Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
sanders
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 januari 2011

een bekend vraag

28 januari 2011

hoi

ik zal me voor stellen ik ben sanders ben 21 studerend.
en ben op idee gekomen om samen met broertje een webwinkel te beginnen.
ik heb al wat rond lopen speuren op het internet voor een goeie software.
en wij zijn een totale leek op dit gebied en we zoeken dus hulp.

dus onze vraag is waar aan moet een goeie sofware aan voldoen .

wat wij graag zouden wille van een goeie software .
een waar we meer dan 2.500 plus minus artikelen op kwijt kunne.
en een wat niet te duur is per maand max 30 euro of een eenmalig aankoop .

ik zou graag jullie meningen horen van de mensen die ervaring hebben met webshop software.
en a.u.b geen verkoopers praatjes

ik heb zelf 2 software`s gezien
strato 24,90 p/m (kan te weinig artikelen op plaatsen )
shop factory pro 399 eenmalig (site is rotzooi geen product overzicht en vergelijking zoals op elke andere terwijl ik wel eens goeie berichten lees er over )

ik hoor graag van jullie
gr sanders
 
Meesleepbeest
Berichten: 639
Lid geworden op: 08 augustus 2010

Re: een bekend vraag

28 januari 2011

Allereerst, welkom op dit forum.

Voor ik hier diep op in wil gaan, hoe serieus wil je hiermee zijn? En hoe serieus heb je je hier in verdiept? Anders krijg je immers ook een verkeerd advies.

Je hebt even het idee gekregen, ow leuk wat centjes verdienen.
Of
Dit wordt mijn zaak waar ik van wil leven.

Als je er al problemen mee hebt als het meer dan 1,2 cent per product gaat kosten om je site de wereld in te knallen, rijzen er bij mij andere vragen op.

Er zijn, alleen hier op dit forum al, veel topics over de verschillende soorten software/out-of-the-box shops en voors en tegens te vinden. Een beetje inlezen is daarom ook erg leerzaam.

Je moet eerst kijken wat je nodig hebt en wat bij je past. En dan kijken wat het kost, niet andersom.
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: een bekend vraag

28 januari 2011

een waar we meer dan 2.500 plus minus artikelen op kwijt kunne.
en een wat niet te duur is per maand max 30 euro
Dat gedeelte is in ieder geval op te lossen door een webshop te nemen bij Biedmeer webwinkels. Ik heb een ongelimiteerd aantal producten en betaal 29,.. something per maand.

Wel zit je dan vast aan redelijke beperkte opties maar ik kan er goed mee leven en er komen steeds weer opties bij.
 
MrCactus
Berichten: 115
Lid geworden op: 14 oktober 2010

Re: een bekend vraag

29 januari 2011

een waar we meer dan 2.500 plus minus artikelen op kwijt kunne.
en een wat niet te duur is per maand max 30 euro
Dat gedeelte is in ieder geval op te lossen door een webshop te nemen bij Biedmeer webwinkels. Ik heb een ongelimiteerd aantal producten en betaal 29,.. something per maand.

Wel zit je dan vast aan redelijke beperkte opties maar ik kan er goed mee leven en er komen steeds weer opties bij.
Misschien op dit forum eens kijken bij Biedmeer, Mijnwinkel.nl, Shopfactory, Mijn Webwinkel van Logivert.
Voordelen van het laatste pakket is het onbeperkte aantal webwinkels dat je ermee kan maken, en dat het een Nederlands produkt is.
Bij de eerste 2 moet je voor elke extra webwinkel extra betalen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: een bekend vraag

29 januari 2011

Bij de andere shops heb ik geen ervaring maar die kunnen wellicht ook geschikt voor je zijn :)
Heb zelf een shop via Biedmeer: lees makkelijk op te zetten, en een shop bij one-stop-webshop waarbij je wat meer kwijt bent maar in principe ook wat meer mogelijkheden hebt.

Beide webshops heb ik genomen omdat ik zelf weinig tot geen verstand heb van css bestanden etc.
 
sanders
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 januari 2011

Re: een bekend vraag

30 januari 2011

hartlijk dank best lui
voor jullie snelle en goeie vriendelijke reactie`s

ik denk dat mijn web winkel 5 van logivert bij mij mischien het beste uit de bus komt

maar jammer genoeg wordt het plan van webshop uitgesteld tijdelijk
mijn broertje woondt nog bij mijn ouders en is nog een beetje jong
en ik moet eerst een goeie bedrijfsplan maken en en startplan van mijn ouders.
voor dat ik mijn broertje er in mee mag sleuren

en reactie op de vraag
van leuk wat centen verdienen of website van mijn leven

eerlijk gezecht
ik heb geen hoge verwachtingen
en niet geschoten is altijdt mis

ik heb mijn antwoordt
bedankt nogmaals

groet sanders
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: een bekend vraag

30 januari 2011

Ik weet niet of het dyslexie is of iets anders maar als tip zou ik toch iemand anders de teksten laten schrijven. Ik weet dat het een forum is maar jij maakt wel erg veel fouten.

Ik bedoel het niet verkeerd hoor. :)

En mijn webwinkel van logivert hebben wij sinds woensdag ook. Tot nu toe bevalt het erg goed. We hebben de pro + versie.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: een bekend vraag

30 januari 2011

Ik denk dat het aan een defect toetsenbord ligt... missen ook letters af en toe...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
sanders
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 januari 2011

Re: een bekend vraag

31 januari 2011

leuke bijdrage geven jullie aan de onderwerp

en @ modenator je zou je moeten schamen over zulke kinderachtige opmerkingen

groet.
sanders
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: een bekend vraag

31 januari 2011

@sanders

Sorry maar ik hoop echt dat het een defect toetsenbord is. Anders voorzie ik toch grote problemen met:

a) je studie
b) de webwinkel
c) je verdere maatschappelijke carrière
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

Re: een bekend vraag

31 januari 2011

Sanders, ze bedoelen het goed.
Taalgebruik is belangrijk voor een website.
Als die vol fouten staat, gaan de mensen het niet vertrouwen en afhaken.

Ikzelf heb ook een beetje dyslexie, voor mijn huidige job als zelfstandig meubelrestaurateur maakt dat niet veel uit.
Maar ik ben ook van plan een webshop te gaan maken, dus ik gebruik een "spelling controle" en laat mijn teksten nalezen door mijn zus of door mijn vrouw.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: een bekend vraag

31 januari 2011

leuke bijdrage geven jullie aan de onderwerp
Sanders ik snap dat het niet leuk is om te horen. Dat spijt me en misschien kun je beter geen gebruik maken van het feedback forum. Het punt is nl. dat wij werkelijk proberen om iemand een webwinkel met conversie van 5% te laten behalen.

Dat gaat nou eenmaal niet samen met veel spelfouten. We zijn hard, want dat is de wereld ook naar ons toe. Enkelen van ons runnen een serieuze webwinkel, krijgen honderden bezoekers, en maar een paar bestellingen. Die vragen zich af hoe dat komt en daarvoor is dit forum opgericht. Want vaak is de oorzaak voor een andere webwinkel, die het al heeft meegemaakt, heel duidelijk.

Eentje heeft duidelijk slechte ervaringen met spelfouten en probeert jou daarvoor te behoeden.
E-commerce is het recht van de sterkste en een klant die een spelfout ziet, haakt soms af en koopt bij de concurrent, omdat hij twijfelt of de winkel wel serieus of een studentenprojectje is.

Normaal weet je soms niet dat het zo over kan komen dus is dit forum opgericht. Wij vertellen het wel. Zie ook:
http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=1686