functionaliteiten voor totaalpakket kassa plus webshop

1
Hallo allemaal.
Ik zal mij zelf eerste even kort introduceren.
Ik ben Tjeuke Horsten, kom uit Heerenveen. Heb een bedrijf in Groningen samen met mijn compagnon Peter Bakker. Daarnaast heb ik nog een bedrijf alleen, Waarbij ik producten aanbied via een webshop en lever aan de winkelier.

Sinds twee jaar zijn we bezig met het ontwikkelen van het platform Afosto. Hierbij bieden wij 1 systeem waaruit zowel een kassa als webshop kunnen worden beheerd. Met dit platform hebben wij als doel de MKB retailer te faciliteren bij de 'Nieuwe kijk op retail', wat eigenlijk het verdwijnen van de scheiding van de offline en online verkopen.

Nu ben ik benieuwd hoe jullie naar de toekomst van de online en offline verkopen kijken. Waar heb je als (web)winkeleigenaar behoefte aan en wellicht nog belangrijker, aan welke zaken heeft de consument behoefte.

Twee voorbeelden
Er wordt iets besteld in de webshop en de klant wil zijn bestelling afhalen in de winkel. Hiervan wil je graag een melding ontvangen op je kassa.

Je klant koopt in de winkel een product. Hier krijgt hij de mogelijkheid om zijn email adres in te vullen om zodoende zijn bon en extra productinformatie per email te ontvangen.

Maar ik denk dat jullie vanuit ervaring nog veel meer goede ideeën hebben en hoop dat je die wilt delen.

Met vriendelijke groet,

Tjeuke Horsten