Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
ewerkman
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 juli 2016

Logivert 6

17 juli 2016

Hallo

Ik ben nieuw op dit forum en heb al heel wat interessante dingen en tips gelezen. Ik sta op het punt webwinkelsoftware aan te schaffen. In een ver verleden had ik een webshop met mijn webwinkel 4(nu van logivert). Ondertussen zijn de verkoopprijzen van logivert sterk gestegen (150 ex btw voor starter pakket). Maar ik was benieuwd naar ervaringen nu van mw6 starter of plus?

Ik zit nl nog te twijfelen of ik niet beter opencart kan gaan gebruiken(kleine webshop) maar ook daar moet je veel templates kopen en ook aanpassen en hoewel ik zelf een aardig eind kan komen kan ik niet alles en mss is een template editor/builder dan een goede keus om te kopen bij opencart?

Ik heb al een domein en hoster met een snelle stabiele server dus das al geregeld. Ideal wou ik via mollie maar zit nog te twijfelen over sisow(of multisafepay wat mijn zusje in haar webwinkel gebruikt)

Als ik er niet uit kan komen met opencart dan wordt het wsl mijnwebwinkel.nl al heb ik liever de maandelijkse kosten niet. Ik ga een aparte site maken en via een button of link gaat men dan naar de webwinkel.

Dus hoor graag mensen met ervaringen over mw6 of andere tips!
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Logivert 6

19 juli 2016

Naast je vraag over ervaringen van mensen met logivert, vraag je ook welke andere software interessant zou kunnen zijn.

Je wilt daarbij liever geen maandelijkse kosten en gaat voor een kleine(re) webshop.
Heb je ook al eens gekeken voor WooCommerce? Wellicht dat dit bij je past.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht