Webwinkel met inboekingssysteem en wysiwyg principe

1
Hoi,

Voor mijn ouders die een huisje hebben in de Ardennen en dat verhuren wil ik een nieuwe website maken die het mogelijk maakt om direct in te boeken. Het liefst een programma dat werkt op basis van "wat je ziet is wat je krijgt/WYSIWYG" zodat het voor mijn ouders ook makkelijk is om te onderhouden.

Het inboeken zouden potentiële huurders zelf moeten kunnen doen, zodat ze zien wanneer het huis volgeboekt is en wanneer niet. Het zou helemaal mooi zijn als ze ook kunnen betalen via ideal, maar dit is geen vereiste omdat ik bang ben dan vast te zitten aan allemaal moeilijke pakketten. De eisen nogmaals:

- Inboekingssysteem
- Zeer makkelijk op te bouwen website
- Nederlands
- WYSIWYG (what you see is what you get)
- Niet te duur (= uiteraard relatief)

Re: Webwinkel met inboekingssysteem en wysiwyg principe

3
Ik bedoel eigenlijk een vraag. Ik vroeg me af of er een soort webshop iets is als zijnde een simpel programma waarmee dit gemaakt kan worden. met simpel dan ook echt heel simpel zodat mijn ouders het ook kunnen.

Of een voorgemaakte website op basis van bijvoorbeeld biedmeer etc. die zoiets hebben. Misschien zijn er zelfs websites die specifiek hierop gericht zijn. Een webshop voor een vakantiehuis....
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkel met inboekingssysteem en wysiwyg principe

5
Hallo,

Misschien is een website van Ontwerpnu.nl wel een mogelijke oplossing. Zij bieden een boekingssysteem in het pakket waar je meteen kunt reserveren. Ook hebben zij IDeal via mollie. Dit pakket is gratis.

Link naar dit pakket op mijn website:
http://sitedesign.biedmeer.nl/Webwinkel ... ratis.html
Begin met backlinks vanuit zelfgeschreven (EN) artikelen op HubPages

Promoot uw webwinkel met zelfgeschreven artikelen (NL)! Meld u dan gratis HIER aan!

Re: Webwinkel met inboekingssysteem en wysiwyg principe

6
Heeej,

Dat ontwerpnu leek me wel wat (uiteraard betaalde versie), maar je kunt geen kalender inbouwen die de bezoekers te zien krijgen naar mijn idee. Dus dat de bezoekers zien dat het huis wel of niet geboekt is in een bepaalde periode. Tevens is het niet mogelijk om verschillende huurtarieven voor hoog/midden/na seizoen in te stellen.
Ik zoek dus zoiets dat wel deze mogelijkheden heeft en tevens makkelijk te maken is.
Een programma dat heel simpel is en een kalender toe kan voegen in vb. frontpage is ook een optie maar die zullen er wel niet zijn