Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
zeromaster
Berichten: 63
Lid geworden op: 06 februari 2014

Afbeelding plaatsten d.m.v. Template Editor - SEOShop

20 juni 2014

Hallo allemaal,

Mijn webshop is nu een tijdje online en het is al aardig aan het lopen. Vandaar dat ik over ga stappen naar SEOShop. Nu zou ik alleen graag een keurmerk afbeelding en mijn telefoonnummer boven/onder mijn winkelmandje hebben. Dit krijg ik met de standaard instellingen niet voor elkaar, daarmee kan je namelijk alleen het gedeelte daarnaast veranderen. Hoe kan ik een afbeelding op deze plek zetten?

*Even voor het idee (nog niet af), dit is de site: http://adev-bouwmaterialen.webshopapp.com/

Het vak wordt "vertical text-right no-underline" genoemd als ik het element inspecteer met behulp van firefox. Hier zou ik dus graag één of een aantal kleine afbeeldingen bij in willen hebben.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen!
 
zeromaster
Berichten: 63
Lid geworden op: 06 februari 2014

Re: Afbeelding plaatsten d.m.v. Template Editor - SEOShop

22 juni 2014

Is er niemand die weet hoe ik zoiets kan plaatsen in mijn Template Editor?
 
DarylSEOshop
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 juni 2014

Re: Afbeelding plaatsten d.m.v. Template Editor - SEOShop

23 juni 2014

Hallo,

In de template editor dien je de custom.rain en de fixed.rain aan te passen, hier worden de headers gegenereerd. De fixed.rain word gebruikt voor de beveiligde pagina's zoals de checkout, voor overige pagina's dient de custom.rain aangepast te worden. Met eenvoudige HTML kennis kan dit vervolgens geplaatst worden. Pas wel op dat je niet te vaak gaat rommelen en meerdere versies op gaat slaan, je hebt namelijk maximaal tien revisies die je terug kan zetten wanneer er iets fout gaat. Deze revisies vind je linksonder in het dropdown menu wanneer je een pagina binnen de Template Editor bewerkt.

Ik stel voor dat je even een ticket inschiet bij SEOshop onder 'Mijn Profiel > Klantenservice > Bekijk tickets' wanneer je hier zelf niet uitkomt. Met dit soort eenvoudige aanpassingen kunnen we je altijd helpen. Je mag dit indienen tav Daryl. Ik ben zelf werkzaam bij SEOshop.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Daryl.