Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
GGAnn
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 maart 2015

Foutmelding bij publiceren webwinkel Logivert

30 maart 2015

Hoi Allemaal,

Een enorme leek als ik kom niet uit iets. Ik heb een nieuwe webshop gemaakt en probeer die nu te publiceren maar ik krijg een foutmelding.

`Het programma kan geen verbinding leggen, via FTP, met uw server/site. Foutieve ftp, geen internet verbinding, blokkering door firewall.`

Ik heb mijn site bij one.com en heb alles wat zij mij gestuurd hebben ingevuld, ik heb internetverbinding, en ik had de firewall uitstaan.

Iemand een idee? Ik werk met Logivert 6 en heb een andere site bij hun die prima loopt.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Foutmelding bij publiceren webwinkel Logivert

31 maart 2015

De helpdesk van je provider bellen en mee laten kijken! Dit is het enige advies, dat ik je kan geven.
 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: Foutmelding bij publiceren webwinkel Logivert

31 maart 2015

Beste,

Als er met een andere webwinkel geen problemen zijn dan kunnen we uitsluiten dat het aan de internetverbinding of iets anders op uw computer ligt.
Zeer waarschijnlijk is er iets fout met de FTP-instellingen. Kijk deze voor de zekerheid na (samen met uw hosting provider) en/of vergelijk deze met de instellingen van de shop die wel juist werkt.
 
fvl1970
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 april 2015

Re: Foutmelding bij publiceren webwinkel Logivert

19 april 2015

Ik heb het zelfde probleem, ik krijg eerst de melding : "Error: FTP engine global for license key not activated"
Daarna " RegSvr32 met een melding dat de oproep naar DIIRegisterServer is mislukt met foutcode 0x80070005

Ik heb Logivert op een andere laptop gezet, mijn licentie codes ingevoerd, en de ftp instllingen ingesteld zoals deze op de oude laptop ingesteld waren.
De firewall is zo ingesteld dat Logivert toegang heeft

Ik krijg mijn shop niet online

Wie kan mij helpen ???
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Roberto
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 januari 2010
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: Foutmelding bij publiceren webwinkel Logivert

19 april 2015

Sluit LV af en klik op het opstart icon met je rechtermuis en geef aan dat hij opstart met administrator rechten. Vanuit je windows heeft de software dus niet de volledige rechten om op te starten.
 
fvl1970
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 april 2015

Re: Foutmelding bij publiceren webwinkel Logivert

19 april 2015

Probleem is opgelost, laatste Logivert update gedownload en het probleem is verholpen
 
GGAnn
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 maart 2015

Re: Foutmelding bij publiceren webwinkel Logivert

30 april 2015

Mijn probleem is gelukkig ook opgelost! Thanks allemaal.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Foutmelding bij publiceren webwinkel Logivert

01 mei 2015

Mijn probleem helaas nog niet :-( en mijn overeenkomst is sinds vandaag verlopen. Het bemoeilijkt voor mij het overzetten van de URL's, daar ik namelijk statistische URL's heb, maar als ik de zoekfunctie gebruik komt er een dynamische url te voorschijn.

Ik hoop dat het maandag ook voor mij opgelost wordt.
 
NewDogCity
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 september 2015

Re: Foutmelding bij publiceren webwinkel Logivert

25 september 2015

Hoi allemaal,

Ik heb enkele jaren Logivert Webwinkel 5 en werkte altijd goed. Vanaf deze ochtend merk ik de volgende foutmelding bij Inlezen van verkopen:

FTP server niet actief Msg 16016

Wat betekent dit? en hoe kan ik dit verhelpen?

Alvast dank !
NewDogCity.nl
 
Kar-O-Sel
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 december 2015

Re: Foutmelding bij publiceren webwinkel Logivert

15 december 2015

Na de crash van mijn computer nu een nieuwe, Logivert 6 weer geïnstalleerd, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid gepubliceerd. de vorige computer liep alles perfect.
Leek als ik ben heb ik geen schermafdruk gemaakt van hoe ik de ftp instellingen toen had maar ik krijg nu dus ook deze meldingen: Eror: FTP Engine Global for License Key not activated, en daarna de melding: het programma kan geen verbinding leggen, mogelijke oorzaken: foutieve FTP-instellingen, geen internetverbinding, blokkering door firewall.
ik heb wel internet, de firewall heb ik Logivert toegevoegd, zelfs de firewall uit gehad, en de ftp instellingen, ja daar kan het wel mis zijn want ik weet niet wat ik moet invullen bij: bestemmingsmap.
als ik cute ftp opstart zijn de ftp server en wachtwoord goed, dus denk ik dat ik bij bestemmingsmap en submap de mist in kan gaan. de webshop is: www.kar-o-sel.net/winkel
hij is gehost bij One.com. Maar wat is die foutmeliding License Key?
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Foutmelding bij publiceren webwinkel Logivert

15 december 2015

dus denk ik dat ik bij bestemmingsmap en submap de mist in kan gaan. de webshop is: http://www.kar-o-sel.net/winkel
hij is gehost bij One.com. Maar wat is die foutmeliding License Key?
Bovenstaande antwoorden heb je doorgelezen hoop ik? Dan is het toch even een kwestie van je hoster bellen en vragen om de bestemmingsmap. Zelf niet bekend met One.com!
 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: Foutmelding bij publiceren webwinkel Logivert

16 december 2015

Na de crash van mijn computer nu een nieuwe, Logivert 6 weer geïnstalleerd, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid gepubliceerd. de vorige computer liep alles perfect.
Leek als ik ben heb ik geen schermafdruk gemaakt van hoe ik de ftp instellingen toen had maar ik krijg nu dus ook deze meldingen: Eror: FTP Engine Global for License Key not activated, en daarna de melding: het programma kan geen verbinding leggen, mogelijke oorzaken: foutieve FTP-instellingen, geen internetverbinding, blokkering door firewall.
ik heb wel internet, de firewall heb ik Logivert toegevoegd, zelfs de firewall uit gehad, en de ftp instellingen, ja daar kan het wel mis zijn want ik weet niet wat ik moet invullen bij: bestemmingsmap.
als ik cute ftp opstart zijn de ftp server en wachtwoord goed, dus denk ik dat ik bij bestemmingsmap en submap de mist in kan gaan. de webshop is: http://www.kar-o-sel.net/winkel
hij is gehost bij One.com. Maar wat is die foutmeliding License Key?
Beste Kar-O-Sel,
Het probleem wordt zeer waarschijnlijk veroorzaakt door het feit dat u als gebruiker in Windows (standaard) niet voldoende rechten heeft. Hierdoor kan LogiVert een belangrijke dll (nodig om een ftp-verbinding te leggen) niet registreren binnen Windows.
U lost het probleem op door het programma met Administrator/beheerders rechten op te starten. Mocht u hier hulp bij nodig hebben dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk:
https://www.logivert.com/index.php?acti ... =A_contact
Met vriendelijke groet.
 
Kar-O-Sel
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 december 2015

Re: Foutmelding bij publiceren webwinkel Logivert

17 december 2015

Dat ga ik proberen, dank u.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht