Foto's laten uploaden

1
Beste lezers,

Zoals jullie weten heb ik een webwinkel voor posters.
Ik wil later ook de mogelijkheid bieden dat klanten zelf hun foto kunnen uploaden, zodat wij deze kunnen afdrukken.
Wie weet hoe ik deze functie kan aanmaken. Natuurlijk kun je het via de mail doen, maar dat ziet er niet professioneel uit.
Alvast bedankt voor de moeite.

Re: Foto's laten uploaden

2
Gewoon even contact opnemen met de leverancier van je webwinkel software?
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!

Re: Foto's laten uploaden

3
Je werkt met biedmeer toch?
EDIT; ah, biedmeer inderdaad. Dan inderdaad contact opnemen met hen om te horen of ze dat voor jouw aan de software willen toevoegen.

Mod: Onderwerp verplaatst naar de het juiste sub-forum.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Foto's laten uploaden

5
Ik neem aan dat je het al weet, maar even voor de volledigheid van deze post: Met de nieuwe update van Biedmeer is deze optie standaard inbegrepen bij het plaatsen van producten.
Begin met backlinks vanuit zelfgeschreven (EN) artikelen op HubPages

Promoot uw webwinkel met zelfgeschreven artikelen (NL)! Meld u dan gratis HIER aan!