Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
remcoduinstra
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 februari 2009
Locatie: Sneek

SEOSHOPS Contractsduur?

12 februari 2009

Weet iemand ook voor hoelang je hier dan aan vast zit? Mocht het uiteindelijk veel beter gaan dan je ooit had durven dromen...kan je er nog van af dan?
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

13 februari 2009

Hmm ik weet het niet zeker maar verwacht dat het contract geldig voor de webwinkel zelf. Zolang als je omzet maakt van de door hun ontwikkelde webwinkel. Tenslotte betaal je over omzet die met de webwinkel gemaakt wordt. Als je daarnaast tientallen andere webwinkels hebt en daar ook mee online verkoopt staat dat je vrij.

Stel je webwinkel wordt zo groot dat je er miljoenen mee verdiend (dan kun je trouwens simpelweg ook even Seoshop bellen lijkt me want ik verwacht niet dat ze werkelijk tientallen duizenden euros met een winkel willen opstrijken en het zou voor hun een mooie successtory zijn als je bij ze blijft) dan kun je gewoon een webwinkel ernaast laten ontwikkelen en t.z.t. omschakelen indien je niet langer tevreden bent over (de tarieven van) Seoshop. Zelfs als het contract nog loopt, je betaalt over de omzet met de winkel van Seoshop dus betaalt dan nul.

Maar dit is enkel mijn gedachtegang. Misschien dat andere gebruikers van Seoshop een andere conclusie hebben?