Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
jmb_marto
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 februari 2011

Welke Webwinkel onder licentie

15 februari 2011

Kan iemand mij vertellen waar ik het beste een webwinkel kan nemen onder licentie (gebruiksvriendelijk, veel mogelijkheden wat ontwerp betreft, goeie Ideal koppeling, mogelijkheid tot CSV koppeling, mooie prijs enz...).

Ik heb nu een shop bij Strato, maar ben niet echt tevreden over de mogelijkheden.
Zou graag jullie ervaringen willen horen.
 
Max24
Berichten: 281
Lid geworden op: 04 februari 2011

Re: Welke Webwinkel onder licentie

15 februari 2011

Getseoshop.com :)
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Welke Webwinkel onder licentie

15 februari 2011

als die hard open source voorstander... geen één
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
djjan
Berichten: 44
Lid geworden op: 01 juni 2009
Contacteer:

Re: Welke Webwinkel onder licentie

15 februari 2011

Misschien is EasyWebshop.com iets voor jou.

- gebruiksvriendelijk
Ja

- veel mogelijkheden wat ontwerp betreft
Ja

- goeie Ideal koppeling
Ja (via Mollie en MultiSafepay)

- mogelijkheid tot CSV koppeling
Er is een back-up mogelijkheid (alle gegevens van de webshop exporteren) en een product import mogelijkheid.

- mooie prijs
Bekijk alle prijzen hier: http://www.easywebshop.com/price
http://www.EasyWebshop.com: Een webwinkel beginnen was nooit zó eenvoudig.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Ruudd
Berichten: 211
Lid geworden op: 13 januari 2011
Locatie: Omg. Utrecht
Contacteer:

Re: Welke Webwinkel onder licentie

16 februari 2011

Doe zelf eens een vergelijkend waren onderzoek.. er zijn talloze aanbieders die allemaal ongeveer aanbieden wat jij opsomt. Bezoek de site van de verhuurder en kijk naar ´voorbeeld´ sites en eventuele extra mogelijkheden. Weeg af wat voor jou belangrijke punten zijn en maak je keuze! Het wordt jou webshop, niet de onze ;-)
 
Roberto
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 januari 2010
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: Welke Webwinkel onder licentie

16 februari 2011

Kan iemand mij vertellen waar ik het beste een webwinkel kan nemen onder licentie (gebruiksvriendelijk, veel mogelijkheden wat ontwerp betreft, goeie Ideal koppeling, mogelijkheid tot CSV koppeling, mooie prijs enz...).

Ik heb nu een shop bij Strato, maar ben niet echt tevreden over de mogelijkheden.
Zou graag jullie ervaringen willen horen.
Je zou ook eens kunnen denken aan Mijn Webwinkel van LogiVert. Deze webwinkel software heeft alle mogelijkheden die je graag wil hebben standaard er in zitten.

Daarnaast is er een Nederlandstalige Helpdesk en een gebruikers forum. Zie : http://www.logivert.com
 
jmb_marto
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 februari 2011

Re: Welke Webwinkel onder licentie

21 februari 2011

Heren mijn dank voor alle reacties.
Ben op het moment uitgekomen bij shoppagina.nl
Heeft iemand hier goede/slechte ervaringen mee??
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Welke Webwinkel onder licentie

25 februari 2011

Heren mijn dank voor alle reacties.
Ben op het moment uitgekomen bij shoppagina.nl
Heeft iemand hier goede/slechte ervaringen mee??
Als je meerdere vragen hebt over verschillende onderwerpen (je lijkt nu een stap verder) raad ik je aan hiervoor een nieuw topic te openen.
 
ruud14
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 januari 2011

Re: Welke Webwinkel onder licentie

27 maart 2011

 
Willie Wortel
Berichten: 195
Lid geworden op: 26 februari 2011
Contacteer:

Re: Welke Webwinkel onder licentie

28 maart 2011

shoppagina.nl doet wel aan remarketing. Zag net een advertentie op youtube :D Dacht waar komt die nu vandaan !

Ik zou het ook zelf doen. Geen licentie. Op weboke kun je vrij simpel joomla installeren en daarna virtuemart. Is wel even ploeteren maar dan heb je iets waar wat van jou is en waar je alles mee kunt. Zie het nu hier ook veel. Worden de webwinkels groter dan moeten ze gaan overstappen op maatwerk. Dat is lastig en niet goed voor je SEO.
 
Fred-Eric
Berichten: 37
Lid geworden op: 01 april 2011

Re: Welke Webwinkel onder licentie

01 april 2011

Doe zelf eens een vergelijkend waren onderzoek.. er zijn talloze aanbieders die allemaal ongeveer aanbieden wat jij opsomt. Bezoek de site van de verhuurder en kijk naar ´voorbeeld´ sites en eventuele extra mogelijkheden. Weeg af wat voor jou belangrijke punten zijn en maak je keuze! Het wordt jou webshop, niet de onze ;-)
Ik moet zeggen dat ik dat nogal lastig vind omdat ik:
- Niet weet wat ik allemaal tegen kom bij het maken van een webshop - bijv. dat je ineens je logo op de website niet kwijt kunt
- Elke programma van bijv. Logivert en Strato proberen is maandenlang werk, waar ik helaas geen tijd voor heb.
- Ik kan lastig problemen herkennen van bijv. een Ideal die niet goed werkt, of te duur is etc. Zaken waar ik geen weet van heb van het bestaan kan ik ook moeilijk van te voren beoordelen :wink: .

Vrgr. Fred
 
jmb_marto
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 februari 2011

Re: Welke Webwinkel onder licentie

02 april 2011

Heren ik dank jullie voor alle reacties, je wilt niet weten hoeveel wijzer ik ervan geworden ben.
Ik ben inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat open source wel de beste oplossing is en dus gewoon een eenmalige investering te doen.

Een webshop onder licensie is misschien een korte termijn oplossing en beperkt je in veel moegelijkheden. Je loopt altijd namelijk tegen dingen aan die je niet lekker zitten (ontwerp, hoge ideal kosten enz...).

Ik weet inmiddels precies wat ik wil en zoek eigenlijk iemand die een webshop voor mij (gedeeltelijk) kan opzetten in open source.

Ik zal overigens hierover een nieuw topic openen.
 
MrCactus
Berichten: 115
Lid geworden op: 14 oktober 2010

Re: Welke Webwinkel onder licentie

03 april 2011

Een webshop onder licensie is misschien een korte termijn oplossing en beperkt je in veel moegelijkheden. Je loopt altijd namelijk tegen dingen aan die je niet lekker zitten (ontwerp, hoge ideal kosten enz...).
Hangt er van af wat je allemaal wilt, en welk pakket je gebruikt ....
Het kan ook een lange-termijn oplossing zijn, die je veel tijd en geld bespaart.
 
hobbypret
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 januari 2011
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Welke Webwinkel onder licentie

22 april 2011

Kijk eens op http://www.onetoshop.nl Die bieden een compleet pakket aan voor 9,99
De service is prima, meestal al binnen een uur reactie op je vraag. Het werkt zeeeeeer gemakkelijk, Mijn webshop zit er nu 2 jaar en ben in die 2 jaar heel erg gegroeid, de website is zowel voor de klant als voor mij (beheerd) zeer makkelijk.

Je mag het 14 dagen gratis proberen :D
 
Klaas
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 juli 2011

Re: Welke Webwinkel onder licentie

05 juli 2011

Kijk eens bij ShopophetWeb. Je kan hier een gratis demo aanvragen. Bij het inrichten van je shop kan je kosteloos alle nodige ondersteuning krijgen.
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 05 juli 2011, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Voetnoot toegevoegd; klaas is zelf werkzaam bij shopophetweb.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht