Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
kopiloewak
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 januari 2011

Welke Webwinkel onder Licentie is aan te raden

31 januari 2011

Beste leden,

Ik sta op het punt om een webwinkel te beginnen (domeinnaam is inmiddels aangevraagd). De webwinkel verkoopt slechts 1 product, koffie loewak. Daarom zijn de eisen voor mijn webwinkel erg simpel:

Mogelijkheid om meerdere producten met foto's te plaatsen
Betaling weergeven incl. BTW en excl. BTW
Betaling via iDeal, creditcard en paypal.

Nu is mijn vraag: Welke webwinkel kunnen jullie mij aanraden voor een redelijke prijs (ongeveer 15euro)???

Ik zie door de bomen het bos niet meer met al die webwinkels die online aangeboden worden. Ik stel daarom jullie advies zeer op prijs.

Met vriendelijke groet,
Startende webwinkel ondernemer.
 
Mieke
Berichten: 511
Lid geworden op: 16 mei 2010
Contacteer:

Re: Welke Webwinkel onder Licentie is aan te raden

31 januari 2011

Daar is al een topic over, maar ik weet even niet hoe die topic ook alweer heette. Maar even zoeken hier zal je al wat info op moeten leveren.
 
Ruudd
Berichten: 211
Lid geworden op: 13 januari 2011
Locatie: Omg. Utrecht
Contacteer:

Re: Welke Webwinkel onder Licentie is aan te raden

31 januari 2011

Je stelt niet zoveel eisen.. Je verkoopt maar 1 product, wil je dit gaan uitbreiden? Ik zou zeggen: kijk en vergelijk zelf. Ze bieden allemaal aan wat jij eist dus ik zou gaan kijken naar bijkomende kosten e.d. Webwinkel met 1 product.. :shock:
 
djjan
Berichten: 44
Lid geworden op: 01 juni 2009
Contacteer:

Re: Welke Webwinkel onder Licentie is aan te raden

31 januari 2011

Beste kopiloewak

Misschien is onze software iets voor jou:

- Mogelijkheid om meerdere producten met foto's te plaatsen
Ja, dit is uiteraard mogelijk. Er is geen productlimiet.

Betaling weergeven incl. BTW en excl. BTW
- Als de prijzen in de webshop ingesteld staan op "Exclusief BTW" zal de klant bij de kassa het bedrag exclusief en inclusief BTW kunnen zien.

Betaling via iDeal, creditcard en paypal.
- Ja, via PayPal, Mollie, Ogone of MultiSafepay. (zie Professional versie)

De website: http://www.easywebshop.com

Succes!
http://www.EasyWebshop.com: Een webwinkel beginnen was nooit zó eenvoudig.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Welke Webwinkel onder Licentie is aan te raden

31 januari 2011

@Easywebshop...

Wat ziet de klant dan op de productpagina als het op excl. BTW staat?
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Fabulous
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 januari 2010
Locatie: Amstelveen

Re: Welke Webwinkel onder Licentie is aan te raden

31 januari 2011

Alle aanbieders van licentiesoftware kunnen bieden wat jij vraagt.

Maar als je maar 1 product verkoopt is het dan niet een beter idee om
een "normale" website te laten maken, waar je op een veel mooiere manier
dit sublieme en kostbare koffieboontje kan vertalen in de beleving en de luxe waarmee het omgeven is. Het is toch geen koffieboon die de AH bonusshopper zal kopen. Maar koffieliefhebbers, de betere hotels en restaurants en mensen die houden van delicatessen en daar geld voor over hebben.

Dus is je doelgroep wel iets gewend. Dat moet de site wel uitstralen om je doel te bereiken.
Dan laat je daar in die site webwinkelsoftware inbouwen. Beter 1 keer een bedrag uitgeven voor een goede site voor je product, dan het eruit laten zien zoals de standaard webwinkels.
Ik heb ook een licentiewebwinkel, maar die is voor mijn doel prima geschikt.
Nu ik erover nadenk, zou ik een site laten maken en in die site doorlinken naar een licentie webwinkel. Die wel de zelfde look en feel moet hebben als je site. Dan kan je makkelijker zelf je voorraad beheren en prijzen en foto's aanpassen.
Want zo groot is de voorraad kopi Loewak nou ook weer niet wereldwijd. Of je moet ook Kopi Muncak aan gaan bieden. Zou toch ook nog wat andere exclusieve soorten ernaast aanbieden, zoals Jamaica blue mountain en zo nog wat andere.

Gebruik zelf biedmeer software, daar zitten wel een paar opties in om op een exclusieve manier je producten te presenteren.
For a fabulous life...
 
djjan
Berichten: 44
Lid geworden op: 01 juni 2009
Contacteer:

Re: Welke Webwinkel onder Licentie is aan te raden

31 januari 2011

Wat ziet de klant dan op de productpagina als het op excl. BTW staat?
Op de productpagina ziet de klant het bedrag excl. BTW. Bij het bestellen (winkelmandje) ziet de klant het bedrag exclusief en inclusief BTW.

Eventueel kan bij de productbeschrijving het bedrag incl. BTW bijgeplaatst worden.
http://www.EasyWebshop.com: Een webwinkel beginnen was nooit zó eenvoudig.
 
Luc
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 januari 2011

Re: Welke Webwinkel onder Licentie is aan te raden

31 januari 2011

Ik ben het volledig eens met Fabulous. Als je slechts 1 maar zeer exclusief product wenst aan te bieden kun je dit veel beter doen met een mooi gepresenteerde website. Als je het zelf wil doen en er niet te veel geld aan wil bestenden zou ik eens kijken naar het programma "websiteX5 evolution". Je kunt er een gratis trial van downloaden om te kijken of het je bevalt en de software biedt de mogelijkheid een winkelkarretje toe te voegen. Paypal is standaard reeds voorzien en moet enkel nog even geconfigureerd worden. Verder kun je afbeeldingen, video, flash, tekst, html, etc op een wel heel eenvoudige manier toevoegen. Aantal pagina's en producten is onbeperkt en, heel belangrijk, je site is ook meteen SEO optimized. Wat wil je nog meer?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht