Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
HappyGirl

multishop advies gevraagd, welke software

18 maart 2015

Ik kan helaas tot op heden niet voor elkaar krijgen met mijn huidige programma wat ik graag wil.

Ik wil graag twee webshops met één voorraad.
webshop 1 - Engelstalig, prijzen in Dollars, excl. btw, voor landen buiten Europa
webshop 2 - Nederlands, tweede talen Engels & Frans, incl. btw voor landen binnen Europa

Nu vrees ik dat jullie gelijk roepen Magento of een andere open source programma, maar dat zal het niet gaan worden vanwege de tijd en de kennis.
 
HappyGirl

Re: multishop advies gevraagd, welke software

18 maart 2015

Een webshop in meerdere valuta met mogelijkheden om de btw per land in te stellen zou ook tot de mogelijkheden behoren.
 
Frans83
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 oktober 2014
Locatie: Deventer

Re: multishop advies gevraagd, welke software

11 april 2015

Wellicht een late reactie, maar als je niet met open source wil beginnen, is SEOshop misschien een optie? Volgens mij bieden zij multistore opties en voor internationaal ondernemen zijn ze denk ik de beste SaaS-oplossing.
 
Gebruikersavatar
qwyrp
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 oktober 2010
Locatie: Twello
Contacteer:

Re: multishop advies gevraagd, welke software

13 april 2015

Ik wilde ook gelijk Magen.... roepen maar een ander goed alternatief is Woocommerce.
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht