Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Lars
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 maart 2011

Luondo webwinkel

07 maart 2011

Ik vroeg me af of er hier mensen ervaring hadden met webwinkelbuilder Luondo. Deze is relatief nieuw en per bestelling wordt er 0.25ct in rekening gebracht.

Hoor het graag,
Lars
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Luondo webwinkel

08 maart 2011

Dat betekent dus dat bij 1 bestelling per dag je 365 x 0.25 +19% BTW = 108,59 mag overmaken.
Dus word je een beetje succesvoller 5 per dag: 5x365x0.25 +19% = 542,94

Beetje duur dus voor een 'gratis' webwinkel... :)
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Verkoper
Berichten: 306
Lid geworden op: 09 januari 2010
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Luondo webwinkel

08 maart 2011

Ja zoiets had ik ook al opgemerkt in het topic waar ze de reclame link plaatsten. Je wordt er ook een beetje "ingeluisd" door de "start gratis een webwinkel".. Natuurlijk is de opstart gratis en dat blijft het ook zolang je niks verkoopt.
 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

Re: Luondo webwinkel

08 maart 2011

Voor mensen die dure dingen verkopen is het dan wel voordelig, als je slecht betaald per bestelling.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Luondo webwinkel

08 maart 2011

Op zich een grappig verdienmodel. Je betaalt alleen aan hen als je wat verkoopt en dus succes hebt. Vraag is hoe erg afhankelijk je van hun gaat worden. Stel dat je je nu bij hen aansluit en 25 cent per order af zou dragen. Dat is op zich te doen. Dan besluit Luondo over een tijdje dat ze toch niet uit komen en verhogen de prijs opeens naar 50 cent per order of nog meer. Dan ben je de sigaar. Ik zou de prijzen goed vast leggen in elk geval.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht