Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Volgens mij ging het om een andere shop, elektrobert draait volgens mij niet op shopfactory!zojuist een bestelling gedaan.
Bij mij werkte alles goed.
Ook de betaling ging zonder problemen.
Ja, dat is echt vervelend. Idem dat je zelfs met open source software en helemaal als het gratis afgescheept kan worden met bug (fout) melden. Of bouwers van plugins die dan zeggen, wij hebben het probleem niet, dus zal wel door een andere plugin komen en zoek het maar uit.Hij is voortdurend afgescheept, want als het door Shopfactory werd uitgetest hadden ze geen problemen. Hij heeft nu gelukkig zwart op wit dat het een fout in de software is.
Dat ze daar inderdaad zo'n 10 maanden over doen is wel heel erg lang. Als de shop niet zo lang bestaat? Dan zou ik aanraden over te stappen.Vandaag een nieuwe update en patch ontvangen. Alles werkt weer. Jammer, dat het zo lang heeft moeten duren.
Klopt, té geduldig is ook niet goed. Maar vandaag zeuren tegen bouwers dat je iets wilt hebben en het eigenlijk vorige week al af had moeten zijn is totaly not done!Als je er in februari aan begint en je begin december nog loopt te tobben, dan zou ik wel weten hoe een goed voornemen voor 1 januari luidt...
Wat Zyra zegt, herken ik inderdaad wel: vreemd genoeg zijn webwinkeliers soms té geduldig. Maar 10 maanden is een hele zware bevalling, ook voor mannen.
Hebben wij de keuze dan ?
Maar luisteren mannen naar hun vrouw?
Zolang je niet te eigenwijs bent heb je heus wel de keuze als man zijnde . En wie niet luisteren wil, moet het later dan maar voelen.Hebben wij de keuze dan ?
Maar luisteren mannen naar hun vrouw?
Ik zou stoppen bij hun en je geld terug eisen. Je verwacht dat dit gewoon werkt en dat doet het niet dus kan je wettelijk gezien je geld gewoon terug krijgen. Dan kan je beter een webshop maken bij mijnwebwinkel of seo shop.In februari heeft mijn man bijna EUR 200,= betaald om het programma werkend op zijn Mac te krijgen. De support, waar wij recht op hadden, was al opgegaan aan de uitleg en het overzetten van Logivert naar Shop Factory. Dit was namelijk betaalde support! Slechts EUR 90,= (exclusief BTW) per uur! Ik neem aan dat deze factuur bij u bekend is. Dit is aftersales!
Vanaf dag 1 waren er problemen. Uw collega Johan heeft regelmatig in onze computer gekeken via Team Viewer. Bestanden zijn er opgestuurd, maar het probleem lag altijd bij ons, want bij jullie werkte het programma wel goed.
Je denkt dan in eerste instantie dat het dan toch aan de Mac ligt, maar ook op de Sony Vaio deden dezelfde problemen zich voor.
Totdat op een dag de bestelfunctie niet meer werkt. Je neemt contact op via het contactformulier, maar men reageert niet. Mijn man werkt als installateur buitenshuis, dus hij is pas laat thuis. Hij kan moeilijk bellen tijdens kantooruren. In november legt mijn man eindelijk contact met iemand, die direct via de Team Viewer meekijkt en constateert dat er wel iets mis is. Niet kunnen bestellen betekent geen inkomsten! Maar ook hier doet u luchtig over. Het mag niet zo lang duren, voordat er een oplossing wordt aangeboden. Wij hebben weer onze bestanden opgestuurd.
Na de fix was het inderdaad weer mogelijk om te bestellen, maar nu doen de volgende problemen zich voor:
- programma loopt voortdurend vast, waardoor alle ingevoerde producten verdwijnen.
- plaatjes in tabel worden kruisjes en na diverse malen de site online zetten worden ze pas zichtbaar
Het is een beetje flauw om te beweren, dat wij geen verder contact hebben gehad met uw bedrijf. Een verontschuldiging was beter op zijn plaats geweest. Ook vanwege het feit dat men niet kon bestellen op de website van mijn man. Dit kost klanten, dus inkomsten.
Dat kan ik me voorstellen ja dat kan vervelend zijn natuurlijk maar dit is helemaal niks. Dan kan je nog beter helemaal opnieuw beginnen naar mijn meningHet is een beslissing, die mijn man moet nemen. Hij heeft angst voor het overzetten van de bestanden. Dit is bij mij ook niet goed verlopen. Ik zeg ook steeds dat hij over moet naar Biedmeer en zijn geld moet terugvragen.
Hij heeft al zo weinig tijd, maar hij verdoet nu zijn tijd.
Ja dat dacht ik al. Maar ik denk ik laat het toch even wetenIk heb geen privé bericht gehad, maar de gegevens zijn al bekend naar aanleiding van alle conflicten en het uitgemaakte ticket. Bij Elektrobas doen zich dezelfde problemen voor. Twee verschillende templates, dus daar ligt het ook niet aan.
Waarschijnlijk ja. Echt slecht.. Ik zou er echt gewoon mee stoppen en gewoon via een ander gaan werken.Op 8 januari heb ik ook een pb gehad. Deze heb ik beantwoord, maar tot op heden heb ik niets meer vernomen.
Dus toch slechts bedoeld om te laten zien hoe goed en serieus ze als bedrijf bezig zijn in verband met de komende Webwinkel Vakdagen.