Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Overstapper
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 februari 2017

Koppeling met kassasoftware van StoreInfo

28 februari 2017

Hallo,

Wij gaan (moeten) overstappen met onze webwinkel en zijn op zoek naar een webshop onder licentie (bijv. LightSpeed, CCVshop etc.), wij hebben echter nu een koppeling met StoreInfo welke toendertijd handmatig is gemaakt door onze webshopbouwer.
Het liefst gaan wij dus naar een aanbieder die al met deze koppeling werkt. Navraag bij StoreInfo levert tot op heden nog niets op zij hebben geen directe samenwerking met een aanbieder van webshops.

Wellicht is hier iemand die werkt met StoreInfo en werkt met een webshopaanbieder zodat de koppeling nu redelijk eenvoudig te realiseren is.

Overigens hebben wij geen winkel meer alleen al onze producten/prijzen etc. staan erin dus het is nu een kwestie van eenmalig de orders invoeren, binnenmelden indien producten binnenkomen en ze staan online, tevens heb ik in de backoffice van StoreInfo een perfect overzicht van alle cijfers.

Mocht iemand een ander idee hebben om gemakkelijk te werken met een webshop en alle cijfers toch inzichtelijk te hebben hoor ik dat ook graag.
Ik begreep dat je ook uit je boekhoudpakket heel veel informatie kan halen (we werken nu met Snelstart) dan moet ik alleen wel een upgrade uitvoeren en heb ik ook een redelijke dure koppeling nodig waar je maandelijks ook 40 euro voor betaal, tevens moet ik dan echt alles opnieuw in gaan voeren.

Het liefst zou ik dan ook met StoreInfo willen blijven werken er is alleen geen budget om een nieuwe koppeling op maat te laten maken (was een paar duizend euro...)

Hoor heel graag jullie ervaringen/bevindingen!

Groeten,
Overstapper