Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Wubbema
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 december 2014

Logivert problemen

18 december 2014

Gisteren heb ik Logivert (wat al draaide) op een andere p.c. gezet. Na veel installatie werk is het gelukt om het programma draaibaar te krijgen (publiceren lukte niet i.v.m. licenties)
Nu ben ik vol enthousiasme begonnen om alle advertenties aan te passen en te plaatsen, wat veel energie koste maar uiteindelijk gelukt is.
Nu loop ik echter tegen het volgende aan, als ik de prijzen bij verkoopprijs invoer dan worden ze niet meegenomen op de website en ook ontbreken de winkelmandjes (meenemen in webshop staat aangevinkt) bij de advertenties.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Logivert problemen

18 december 2014

Heb je al een administratiecheck gedaan?

Anders zou ik adviseren het programma opnieuw te downloaden. Sla wel je huidige administratie op!
 
HappyGirl

Re: Logivert problemen

18 december 2014

Als je "verkooptekst" hebt ingevuld, al is het maar één spatie dan laat het programma de prijs ook niet zien.

Misschien voor de zekerheid een volledige upload doen?
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Logivert problemen

18 december 2014

Ja, en dan uitkijken of het programma wel alle bestanden meeneemt.
Welke versie gebruik je nu?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: Logivert problemen

29 december 2014

Gisteren heb ik Logivert (wat al draaide) op een andere p.c. gezet. Na veel installatie werk is het gelukt om het programma draaibaar te krijgen (publiceren lukte niet i.v.m. licenties)
Nu ben ik vol enthousiasme begonnen om alle advertenties aan te passen en te plaatsen, wat veel energie koste maar uiteindelijk gelukt is.
Nu loop ik echter tegen het volgende aan, als ik de prijzen bij verkoopprijs invoer dan worden ze niet meegenomen op de website en ook ontbreken de winkelmandjes (meenemen in webshop staat aangevinkt) bij de advertenties.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Beste Wubbema,

Welke versie van het programma gebruikt u en wat is het adres van uw webwinkel?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht