Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
OndernemierBB
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 augustus 2015

Ervaring - Premiums.mobi

24 augustus 2015

Beste lezers,

Ik wil mijn webshop gaan laten bouwen door premiums.mobi waarschijnlijk.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Voordelen en nadelen graag.

Alvast bedankt!
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Ervaring - Premiums.mobi

24 augustus 2015

Zie onderstaande topic:

http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=14831

Ze bieden een 'winstgevende webshop'voor €695,- ex BTW + €29,- p/m
Ze beloven een 'Goed vindbaar en bij ons geen standaard template website' terwijl hun eigen referenties duidelijk gebaseerd zijn op hetzelfde template... (sommige zelfs met dezelfde stock foto's)

Als je een "kapperszaak" hebt en op zoek bent naar een website met webshop mogelijkheid om "shampoo" aan je vaste klanten te verkopen, dan lijkt mij dit zeker een mogelijkheid.

Wil je je echter focussen op online verkoop, dan zou ik persoonlijk ook kiezen voor een softwarepakket wat daar speciaal voor ontworpen is.
Voor hetzelfde maandbedrag zijn er diverse complete webwinkeloplossingen beschikbaar zoals: ccvshop, mijnwebwinkel, seoshop, strato of meshop
 
ikfixhetvoorje
Berichten: 252
Lid geworden op: 09 december 2014
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ervaring - Premiums.mobi

25 augustus 2015

Eens met Mick. seoshop ed zijn erg goed dezer dagen.
Afhankelijk van de functionaliteit vd site kan je ook eens kijken naar Weebly. Dat is heel simpel, redelijk veel opties en je kan alles makkelijk zelf doen. Een vriend van mij, die helemaal niks van websites wist, heeft het recentelijk gebruikt en is er erg tevreden over. Goede vindbaarheid in Google ook.
 
OndernemierBB
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 augustus 2015

Re: Ervaring - Premiums.mobi

25 augustus 2015

Bedankt voor de snelle reacties.

Ik ben op dit moment inderdaad Weebly even aan het bekijken, en dat ziet er inderdaad wel redelijk makkelijk uit.

Ik wil in het begin 1 enkel product gaan verkopen.

Kan ik in Weebly ook googly analystic inbouwen + iDeal betalingsmogelijkheden?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
ikfixhetvoorje
Berichten: 252
Lid geworden op: 09 december 2014
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ervaring - Premiums.mobi

25 augustus 2015

Ja wel dat ik weet, dat zou je even moeten checken mbt Ideal. SEO is iig prima met Weebly.
Analytics ook prima en simpel en als je 1 product gaat verkopen is het zeker aan te raden, je kan er ook prima mee uitbouwen naar meerdere producten en het is heel overzichtelijk hoe je dat doet.
 
OndernemierBB
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 augustus 2015

Re: Ervaring - Premiums.mobi

25 augustus 2015

Maar waarom niet voor die 695 naar premium gaan? Ik kan de investering missen, en dan heb ik er helemaal geen omkijken naar qua opbouw.

Ik heb namelijk echt helemaal geen verstand van een website bouwen, terwijl mijn concept heel erg sterk is.
 
ikfixhetvoorje
Berichten: 252
Lid geworden op: 09 december 2014
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ervaring - Premiums.mobi

25 augustus 2015

Wat je zelf et makkelijkste vind. Mijn ervaring is dat zelf het kunnen altijd beter is, want je wilt niet afhankelijk van een derde partij zijn als je je site wilt aanpassen/veranderen ed. Zeker niet als je een relatief kleine webshop hebt zoals jij van plan bent.
 
OndernemierBB
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 augustus 2015

Re: Ervaring - Premiums.mobi

25 augustus 2015

Dat is helemaal waar natuurlijk, maar het concept wat ik wil is nog niet zo gemakkelijk denk ik om uit te voeren.

Ik wil namelijk graag dat men graag een persoonlijke tekst kan toevoegen op een kaartje, hoe bouw ik dit in bij een CVV webshop?

Ik loop alvast op mijn domeinnaam overzetten van hostnet naar CVV webshop bijvoorbeeld.
 
ikfixhetvoorje
Berichten: 252
Lid geworden op: 09 december 2014
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ervaring - Premiums.mobi

25 augustus 2015

Je kan je domein meen ik ook pas overzetten als je al een andere provider/hoster hebt gevonden.
Mbt de functionaliteit weet ik het niet, daar zal je even wat over moeten opzoeken.
 
Volkanguven
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2016

MALAFIDE BEDRIJF PREMIUMS.MOBI

26 mei 2016

Hierbij wil ik een zeer slechte ervaring met jullie delen, wees uiteraard op je hoede met dit bedrijf !

Wij Hebben bij premiums.mobi een aanvraag gedaan om een website te laten bouwen, in eerste instantie konden zij alles doen en ons goed op weg helpen.
na een aantal weken hebben ze de eerste proef oplevering gedaan waarbij ik had gemaild wat ik allemaal in de website wou hebben, voor de proef hoefde niet betaald te worden, hier ging het al fout !
Premiums heeft in eerste instantie niet de gewenste dingen in de website geplaatst en tevens versturen zij de eerste factuur al met direct een incassobureau incassowijzer.nl en de deurwaarder deurwaarderwijzer.nl, waarbij wij dringen een bedrag van €472.42 te moeten betalen.
Tevens heeft deze bedrijf een eigen zogenaamde incassobureau die de facturen verstuurd genaamd KasCo KasCoöperatie.
Blijf uit de buurt van dit bedrijf dat totaal niet klantgericht is, maar alleen op geld uit is.
 
Gebruikersavatar
Bolino
Berichten: 225
Lid geworden op: 31 januari 2016
Contacteer:

Re: MALAFIDE BEDRIJF PREMIUMS.MOBI

27 mei 2016

Hierbij wil ik een zeer slechte ervaring met jullie delen, wees uiteraard op je hoede met dit bedrijf !

Wij Hebben bij premiums.mobi een aanvraag gedaan om een website te laten bouwen, in eerste instantie konden zij alles doen en ons goed op weg helpen.
na een aantal weken hebben ze de eerste proef oplevering gedaan waarbij ik had gemaild wat ik allemaal in de website wou hebben, voor de proef hoefde niet betaald te worden, hier ging het al fout !
Premiums heeft in eerste instantie niet de gewenste dingen in de website geplaatst en tevens versturen zij de eerste factuur al met direct een incassobureau incassowijzer.nl en de deurwaarder deurwaarderwijzer.nl, waarbij wij dringen een bedrag van €472.42 te moeten betalen.
Tevens heeft deze malafide bedrijf een eigen zogenaamde incassobureau die de facturen verstuurd genaamd KasCo KasCoöperatie.
Blijf uit de buurt van dit bedrijf dat totaal niet klantgericht is, maar alleen op geld uit is.
Vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt meegemaakt. Ik ben echter wel benieuwd wat je concreet hebt afgesproken met het bedrijf en of je niet vergeten bent 'de kleine letterjes onderin' te lezen. Heb je n.a.v. de factuur nog de telefoon opgepakt om te vragen hoe dit zit? Ik zou logischerwijs niet zomaar een kleine 500 euro ophoesten, als je je van geen kwaad bewust bent.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Ervaring - Premiums.mobi

27 mei 2016

Heb enkele niet onderbouwde bewoordingen van Volkanguven weggehaald.
 
Caroline
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 juni 2016

Re: Ervaring - Premiums.mobi

03 juni 2016

Verschikkelijk bedrijf en afzetters. KIJK UIT VOOR DIT BEDRIJF!!!!
Ze hebben een eigen incassobedrijf. Ze bellen je op en hebben mooie woorden, maar geen daden.
Ze beloven je dat ze snel een website bouwen, maar je moet weken wachten vvordatze je terug bellen.
Ze sturen een opdrachtbevestiging en daat staat in dat je 50% moet betalen bij opdracht, terwijl je nog niks gezien hebt.
Dan bel je en vragen ze gaat het om een ontwikkeling of aanpasiing. Zeg ik ontwikkeling en is de hele website nog niet bekend bij hun.
Stuur ik een brief dat ik niet verder wil met hun, want ik krijg geen contact. Krijg ik een paar uur later een opleveringsmial voor mijn website en weer een paar uur een factuur en nog geen 4 minuten later een herrinneringsfactuur.
Ze zijn alleen uit op geld. Ze gaan niet voor de mensen!!!!
 
Gebruikersavatar
Bolino
Berichten: 225
Lid geworden op: 31 januari 2016
Contacteer:

Re: Ervaring - Premiums.mobi

03 juni 2016

Beste lezers,

Ik wil mijn webshop gaan laten bouwen door premiums.mobi waarschijnlijk.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Voordelen en nadelen graag.

Alvast bedankt!
Ik denk dat de bovenstaande reacties genoeg zeggen .....
 
wilsonfr1908
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 juni 2016

Re: Ervaring - Premiums.mobi

22 juni 2016

absoluut NIET doen!!!!

 ze beloven je gouden bergen, dan moet eerst betalen en dan sturen ze dat ze je website opleveren en moet je weer betalen, maar wij waren absoluut niet te vreden alles wat ze telefonisch beloofce bleef uit, je krijgt voor heel veel geld een domein naam met een simpele openings site wat een kind kan maken. ze gaan daarna gelijk driegen voor de betalingen etc. ik laat het niu voor de rechter komen ze zijn helemaal maf daar, echt niet doen
 
mmmr
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 augustus 2016

Re: Ervaring - Premiums.mobi

30 augustus 2016

Ik voel me opgelicht. Ben helaas in het mooie verhaaltje getrapt. Erg zonde van het geld. Ze sturen eerst de facturen (met een dreigement van incassokosten als je niet gauw betaalt!!!!!) en laten niets zien van wat ze beloofd hebben. Snelle jongens, geen kwaliteit. 8 Verschillende jonge mannen gezien en gesproken, maar NIEMAND is je contact persoon. 
Ik had al gelijk moeten bedenken dat het niet klopte. Iemand een idee hoe je geld terug kan vragen?
 
Nancy
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 augustus 2016

Re: Ervaring - Premiums.mobi

30 augustus 2016

Ook ik ben slachtoffer van deze firma,heb advocaat ingeschakeld en gaan evt tot het gerecht om geld terug te vorderen.staan sterk volgens hem .

Het is echt een bende,heb er inmiddels ook 2 andere bedrijven naar laten kijken en die vinden het echt pruts werk.
Ben inmiddels 4 maanden verder ,tig telefoonkosten verder en vele e-mails,maar ze blijven ferm in gebreke ,en hebben wel alles geïncasseerd .
Nou ik ben het spuugzat en ben nu overal voor in dus laat maar weten of we samen iets kunnen ondernemen.Ik eis mijn geld terug, alles ook de hostingkosten en alle andere kosten als ze niets doen want dan zullen alle proceskosten door premiums betaald moeten worden.
nancybressers@hotmail.com
 
memoi
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 augustus 2016

Re: Ervaring - Premiums.mobi

07 september 2016

Ik ook slechte ervaringen met deze rotzooi bedrijf! NOOIT MEER! Ik heb mijn ervaring geplaatst op trustpilot .nl en https://nl.trustpilot.com/review/premiums.mobi  
Echt belachelijk en amateuristische bedrijf! IEn zal mijn zaak voorleggen aan de geschillen commissie want dit gaat echt nergens over.
 
memoi
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 augustus 2016

Re: Ervaring - Premiums.mobi

07 september 2016

Ook ik ben slachtoffer van deze firma,heb advocaat ingeschakeld en gaan evt tot het gerecht om geld terug te vorderen.staan sterk volgens hem .

Het is echt een bende,heb er inmiddels ook 2 andere bedrijven naar laten kijken en die vinden het echt pruts werk.
Ben inmiddels 4 maanden verder ,tig telefoonkosten verder en vele e-mails,maar ze blijven ferm in gebreke ,en hebben wel alles geïncasseerd .
Nou ik ben het spuugzat en ben nu overal voor in dus laat maar weten of we samen iets kunnen ondernemen.Ik eis mijn geld terug, alles ook de hostingkosten en alle andere kosten als ze niets doen want dan zullen alle proceskosten door premiums betaald moeten worden.
nancybressers@hotmail.com
Hallo nancy ik zal spoedig contact met je opnemen! 
 
memoi
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 augustus 2016

Re: Ervaring - Premiums.mobi

07 september 2016

Ze hebben mijn reactie verwijderd op trustpilot, dit was natuurlijk wel te verwachten. Het schijnt dat premiums negatieve reacties gelijk rapporteert. Ik heb daarom ook contact opgenomen met trustpilot met alle e-mail corrrespondentie die ik met premiums.mobi heb.
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Ervaring - Premiums.mobi

07 september 2016

Als jij je reactie kan onderbouwen, zal TrustPilot deze vanzelf weer online zetten!
 
memoi
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 augustus 2016

Re: Ervaring - Premiums.mobi

07 september 2016

 @ mick Ze vroegen na mijn publicatie om een factuur die heb ik ze verstuurd en heb ze ook de e-mailcorrespondentie verstuurd die ik had met premiums.mobi, waarbij ik ook een klacht tegen ze had ingediend. Daar heeft premiums ook nooit op gereageerd. Trustpilot is deze documenten waarschijnlijk aan het doornemen, want kreeg een bericht dat de aanvraag wordt verwerkt.
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Ervaring - Premiums.mobi

15 september 2016

Je reactie is nu verwijderd?
 
Jose
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 oktober 2016

Re: Ervaring - Premiums.mobi

08 oktober 2016

Ook ik heb super slechte ervaring met dit bedrijf, stelletje oplichters zijn het. Als ik hier alles zou moeten beschrijven, zou het een te lang verhaal worden. Maar vooral wil ik jullie waarschuwen, na een jaar getouwtrek, geen cent terug ontvangen. Wanprestaties geleverd, geld incasseren is het enige waar ze goed in zijn. Abonnement opgezegd uiteindelijk, gooien ze gewoon de boel uit de lucht, de shop zou mijn eigendom blijven mooi niet dus, vele uren werk kwijt en heel veel geld. Alle klachten naar hun toe, doen ze niets mee maar wat er gebeurd is na het opzeggen is niet te filmen. Ik kan het niet bewijzen maar zeer goed mogelijk dat premiums.mobi ons mail adres aangeboden/verkocht heeft voor reclame doeleinden. Sinds korte tijd na het laatste contact met premiums.mobi wordt onze mailbox dagelijks bedolven met vooral Duitse spam. Zeer irritant, mocht iemand weten hoe ik hiervan af kan komen, mogen ze me per direct tippen. Hoe kun je dit bedrijf stoppen! wij als ondernemer, hebben er gewoon geen tijd voor om hier achteraan te gaan. Het is een zeer zure/bittere pil die we slikken moeten. Op het moment dat ik hier dit berichtje plaats, zijn wij al ongeveer 1 jaar af van dit bedrijf maar toch laat het je niet echt los, zie je nu maar weer. Neem ik de tijd om mezelf te registreren hier om toch maar mensen te waarschuwen voor dit afschuwelijk bedrijf/criminelen. Nog steeds ontvangen wij dagelijks heel veel vooral Duitse spam
 
steendam
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 oktober 2016

Re: Ervaring - Premiums.mobi

14 oktober 2016

ronduit oplichter. Geldgraaiers die niet voor jou iets doen. Zodra je het contract hebt getekend wordt er een paar keer broddelwerk geleverd vervolgens krijg je elke maand een faktuur voor onderhoud van de site die niet wekt. Kas en co is het zg incassoburootje van hun. Niet aan beginnen. Zou goed zijn als die heren eens op tv ontboden werden bij radar of zo
 
RJO
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 oktober 2016

Re: Ervaring - Premiums.mobi

28 oktober 2016

Onbetrouwbaar, niet mee in zee gaan

De beloftes zijn mooi, de uitvoering heel slecht, alleen uit op snel geld binnenhalen, afspraken worden niet nagekomen, erg onbeleefde medewerkers en onprofessioneel. Zodra je aanpassingen wil geeft men niet thuis en ik wilde onder de opdracht uit wegens wanprestatie en stuurt men direct deurwaarder op je af. Goedbedoeld advies: niet doen en anderen ook afraden.
Er onderaan zetten ze bij alle slechte reviews een standaardreactie en durven nergens inhoudelijk op in te gaan. Kijk maar naar alle slechte reviews. Veel goede beoordelingen zijn wss van werknemers zelf. Of ze ontkennen dat je klant bent, .
 
Spanu
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 november 2016

Re: Ervaring - Premiums.mobi

02 november 2016

Beste mensen,

Ook wij hebben het gevoel opgelicht te worden door dit bedrijf ! Een website opgeleverd wat niet over ons gaat ( 1 e oplevering) wel betaald .. Na enkele gesprekken en beloftes zouden wij een re- design krijgen maar nu eerst even weer betalen dat heb im geweigerd wil eerst iets zien vd website dat over ons gaat . Kreeg gisteren een incasso en tot onze verbazing een mail over de afgesproken betaling... gebeld en het vertrouwen opgezegd.. nu zegt het juridisch loket dat we toch een verbintenis aan zijn gegaan en de kosten toch moeten betalen!! Huh voor een website die er nog niet eens is??? Hoe hebben jullie dit gedaan? Gewoon op een deurwaarder aan laten komen ?? Of betalen en van hun af zijn ??
Laat aub weten hoe jullie dit opgelost hebben
 
M&M
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 januari 2017

Re: Ervaring - Premiums.mobi

13 januari 2017

PREMIUMS.mobi een ONBETROUWBAAR bedrijf dat zijn beloftes NIET na kan komen!

Ik ben er in gestonken, in de gladde verkooppraatjes van PREMIUMS en wil graag geinteresseerden behoeden voor deze misstap! Het concept van PREMIUMS rammelt aan alle kanten, daar zij o.a. kwantiteit boven kwaliteit stellen. Ze hengelen zo veel mogelijk klanten in een korte tijd binnen die ze NIET professioneel kunnen bedienen.

Allereerst pas op voor de website BetaalbareWebdesigners.nl. Deze doet voorkomen alsof die onafhankelijk is, echter niets is minder waar want je komt altijd weer bedrogen uit bij PREMIUMS. Want de gladde verkopers zijn er als de kippen om hun diensten aan te smeren.
BetaalbareWebdesigners.nl meldt drie offertes van verschillende webdesigners te verstrekken. Nee hoor je wordt meteen gebeld door de gladde verkopers van PREMIUMS.
Deze website is van Advanza welke net als PREMIUMS onder dezelfde holding vallen, namelijk Desimon Holding.
Hier vallen onder: PREMIUMS, Advanza, Precasso, Desimon Sales, Tech Acadamy en Advanza Shop.

Wat ging er finaal fout met PREMIUMS:
Vergelijking met een koophuis is makkelijk gemaakt: Premiums levert het huis casco zonder het dak erop, zonder deuren, ramen en trappen erin.

Mijn uitgebreide input met betrekking tot de content, foto's, + kant en klare bedrijfslogo en businesscards zijn op een presenteerblaadje geleverd welke NIET of anders met beperkingen verwerkt zijn in de website. Met als gevolg dat de website wordt opgeleverd met de kennis dat er essentiele links en pagina's ontbreken.
Na de oplevering zouden alleen "de puntjes op de i" moeten worden gezet. Dat is logisch en redelijk, maar PREMIUMS moet nog circa de helft afbouwen wat nu al weken tijd in beslag neemt.

Je maakt belafspraken voor het doorspreken, maar die worden regelmatig niet nagekomen. Als je zelf niet belt, zal PREMIUS ook niet het initiatief te nemen om terug te bellen. Mijn ervaring is ook onpersoonlijk en niet betrokken. Klantontvriendelijk bedrijf dus.

Daarnaast reageren ze niet op mijn ontevredenheid en sturen zij automatische gegeneerde e-mails om je wijzigingen en aanvullingen door te geven voor je website. Dit werkt echt niet.

Mijn advies: Ga nooit met PREMIUMS in zee! En wanneer u al vergevorderd bent en ook al grote problemen van ondervindt, zou ik het contract met onmiddellijke ingang ontbinden met het verzoek om restitutie van uw aanbetalingen. PREMIUMS is niet eens een halve ster waard!


Advies- en administratiekantoor Muller & Matulessy

p.s.: Nelleke, kom alsjeblieft niet met uw standaard antwoord dat u het betreurt en uw verzoek om mijn aanpassingen nog door te geven. Ik ben er echt klaar mee. Graag ontbinding van het contract en restitutie van de aanbetaling!
 
mmmr
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 augustus 2016

Re: Ervaring - Premiums.mobi

16 juni 2017

Beste mensen, 

even een update--nav de oplichtingspraktijken van Premiums. Ik walg alleen al bij het typen van dit woord.
27 juni ga ik de dagvaarding aan, voor de Rechtbank in Amsterdam.  Een bevriende advocaat geeft als advies gewoon het verhaal te vertellen zoals het is gegaan en dat ik in mijn gelijk sta.

De brutaliteit is al helemaal dat ik daar persoonlijk met ene Pim van der Schoot heb gesproken en dat er toen klare beloftes zijn gedaan door hem. Zoveel dreigementen ( slechts 11 maanden later) en vele incasso/ aanmaningen later zijn deze oplichters dus niet van plan om de 271,65 euro + nog een vage rekening voor een maandabonnement kwijt te schelden voor diensten die ze nooit geleverd hebben. 

Ik eis dat zij de gemaakte gerechtskosten zelf betalen EN mijn aanbetaling plus rente en vergoeding voor mijn geleden schade betalen.
Een bedrijf als dit moet GESTOPT worden!! Helaas kost me dit enorm veel energie in een drukke tijd, maar ik laat me niet oplichten.

mvrgr R. Kenter
MamaMariaSwimwear
 
Ron79
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 september 2017

Re: Ervaring - Premiums.mobi

24 september 2017

Ik ben er dus ook ingetrapt. Doe geen zaken met dit bedrijf <knip>
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 25 september 2017, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Graag meer onderbouwing voordat je dergelijke termen mag gebruiken.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht