Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Anonieme vraag
Berichten: 129
Lid geworden op: 03 november 2013

ccvshop complete site redirect

25 maart 2015

Wij hebben meerdere shops lopen, waarvan enkele met dubbele content. Nu willen wij een van de shops (waarvan alle artikelen ook in een andere grotere shop staan) compleet redirecten naar onze grote 'main shop.'

M.a.w., wij willen alle producten eruit halen (wij houden alleen het gratis pakket maar wel met de originele url) en iedere bezoeker die nog via google op die site komt automatisch redirecten naar onze andere shop.

Dus niet per product een redirect instellen (die mogelijkheid zien wij in de instellingen) maar een algemene redirect. Waar men ook terecht komt, men wordt gelijk doorgesluisd naar de grote shop.

Wie weet raad?
 
 
Anonieme vraag
Berichten: 129
Lid geworden op: 03 november 2013

Re: ccvshop complete site redirect

25 maart 2015

Wat ik er zo snel niet uit kan opmaken is hoe ik dit binnen een ccvshop domein moet instellen.
 
Anonieme vraag
Berichten: 129
Lid geworden op: 03 november 2013

Re: ccvshop complete site redirect

26 maart 2015

Extra vraagje,

het domein waar ik naar door wil verwijzen heeft een extreem veel betere ranking in google. Wordt door een 301 redirect de ranking van de slechtere site overgenomen?

In dat geval kan ik toch beter de oude site leeggooien en alleen een doorklikbanner instellen?

De nieuwe site heeft honderden organische bezoekers per dag, de oude tientallen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Anonieme vraag
Berichten: 129
Lid geworden op: 03 november 2013

Re: ccvshop complete site redirect

27 maart 2015

Het is netjes opgelost door ccvshop door mijn oude domeinnaam als subdomein aan de nieuwe toe te voegen.