Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
skeelershop
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 augustus 2007
Contacteer:

Biedmeer.nl

26 augustus 2007

Ik heb mijn webshop ondergebracht bij http://www.biedmeer.nl .
Om de volgende redenen;

ze bieden een mooi shopprogramma, die simpel te bedienen is.
Tot 25 producten is het gratis in gebruik. Zo kan ik zonder veel kosten te maken een start maken en eventueel later de shop tegen betaling uitbreiden.

Tot nu toe bevalt het prima en de support is ondanks dat het gratis is goed.
Geniet van het leven en ga skeeleren !!!
 
skeelershop
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 augustus 2007
Contacteer:

29 augustus 2007

Ik heb deze week net een domein geregistreerd en hoop binnen een jaar er ook echt gebruik van te gaan maken.

http://www.skeelershop-online.nl

1 en ander is afhankelijk van ontwikkelingen van de shop die ik nu beheer en heo ik belasting technisch kom te zitten.
Geniet van het leven en ga skeeleren !!!
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

26 september 2007

Zo te horen ben je goed bezig. Net even naar de webwinkel leverancier gekeken. 25 produkten is niet veel, maar voor iemand die kleinschalig wil beginnen (lijkt jouw voorkeur naar uit te gaan) heb je de ideale oplossing gevonden.

Super. Go for it. :-)
 
skeelershop
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 augustus 2007
Contacteer:

26 september 2007

De webshop is ook puur opgezet als bijverdienste. Maar mocht het succes groter worden dan zal ik zeker de kans aanpakken en de shop uit te breiden.
En natuurlijk het assortiment regelmatig te wijzigen. Om de aandacht er op te houden.

Half november naar de klanten even een eindjaars kaart verzenden met een bedankt bericht er in. En natuurlijk een beetje reklame er op.
Geniet van het leven en ga skeeleren !!!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.