Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Tomas87
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 maart 2017

logivert webwinkel wil niet publiceren

02 maart 2017

Dag iedereen,

Nu zit ik met een zeer vervelend probleem waar ik al een hele week mee bezig ben.
Ik heb logivert 6 (mijn webwinkel). deze heeft steeds goed gewerkt.
tot vorige week toen ik de website wou aanpassen.
Ik doe alles zoals gewoonlijk. alles aanpassen en publiceren maar.
Nu deed ik dit ook en alles verloopt zoals het moet, ik krijg niets van foutmelding, na het publiceren vraagt de software als je de webwinkel online wil bekijken.
steeds doe ik dit om nog eens alles mooi te controleren maar maar krijg dan enkel een wit scherm met daarop HTTP ERROR 500.
Hier kan toch wel zeker van zijn dat de software connectie heeft gemaakt want de vorige wesite is verdwenen.

Weet iemand hier raad mee want zo blijft onze webwinkel maar offline.
ook heb ik als administrator opgestart.
en als ik via logivert hulp wil moet je er eerst een duur abonnement voor nemen. (vind ik beetje belachelijk zeker voor de prijs dat ze vragen)
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: logivert webwinkel wil niet publiceren

03 maart 2017

Ik denk niet dat er hier nog veel Logivert gebruikers zijn, die je kunnen helpen. Heb je al geprobeerd een oude back-up terug te zetten?
 
Tomas87
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 maart 2017

Re: logivert webwinkel wil niet publiceren

03 maart 2017

Ja heb al meerdere malen proberen een back up proberen terug te zetten.
Helaas ook zonder resultaat.
Ik zal straks eens een ftp programma installeren waarmee ik vroeger steeds een gewone website online plaatste.
Hiermee zal ik al snel zien als er effectief wel iets online gekomen is.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: logivert webwinkel wil niet publiceren

03 maart 2017

Ik hoop dat iemand je hier kan helpen. Mijn eigen ervaringen met de helpdesk van Logivert waren ook niet zo geweldig. Het lag namelijk nooit aan het programma, maar altijd aan de gebruik(st)er...
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Tomas87
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 maart 2017

Re: logivert webwinkel wil niet publiceren

03 maart 2017

ik heb ondertussen al eens gekeken via ftp programma.
Hier kan je duidelijk zien dat wel degelijk alles online komt, maar gewoon niet zichtbaar is op de website.
 
Roberto
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 januari 2010
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: logivert webwinkel wil niet publiceren

04 maart 2017

Je kan met ons wel even contact opnemen, kan niets garanderen maar de kans is groot dat wij je kunnen helpen.
www.roberto-webhosting.nl (zaterdag mag het via onze storingslijn)
 
Tomas87
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 maart 2017

Re: logivert webwinkel wil niet publiceren

05 maart 2017

Ondertussen is het probleem deels van de baan.
Ik heb de nieuwste update gewist en de eerste versie van logivert op de pc geplaatst.
Nu werkt het perfect. Enkel jammer dat ik dan de nieuwe update niet kan gebruiken.
 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: logivert webwinkel wil niet publiceren

20 maart 2017

Beste Tomas,

Wat is het adres van je website?
Als het met een oudere versie wel werkt denk ik dat het aan je versie van PHP ligt. Ik vermoed dat je een oudere versie van PHP (bijv. 5.2) op je server hebt. Om beveiligingsredenen worden nieuwere versie van LogiVert op de op dat moment actuele versies van PHP gebaseerd. De laatste update van LogiVert 6 heeft PHP 5.6 nodig.

Met vriendelijke groet.
 
Tomas87
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 maart 2017

Re: logivert webwinkel wil niet publiceren

05 januari 2018

Hier ben ik terug met hetzelfde probleem.
Na dat ik steeds de oude versie gebruikte voor onze webshop online te zetten, wil deze ook niet meer werken.
Heb dan contact opgenomen met mijn hostingsprovider en toen bleek dat zij niet de juiste versie van php ondersteunen.
zij hebben alles verplaatst naar een nieuwe server waar er nu iets van php 7.1 ofzo is dacht ik.
Maar nog steeds kan ik onze website niet online zien.
Ik krijg steeds HTTP 500 ERROR.
ik ben al dagen bezig met de klantenservice van mijn hosting maar er komt maar geen schot in de zaak.
Iemand nog enig idee wat er mis kan zijn.
Alle FTP gegevens kloppen 100% zeker.
 
Tomas87
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 maart 2017

Re: logivert webwinkel wil niet publiceren

05 januari 2018

Ondertussen heb ik bericht gekregen van mijn hostingprovider dat het probleem wel degelijk bij Logivert zou liggen.

Dit is de foutcode die ik heb ontvangen van mijn hostingprovider.
Maar hier versta ik dus niets van? iemand anders die hier wel iets van verstaat?

[Fri Jan 05 12:44:52.733205 2018] [proxy_fcgi:error] [pid 23920:tid 139754638968576] [client 185.48.101.178:30286] AH01071: Got error 'work/customxml.class.php(221): CustomXML->xml2array('\\xEF\\xBB\\xBFsetXMLdata('\\xEF\\xBB\\xBF__construct('lvconfig/option...')\n#3 /home/pxcy152538/domains/kartwinkel.eu/public_html/index.php(29): ConfigLoader->__construct(Array)\n#4 {main}\n thrown in /home/pxcy152538/domains/kartwinkel.eu/public_html/framework/customxml.class.php on line 108\n'

Grts Tomas
 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: logivert webwinkel wil niet publiceren

12 januari 2018

Beste Thomas,
 
LogiVert 6 werkt niet met PHP 7.1. De ontwikkelingen van deze oudere versie van LogiVert staan reed 1,5 jaar stil.
LogiVert 6 werkt het best met PHP 5.6.

Wilt u LogiVert gebruiken op webservers met de nieuwste versies van PHP dan is het zaak om ook met de nieuwste versie van LogiVert te werken.
Met een abonnement op LogiVert beschikt u altijd over de nieuwste versie en kunnen we u ook uitgebreid helpen bij uw vragen.
 
Met vriendelijke groet