Problemen Biedmeer producten beheren

1
Sinds een goede week ondervind ik flinke problemen in het onderdeel "producten beheren" van mijn Biedmeer webshop.
Ik was juist begonnen met de meertalige module. Bij het invoeren van de nieuwe (Engelse) teksten loopt om de haverklap de pagina vast (verandert plots naar lichtere tint blauw en niets werkt meer. Om verder te kunnen werken moet je dan de pagina refreshen maar dan ben je wel de laatste invoer kwijt.
Het probleem doet zich telkens voor bij "muis acties" (aanklikken of selecteren).
Ik kan het zelfs letterlijk 100% reproduceren door een bepaalde (normale) manier van handelen, maar dit lukte de Biedmeer staf niet op hun terminals.
Afgelopen weekend een ticket ingediend. Er is over en weer diverse malen email en telefonisch contact geweest. Aanvankelijk werd gesteld dat het een lokaal probleem moest zijn (vermoedelijk mijn browser) maar dinsdag kreeg ik te horen dat ik inmiddels niet meer de enigste was die dit probleem had..
Vandaag met verse moed weer aan de slag en ja hoor; prompt weer enkele vastlopers... #$@&%$!!! Probleem blijkbaar nog altijd niet opgelost!
Nog meer mensen last van? Ik gebruik overigens een iMac en Safari en ervaar nergens anders "problemen" met mijn systeem.
No guts no glory!

Re: Problemen Biedmeer producten beheren

4
Tja, als ik echt helemaal nergens anders problemen ervaar (zowel niet binnen Biedmeer uitgezonderd dan die "producten beheer module, als ook andere software/websites) zie ik niet direct het nut van het installeren van een andere browser.
Mocht uit verder onderzoek van Biedmeer blijken dat hierdoor toch het probleem wordt veroorzaakt dan zal ik dat uiteraard wel opnieuw overwegen maar vooralsnog... denk ik dat het probleem toch bij Biedmeer zit...
Grtz, Hans
No guts no glory!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Problemen Biedmeer producten beheren

5
Even een andere browser installeren lijkt mij de snelste oplossing!
Onze software werkt ook niet correct in IE dus die draaien wij in Crome of firefox, bij de laatste hebben de minste foutmeldingen en snelste verbinding. ..

Re: Problemen Biedmeer producten beheren

6
Nog even een kleine aanvulling; het probleem doet zich pas voor sinds het in gebruik nemen van de "meer-talen" module.
Ik heb zojuist nog even getest op een gewone Biemeer demo-webshop met alleen de NL taal optie en dan werkt alles zoals het hoort...
No guts no glory!

Re: Problemen Biedmeer producten beheren

11
Zoals ik in de eerste mail al schreef is daarover al een week contact met de helpdesk van Biedmeer. Ze zijn dus op de hoogte van mijn probleem (en er hebben zich al meerdere mensen gemeld met dit probleem). Ik zou je aanraden dat jij jouw probleem ook nog even daar doet melden. Hoe meer mensen dit melden, des te eerder ze er serieus werk van maken...
Mvg Hans
No guts no glory!

Re: Problemen Biedmeer producten beheren

12
DJdeRidder schreef:Ik heb hetzelfde probleem sinds een paar dagen (ook iMac en Safari), heeft misschien te maken met de update die ze 2-3 dagen geleden hebben doorgevoerd? Wellicht even aan de helpdesk melden..
Nog een vraag; gebruik jij ook de meertalen optie?
No guts no glory!