Goede software gezocht voor beginner

1
Hoi,

Ik heb al een tijdje een webshop, http://www.indigo-webshop.nl alleen wil ik de site iets professioneler maken, en dus ook een winkelsysteem toevoegen. Ik heb zelf helaas geen verstand van PHP, en ken alleen wat HTML.
Is OScommerce dan geschikt, of wordt dat lastig?
Ik ben op zoek naar een goed systeem, wat makkelijk te begrijpen is. Het hoeft niet gratis, maar ik ga geen honderden euros betalen, het liefst dus wel zo goedkoop mogelijk.
Ik heb wel een aantal sites gezien die een totaalpakket aanbieden (dus met domeinnaam en webhosting) maar dat heb ik ook niet nodig.
Iemand die me misschien kan helpen of tips heeft? Alvast bedankt!

2
Je wilt er niet (veel) voor betalen.
Je wilt geen standaard pakket.
Je hebt geen PHP kennis.

Nee ik denk niet dat ik je kan helpen. :-) Op een van deze antwoorden zul je toch je antwoord moeten herzien. Ik zou je aanraden om met een basiswinkeltje te beginnen zoals van www.mijnwinkel.nl, www.seoshop.nl, www.123winkel.net of zoiets. Er zijn er vele van. Op het forum noemen we al tientallen.

In de tussentijd kun je dan zelf hobbymatig eens gaan stoeien met osCommerce, Virtuemart of Zen-Cart (of andere software pakketten welke we noemen op het forum). En kijken of je daar iets mooiers mee kunt maken dan wat nu al hebt en nu een 25 euro per maand voor moet betalen.

Tenzij het al direct niet om het geld maar om de hobby gaat. In dat geval is osCommerce zelfs met redelijk minimale PHP kennis best een geinig pakketje waar je vast en zeker een produkt mee online krijgt. Houd er dan wel rekening mee dat een hobby barstensvol tijd rooft en meestal geen geld opbrengt. Tenminste voor 90% van de gebruikers..... Of jij moet bij die kleine minderheid gaan horen? Succes!

3
bedankt voor je reactie! Ik heb OScommerce gedownload en ga er binnenkort eens mee aan de slag, in de hoop dat er wat uitkomt.
Het nadeel is inderdaad dat ik geen verstand heb van PHP, maar ook hier hoop ik snel verandering in te brengen.

4
Kijk ook eens bij http://www.cubecart.com daar kan je kiezen uit de gratis 3 versie of de commerciele 4 versie.

Ik vind het persoonlijk fijner werken dan Oscommerce, maar is mijn persoonlijke mening.

Veel succes met de bouw van je webwinkel.
Martin
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.