Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Fred-Eric
Berichten: 37
Lid geworden op: 01 april 2011

Logivert failliet? Zijn er nog updates beschikbaar?

27 april 2011

Gegroet,

Via een bevriend persoon kreeg ik deze mail:

Ik heb Logivert Mijn Webwinkel eens bekeken op internet en het enige wat ik me afvraag is waarom het zo goedkoop is, het werkelijk biedt wat er staat, en of het goed beveiligt is.

Uit de screendumps zie ik dat ze gebruik maken van Easy Computing; heb ik ooit eens een webwinkel pakket van gehad (kan best zijn dat ik dat nog heb).

Exact dezelfde:
http://www.easycomputing.com/software/c ... -4357.html

Vanaf daar werd ik omgeleid naar:
http://www.professionele-software.com/e ... te5080.asp

Weer hetzelfde product:
http://www.professionele-software.com/e ... ellen.html

Wat ik niet snap is dat volgens verschillende sites Easy computing failliet is (2011). Dus hoe zit het met updates e.d.?


Kan ik Logivert afschrijven?

Vrgr. Fred
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Logivert failliet? Zijn er nog updates beschikbaar?

27 april 2011

Easy Computing was alleen maar de distributeur van de LogiVert software.

LogiVert is springlevend en levert gewoon software en ondersteuning.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Logivert failliet? Zijn er nog updates beschikbaar?

27 april 2011

Uit de screendumps zie ik dat ze gebruik maken van Easy Computing.
Zoals Eentje aangeeft is het exact andersom. Easy Computing (een uitgever) verkocht software die door Logivert gemaakt werd. Logivert is nooit failliet gegaan en altijd eigenaar van de software geweest. Een prima partij om zaken mee te doen als je de opties van die software dus goed kunt gebruiken. Zie ook Faillissement raakt Mijn Webwinkel software niet.
 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: Logivert failliet? Zijn er nog updates beschikbaar?

27 april 2011

We zijn alles behalve failliet. Easy computing was onze uitgever en is inderdaad helaas failliet gegaan. Dit faillissement heeft ons echter alles behalve zakelijk geraakt. Wij zijn springlevend en gaan fanatiek verder met de ontwikkelingen van ons pakket en het leveren van aanvullende diensten. Wij willen onze ruim 7.500 actieve gebruikers niet teleur stellen :wink:

Om even in te gaan op de vragen van uw bevriend persoon:
  • Ons pakket biedt werkelijk wat er staat en kan relatief goedkoop aangeboden worden doordat de kosten door zo’n groot aantal gebruikers worden gedeeld.
  • Wij maken geen gebruik van Easy Computing software, maar Easy Computing maakte gebruik van onze software.
  • Er wordt nog steeds aan updates gewerkt. De laatste update is vorige week vrijdag nog beschikbaar gesteld.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
moncherry
Berichten: 245
Lid geworden op: 22 februari 2011
Locatie: veghel
Contacteer:

Re: Logivert failliet? Zijn er nog updates beschikbaar?

28 april 2011

Mijn software mijnwebwinkel 5 pro+ werkt al een hele poos(vanaf 2009) als een tierelier, ik heb vorige week nog een update gekregen met daarin weer zeer nuttige handige tools en aanvullingen binnen de software.

Logivert kan wel zeggen dat ze goed zijn, en dat wil ik even ondersteunen ben een tevreden gebruiker. :lol:

groetjes Mon
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Logivert failliet? Zijn er nog updates beschikbaar?

28 april 2011

Hier ook :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Logivert failliet? Zijn er nog updates beschikbaar?

29 april 2011

Niet om lullig te doen naar Logivert maar het lijkt me niet nodig om een waslijst met tevreden gebruikers hier neer te zetten hoor. Op de website van Logivert staan heel veel referenties dus als je die zoekt kun je daar even kijken. Op Twitter noemen ze dagelijks nieuwe referenties en tevreden klanten dus ook daar kun je even kijken als je referenties zoekt. Het is duidelijk dat deze softwarebouwer alive and kicking is.
 
cristallo
Berichten: 59
Lid geworden op: 27 september 2009

Re: Logivert failliet? Zijn er nog updates beschikbaar?

29 april 2011

Offtopic: Is het niet beter om deze post in zijn geheel te verwijderen? Ik heb niets met of tegen Logivert, maar het onderwerp komt heel negatief over naar Logivert terwijl het door de poster verkeerd is begrepen.
Dit geeft meer negatieve dan positieve publiciteit die nergens voor nodig is. Als ik Logivert was had ik deze post allang laten verwijderen.
 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: Logivert failliet? Zijn er nog updates beschikbaar?

29 april 2011

Van ons hoeft dit bericht niet verwijderd te worden.
De vraag leeft blijkbaar bij mensen. Ik denk dat het geven van een antwoord dan beter is dan het negeren van wat er mogelijk bij mensen leeft.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Logivert failliet? Zijn er nog updates beschikbaar?

29 april 2011

Als ik Logivert was had ik deze post allang laten verwijderen.
Logivert zou de post niet eens kunnen laten verwijderen... ze zouden het vriendelijk kunnen verzoeken. :)

Maar inderdaad wat Logivert zelf al aangeeft schept dit duidelijkheid, voor 1 iemand die de vraag stelt zijn er 50 die de vraag niet stellen. Nu is het gewoon duidelijk. Logivert is alive and kicking en doet nog steeds haar ding en aan de enthousiaste gebruikers van Logivert software te zien op dit forum doen ze het nog niet eens verkeerd.. :)
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl