Vraagje over Logivert

1
Hoi Allemaal,

Ik zit te overwegen om het pro+ pakket van Logivert aan te schaffen na eerst wat informatie via dit forum te hebben verzameld.

Ik had alleen een aantal vragen voor mensen die hier al wat ervaring mee hebben:

1. Ik zie dat er een samenwerking is met Assurepay dus via deze is Ideal redelijk makkelijk te koppelen? Hebben mensen hier ervaring mee en is het de beste optie (qua prijs en gebruiksvriendelijkheid)?

2. Hoe makkelijk is het om naast iDeal de andere bekende betaalvormen te integreren (paypal, alle grote creditcards, google checkout etc?) en zijn er hiervoor nog aanraders?

3. Blijft het eerste woord op de eerste pagina "welkom" of kan dit nog verandert worden (het lijkt een default setting wat ikzelf wel vreemd vind)

4. Je hebt de Banner aan de bovenkant van de website. Vaak kan je bij websites op de banner klikken om weer op de homepage te komen. Bij Logivert lijkt dit niet het geval en ik heb ook geen setting gevonden om dit wel zo te maken. Is dit iemand wel gelukt?

5. Zijn er mensen of bedrijfjes die custom templates bouwen om binnen Logivert te gebruiken? Niet direct nodig maar als het op termijn zou lopen dan wel. Ik vind de standaard templates bij Logivert niet denderend maar weet nu nog te weinig van CSS en HTML om zelf iets te maken.

6. Stel dat we in de toekomst het product assortiment zouden uitbreiden buiten artikelen die wij momenteel al verkopen (en die wij dus ook op voorraad hebben) is Logivert om een website te maken waarbij je gebruik maakt van het dropshipping principe? Dus kan ik dingen zoals voorraad etc. weergeven bij logivert als ik gebruik maak van een dropshipper?

Ik zit nu in mijn 30 daagse trial en over het algemeen tevreden over wat je krijgt voor de prijs en de gebruiksvriendelijkheid. Denk ook nog aan shopfactory aangezien je hiermee iets makkelijker later ook de internationale markt op kunt.

Hoor graag jullie input.

Bedankt!

Gr,
Sirus

Re: Vraagje over Logivert

2
Sirus schreef:Hoi Allemaal,

Hoor graag jullie input.

Bedankt!

Gr,
Sirus
Sirus dat zijn heel wat vragen maar zal proberen als Mijn Webwinkel gebruiker van Logivert je een duidelijk antwoord te geven tussen de regels.
Ik zit te overwegen om het pro+ pakket van Logivert aan te schaffen na eerst wat informatie via dit forum te hebben verzameld.
Ik denk een hele goede keuze, zeker in de pro+ zijn vele mogelijkheden.
Ik had alleen een aantal vragen voor mensen die hier al wat ervaring mee hebben:

1. Ik zie dat er een samenwerking is met Assurepay dus via deze is Ideal redelijk makkelijk te koppelen? Hebben mensen hier ervaring mee en is het de beste optie (qua prijs en gebruiksvriendelijkheid)?
Assure pay heet nu Sisow en zit er standaard in alsmede vele andere gangbare betaalmogelijkheden simpel zijn in te stellen.
2. Hoe makkelijk is het om naast iDeal de andere bekende betaalvormen te integreren (paypal, alle grote creditcards, google checkout etc?) en zijn er hiervoor nog aanraders?
Onder eigenschappen betaalmogelijkheden kun je deze allen simpel toe voegen van Paypal tot noem maar op. Ook voor Google kun je alle instellingen doen.
Het pakket werkt nu al samen met deze Payment Service Providers : ING/Postbank, ABN Amro, Ogone, Rabobank, MultiSafePay, Wallie, Paypal, Neos Solutions, Buckaroo, etc. en deze lijst wordt constant uitgebreid d.m.v. update's.
3. Blijft het eerste woord op de eerste pagina "welkom" of kan dit nog verandert worden (het lijkt een default setting wat ikzelf wel vreemd vind)
Het woord welkom kun je in de layout uit zetten of aanpassen naar dat wat jij wil.
4. Je hebt de Banner aan de bovenkant van de website. Vaak kan je bij websites op de banner klikken om weer op de homepage te komen. Bij Logivert lijkt dit niet het geval en ik heb ook geen setting gevonden om dit wel zo te maken. Is dit iemand wel gelukt?
Het is terdege mogelijk de kopbanner aanklikbaar te maken en hier zijn al meerere die dit ook gedaan hebben.
5. Zijn er mensen of bedrijfjes die custom templates bouwen om binnen Logivert te gebruiken? Niet direct nodig maar als het op termijn zou lopen dan wel. Ik vind de standaard templates bij Logivert niet denderend maar weet nu nog te weinig van CSS en HTML om zelf iets te maken.
Er zijn op de site van Logivert een aantal bedrijven die men adviseerd voor een layout aanpassing echter er zullen er ongetwijfeld meer zijn. Ook al zijn de geen in de lijst die geen die er wel ervaring mee hebben. : http://www.logivert.com/nl/diensten/web ... werpen.htm
6. Stel dat we in de toekomst het product assortiment zouden uitbreiden buiten artikelen die wij momenteel al verkopen (en die wij dus ook op voorraad hebben) is Logivert om een website te maken waarbij je gebruik maakt van het dropshipping principe? Dus kan ik dingen zoals voorraad etc. weergeven bij logivert als ik gebruik maak van een dropshipper?
Binnen Mijn Webwinkel is de voorraadbeerheer gewoon mogelijk per artikel.
Ik zit nu in mijn 30 daagse trial en over het algemeen tevreden over wat je krijgt voor de prijs en de gebruiksvriendelijkheid. Denk ook nog aan shopfactory aangezien je hiermee iets makkelijker later ook de internationale markt op kunt.
Binnen Mijn Webwinkel kun je in de Pro+ verschillende talen zoals duits, frans, engels enz. toevoegen, alle standaard functies nemen dan de juiste taal over.

Veel van je vragen kun je mogelijk al lezen op het gebruikers forum : http://www.logivert.com/forum of op http://www.logivert.com/support/kb daar het anders hier denk ik te diep ingaat op het product. Ik ben in iedergeval een zeer tevreden gebruiker.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.