bij m,n nieuwsbrief van LV

Re: welke shops ondersteunen XML feeds

4
Je site ziet er in ieder geval mooi uit! Het is fijn dat je hulp hebt gehad. Ik heb nu een tweede webwinkel draaien onder een andere naam, zodat het werk niet voor niets is geweest, maar veel producten zijn nog steeds onvindbaar op Google. Dus nog steeds veroordeeld tot LV.... SF bevalt dus ook niet helemaal, alhoewel het wel strakker is. Als het straks weer wat rustiger is dan duik ik er weer opnieuw in.

Heel veel succes met je vernieuwde site!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.