Re: Mijn Webwinkel Pro +

4
Ok ik ga zeker overstappen nu! Steeds meer kleine foutjes van Shopfactory waar ik helemaal gek van word.

Ok vraagje over de iDeal mogelijkheid. Wij hebben iDeal via de ABN AMRO. Wij hebben daar een PSP id voor. Is het dan verder erg makkelijk te installeren bij MWW pro +?
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Mijn Webwinkel Pro +

5
PeterPastoor schreef:Ok ik ga zeker overstappen nu! Steeds meer kleine foutjes van Shopfactory waar ik helemaal gek van word.

Ok vraagje over de iDeal mogelijkheid. Wij hebben iDeal via de ABN AMRO. Wij hebben daar een PSP id voor. Is het dan verder erg makkelijk te installeren bij MWW pro +?
Meeste PSP's zijn al geinstaleerd. hoef je zelf alleen nog maar je eigen url en gebruikersnaam in te voeren en klaar ben je.

Ik kan niet meer zonder dit programma :P
We zien mekaar donderdag op de beurs, kunnen we hier ook eens over praten ;)
Gebruiker van:
Logivert 6 Extended
https://www.pawsandclaws.nl

Re: Mijn Webwinkel Pro +

8
mrcactus gaat het ook vragen:
MrCactus schreef:Heel mooi, maar er staat veel op de planning.
Binnenkort mag je het waarschijnlijk niet verwachten, gezien ook alle andere nieuwe activiteiten.

Wat de meta-tags betreft:
er worden nu inderdaad automatisch metatags gemaakt voor alle pagina's.

Maar voor de subgroepen-pagina's is de title-metatag, de description-metatag en de keywords-metatag hetzelfde, en gelijk aan de pagina-titel.
De canonical-metatag is een serie van database-opdrachten.

Bij de extra pagina's is de title-metatag de pagina-titel,
de description-metatag is de pagina-titel en een aantal begin-karakters van de eerste regel(s) van de pagina-inhoud.
De keywords-metatag bestaat uit de pagina-titel.
De canonical-metatag bestaat ook uit de pagina-titel.

Bovenstaande is niet erg bevorderlijk voor je positionering in Google, en voor het doorklikken op je Google-vermelding.
Juist op de pagina's van groepen, subgroepen en extra pagina's kan je veel informatie vermelden.

Maar zoals al eerder gezegd, ik vraag het op de webwinkelvakdagen persoonliijk aan de programmeur.

Re: Mijn Webwinkel Pro +

10
Easy Computing is failliet en de support is daarom gestaakt. Wat er nu nog in de handel verkrijgbaar is, zijn mogelijk restpartijen die via de curator voor een prikkie van de hand worden gedaan.
StoreCore.io

Re: Mijn Webwinkel Pro +

11
Dit wordt verkocht bij de staples in Almelo.

Als ik Google op logivert en easy computing komt er bij mij uit dat easy computing de uitgever is en logivert ontwikkelaar. Kan ik daaruit concluderen dat het wel gewoon dezelfde software is of loop ik risico?

Ik wil straks namelijk naar Almelo toerijden en wil niet voor niks haha

Bedankt!
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: Mijn Webwinkel Pro +

12
De support ligt er in elk geval uit: kopers van mijn PHP-boeken die door Easy Computing zijn uitgegeven, klagen er regelmatig over. Persoonlijk zou ik mijn bedrijf niet afhankelijk willen maken van een pakket dat je voor een prikkie uit een failliete boedel op de kop kunt tikken.
StoreCore.io

Re: Mijn Webwinkel Pro +

16
Van die 80 euro kan een Pietje van Wouter de hele kroeg trakteren. En anders kan Pietje zich altijd nog stiekem met vier kratten bier een heel weekend terugtrekken op de rommelzolder van zijn zogenaamde dotcom :D
StoreCore.io

Re: Mijn Webwinkel Pro +

17
Ward schreef:
De support ligt er in elk geval uit...
Nee hoor! http://www.logivert.com/blog/2010/11/lo ... -software/

Waar wel op gelet moet/kan worden, is dat Logivert zelf, na het omvallen van Easy Computing, een nieuwe versie uit heeft gebracht met enkele grote aanpassingen. Zie hiervoor: http://www.logivert.com/blog/2010/12/update-55/. Deze nieuwe versie wordt dus niet verkocht met het Easy Computing logo.

Ik neig zelf naar de aanschaf van MWW Pro+, alhoewel een open-source oplossing ook voordelen biedt. Twijfel, twijfel...

Gr, Remko

Re: Mijn Webwinkel Pro +

18
Ward schreef:Easy Computing is failliet en de support is daarom gestaakt. Wat er nu nog in de handel verkrijgbaar is, zijn mogelijk restpartijen die via de curator voor een prikkie van de hand worden gedaan.
Dat is inderdaad niet waar. Hoe het met andere producten van Easy Computing (zoals jouw PHP boeken) zit weet ik inderdaad niet maar de webwinkel software is nooit van ze geweest. Ze waren niet de bouwer, maar de verspreider. De bouwer (Logivert) verspreidde het zelf al, en doet dat nu dus wat intensiever. Lees ook dit bericht.
Nu op mijn weblogs:

Re: Mijn Webwinkel Pro +

30
veke schreef:Dring er dan donderdag ook eens op aan dat ze die tags in orde brengen ivm SEO :-)
Dan begin ik er binnenkort ook aan :-)
De programmeur heeft gezegd dat het:
1. zijn aandacht heeft.
2. nog in de huidige versie 5 als update zal worden aangepast.

Nog even wachten dus .....